Hoppetaujenta Skrevet 11. august 2023 #106981 Del Skrevet 11. august 2023 Ok. Enkelt og greit. Skal teste den en gang, men R1000 er litt langt unna meg...får planlegge litt. Takk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. august 2023 #106982 Del Skrevet 11. august 2023 Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): Hvordan lager dere den for å bli best? *krmt* Jeg, Hoppen, bor alene med bare meg selv i mitt almetre. Nei, langtifra, for det er det ingen som våger. Ja, faktisk er det det og noen tar seg friheter syns jeg. Nei, på ingen måte. Hoppe er og har alltid vært en eneboer med særpreg. Ja, det er jo en massiv frykt når den først får tak. Som vanlig altså. Vi må levere inn en ny en. En diger en, så den varer hele året. Nååeh....lille nurke-Cid var helt sikkert søt og rampete allerede da. *ikke nevn hun derre K.J. for meg * *kos deg med en Trå så mye du vil, men jeg vil ikke vite om det* Åh...han er artig å høre på når han forteller, men der stopper interessen og han har en flott kone allerede han. Potetferie heter det. Ikke potetfriere. Kjempesukk........det er det eneste som kommer fra han akkurat nå, for å ser på den peneste i hele verden... Det kommer nok til å skje om en del år i virkeligheten. Ei søt, snerten snelle dukker opp og frir. Ferskt festbakverk til alle oss som gleder oss til at den dagen kommer. Jaquesson og Durek hadde passet perfekt sammen 🤪 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. august 2023 #106983 Del Skrevet 11. august 2023 Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): Ok. Enkelt og greit. Skal teste den en gang, men R1000 er litt langt unna meg...får planlegge litt. Takk. Bare Hyggelig.🥰🥰 Cassidy Tvillingene har bare 10 minutters gåtur til Rema 1000 vi. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. august 2023 #106984 Del Skrevet 11. august 2023 Hvilken mann kommer til Lønneberget i dag? (Utenom hoppes ektemann Anton) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 11. august 2023 #106985 Del Skrevet 11. august 2023 1 minutt siden, Cid said: Hvilken mann kommer til Lønneberget i dag? (Utenom hoppes ektemann Anton) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. august 2023 #106986 Del Skrevet 11. august 2023 🏃♂️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. august 2023 #106987 Del Skrevet 11. august 2023 Cid skrev (7 minutter siden): Jaquesson og Durek hadde passet perfekt sammen 🤪 Da kan de trene og danse og ha tv-program sammen og det kommer til å bli utdrivelser og alt folk ikke liker, så sendingen hadde nok blitt forbudt og stoppet. Hun hadde kjeftet masse på alle som stoppet dem. Cid skrev (1 minutt siden): Hvilken mann kommer til Lønneberget i dag? I dag er det inntaksstopp for friermenn i Lønneberget og det varer til midnatt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. august 2023 #106988 Del Skrevet 11. august 2023 Hihi...grevlingmannen er jo ikke en mann egentlig, så han kan komme og jage litt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. august 2023 #106989 Del Skrevet 11. august 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Da kan de trene og danse og ha tv-program sammen og det kommer til å bli utdrivelser og alt folk ikke liker, så sendingen hadde nok blitt forbudt og stoppet. Hun hadde kjeftet masse på alle som stoppet dem. I dag er det inntaksstopp for friermenn i Lønneberget og det varer til midnatt. Jeg likte Ari mye bedre enn Durek. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. august 2023 #106990 Del Skrevet 11. august 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Hihi...grevlingmannen er jo ikke en mann egentlig, så han kan komme og jage litt. 🏃♂️🏃♂️🏃♂️🏃♂️🏃♂️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. august 2023 #106991 Del Skrevet 11. august 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Da kan de trene og danse og ha tv-program sammen og det kommer til å bli utdrivelser og alt folk ikke liker, så sendingen hadde nok blitt forbudt og stoppet. Hun hadde kjeftet masse på alle som stoppet dem. I dag er det inntaksstopp for friermenn i Lønneberget og det varer til midnatt. Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Hihi...grevlingmannen er jo ikke en mann egentlig, så han kan komme og jage litt. SVK skrev (3 minutter siden): Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. august 2023 #106992 Del Skrevet 11. august 2023 Nå kaster hun seg over elsklingen sin Anton. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. august 2023 #106993 Del Skrevet 11. august 2023 Cid skrev (8 minutter siden): Jeg likte Ari mye bedre enn Durek. Ja. I ettertid ser vi at han ikke var så ille. Synd han måtte dø før folk oppdaget det. Cid skrev (5 minutter siden): Nå kaster hun seg over elsklingen sin; en stor fantasibolle med masse iskrem! Kan ikke bli bedre det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. august 2023 #106994 Del Skrevet 11. august 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Ja. I ettertid ser vi at han ikke var så ille. Synd han måtte dø før folk oppdaget det. Kan ikke bli bedre det. Jeg likte han alltid jeg, syntes siden jeg var liten at han virket som en artig fyr 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. august 2023 #106995 Del Skrevet 11. august 2023 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Ja. I ettertid ser vi at han ikke var så ille. Synd han måtte dø før folk oppdaget det. Kan ikke bli bedre det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. august 2023 #106996 Del Skrevet 11. august 2023 Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Ja. I ettertid ser vi at han ikke var så ille. Synd han måtte dø før folk oppdaget det. Kan ikke bli bedre det. 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. august 2023 #106997 Del Skrevet 11. august 2023 Cid skrev (2 minutter siden): Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. august 2023 #106998 Del Skrevet 11. august 2023 Cid: jo, ikke noe galt med han, men han passet ikke som en kongelig, sånn som vi er vant til å se dem. ...og den isen har noen musetenner i seg hist og pist, så noen har smakt på den før jeg kom dit. Er det Musegutten og Musejenten kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 11. august 2023 #106999 Del Skrevet 11. august 2023 34 minutter siden, Hoppetaujenta said: Det kommer nok til å skje om en del år i virkeligheten. Ei søt, snerten snelle dukker opp og frir. Den dagen Cid slutter å skrive på Kvinneguiden så håper og tror jeg det er fordi han er for opptatt med sin søte snertne snelle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. august 2023 #107000 Del Skrevet 11. august 2023 Enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå