Frøkenfryden Skrevet 16. august 2023 #107481 Del Skrevet 16. august 2023 Angående plagget @Hoppetaujenta.. jeg hadde et slikt. Velourjakke med fæl parfyme. Fikk ikke bort. Hang i skapet. Etter ett års tid hadde dufta dabba av av seg selv. Og jeg tok den i bruk. Men ja… det er en kjedelig løsning. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 16. august 2023 #107482 Del Skrevet 16. august 2023 Ang. vond lukt i plagg: kaffebønner trekker til seg vond lukt. Jeg hadde et par tursko som luktet grusomt etter at jeg hadde gått i myr med dem. Tømte i kaffebønner og lot stå i 3 md. Duftet herlig kaffe av dem dem første tiden, men når det dabbet av, var den vonde lukta også borte. Har også hørt at det går an å ha en skvett eddik som skyllemiddel. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. august 2023 #107483 Del Skrevet 16. august 2023 Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe skal spise en Godfrokost i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. august 2023 #107484 Del Skrevet 16. august 2023 I dag skal Anton og hans fru Hoppe besøke noen gode venner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. august 2023 #107485 Del Skrevet 16. august 2023 Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe snart skal spise lunsj. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. august 2023 #107486 Del Skrevet 16. august 2023 Frøkenfryden skrev (6 timer siden): Angående plagget @Hoppetaujenta.. jeg hadde et slikt. Velourjakke med fæl parfyme. Fikk ikke bort. Hang i skapet. Etter ett års tid hadde dufta dabba av av seg selv. Og jeg tok den i bruk. Men ja… det er en kjedelig løsning. Oppe og nedesvar; jeg skal forsøke eddik og kaffebønner, men det var da veldig lenge før en kan bruke det da. Boetica skrev (5 timer siden): Ang. vond lukt i plagg: kaffebønner trekker til seg vond lukt. Jeg hadde et par tursko som luktet grusomt etter at jeg hadde gått i myr med dem. Tømte i kaffebønner og lot stå i 3 md. Duftet herlig kaffe av dem dem første tiden, men når det dabbet av, var den vonde lukta også borte. Har også hørt at det går an å ha en skvett eddik som skyllemiddel. Ciaran og Ciara skrev (4 timer siden): Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe skal spise en Godfrokost i dag. Det gjorde jeg. Cid skrev (4 timer siden): I dag skal Anton besøke noen gode venner. Han er ikke venn med dem. Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe snart skal spise lunsj. Det skal hun. Forretten var en rosinbolle, men skal ha brødskiver med fiskepudding, agurk og majo på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. august 2023 #107487 Del Skrevet 16. august 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Oppe og nedesvar; jeg skal forsøke eddik og kaffebønner, men det var da veldig lenge før en kan bruke det da. Det gjorde jeg. Han er ikke venn med dem. Det skal hun. Forretten var en rosinbolle, men skal ha brødskiver med fiskepudding, agurk og majo på. Cassidy Tvillingene synes at det høres digg ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. august 2023 #107488 Del Skrevet 16. august 2023 Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Oppe og nedesvar; jeg skal forsøke eddik og kaffebønner, men det var da veldig lenge før en kan bruke det da. Det gjorde jeg. Han er ikke venn med dem. Det skal hun. Forretten var en rosinbolle, men skal ha brødskiver med fiskepudding, agurk og majo på. Tente Anton på noen plugger nå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. august 2023 #107489 Del Skrevet 16. august 2023 Cid skrev (22 minutter siden): Tente Anton på noen plugger nå? Neida, han tok bare ut tennpluggene fra sin bil og rengjorde dem, blåste litt hardt på dem. Nå virker alt som det skal der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. august 2023 #107490 Del Skrevet 16. august 2023 Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Neida, han tok bare ut tennpluggene fra sin bil og rengjorde dem, blåste litt hardt på dem. Nå virker alt som det skal der. 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. august 2023 #107491 Del Skrevet 16. august 2023 Nå skal Cassidy Tvillingene til Bysselalleland begge to.😴😴💤💤🥱🥱 Vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. august 2023 #107492 Del Skrevet 16. august 2023 Koselig å vite. Sov godt og drøm om oss. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 16. august 2023 #107493 Del Skrevet 16. august 2023 Nå spiser Hoppe lunsj 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 16. august 2023 #107494 Del Skrevet 16. august 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Koselig å vite. Sov godt og drøm om oss. Men ikke om meg, da får de mareritt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. august 2023 #107495 Del Skrevet 16. august 2023 Athena Freyja skrev (3 minutter siden): Nå spiser Hoppe lunsj Ser godt ut ja. Athena Freyja skrev (3 minutter siden): Men ikke om meg, da får de mareritt Ja, husk det, tvillinger. Da kommer Marit og tar dere! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 16. august 2023 #107496 Del Skrevet 16. august 2023 Nå har Hoppe blitt "corporate raider". Hun kjøpte opp hjørnestensbedriften i Lønneberget, ga alle de ansatte sparken og tjente en formue på å selge maskinene til en bedrift i Kina. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 16. august 2023 #107497 Del Skrevet 16. august 2023 5 minutter siden, SVK said: Nå har Hoppe blitt "corporate raider". Hun kjøpte opp hjørnestensbedriften i Lønneberget, ga alle de ansatte sparken og tjente en formue på å selge maskinene til en bedrift i Kina. Anton bønnfalte Hoppe om å ikke gjøre det. Men når Hoppe ser hun kan tjene penger så er det mulig å stoppe henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 16. august 2023 #107498 Del Skrevet 16. august 2023 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Oppe og nedesvar; jeg skal forsøke eddik og kaffebønner, men det var da veldig lenge før en kan bruke det da. Ikke sikkert plagget ditt trenger like lang «behandlingstid» som skoene mine da, de luktet ille 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. august 2023 #107499 Del Skrevet 16. august 2023 Athena Freyja skrev (1 time siden): Nå spiser Hoppe lunsj Grønnsaks vafle? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 16. august 2023 #107500 Del Skrevet 16. august 2023 Nå har Hoppe blitt sjef for Ålesund Bank og truer med å kreve inn hele lånet til Cid om han ikke gjør som hun sier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå