Cid Skrevet 6. august 2023 #106461 Del Skrevet 6. august 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Ja. Søndagsgrytestuing blir det av deg i dag. 🏃♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. august 2023 #106462 Del Skrevet 6. august 2023 Nå har hun besøk av en gammel venn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 6. august 2023 #106463 Del Skrevet 6. august 2023 Cid skrev (20 minutter siden): Er jo han som spilte professor xavier i x men 😄 det har jeg ikke lagt merke til. Hoppetaujenta skrev (17 minutter siden): WOW...DET HAR IKKE JEG LAGT MERKE TIL HELLER, MEN DU HAR HELT RETT! *sorry for store bokstaver, men jeg gidder ikke å gjøre det om igjen * Ja det er det, og det synes jeg er skikkelig kult 😊 han er flink 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 6. august 2023 #106464 Del Skrevet 6. august 2023 Cid skrev (14 minutter siden): Ser at han ene fra narnia filmene har lagt opp som skuespiller og blitt politisk rådgiver 😄 https://en.m.wikipedia.org/wiki/Skandar_Keynes Har du sett de gamle Narnia tv seriene og? 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. august 2023 #106465 Del Skrevet 6. august 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Ja det er det, og det synes jeg er skikkelig kult 😊 han er flink 😊 Sett Narnia filmene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. august 2023 #106466 Del Skrevet 6. august 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Har du sett de gamle Narnia tv seriene og? 😊 Vet det finnes en fra 80 tallet men ikke sett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 6. august 2023 #106467 Del Skrevet 6. august 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Sett Narnia filmene? Ja👍 likte den første 👍 Cid skrev (Akkurat nå): Vet det finnes en fra 80 tallet men ikke sett. Jeg likte den tv serien godt 😊 selv om det ser «lavbudsjett» ut men det kler materialet, Narnia er en ganske nedpå serie stort sett 😊 og i den siste serien, Sølvstolen, var Tom Baker (Dr Who, og spilte han hippie trollmannen i Hobbiten) med 😀 og var veldig flink som den sure, sutrete og pessimistiske men grunnleggende heroiske myrmannen 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. august 2023 #106468 Del Skrevet 6. august 2023 Entern skrev (10 minutter siden): Ja👍 likte den første 👍 Jeg likte den tv serien godt 😊 selv om det ser «lavbudsjett» ut men det kler materialet, Narnia er en ganske nedpå serie stort sett 😊 og i den siste serien, Sølvstolen, var Tom Baker (Dr Who, og spilte han hippie trollmannen i Hobbiten) med 😀 og var veldig flink som den sure, sutrete og pessimistiske men grunnleggende heroiske myrmannen 😊 Han var med i The Hobbit? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. august 2023 #106469 Del Skrevet 6. august 2023 Nå har dyrene blitt sendt til slakteriet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 6. august 2023 #106470 Del Skrevet 6. august 2023 Cid skrev (7 minutter siden): Han var med i The Hobbit? Ja som han morsomme trollmannen som bor i Myrkskog, Radagast 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 6. august 2023 #106471 Del Skrevet 6. august 2023 Cid skrev (6 minutter siden): Nå har dyrene blitt sendt til slakteriet. Men Woffe redder dem 🐶 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. august 2023 #106472 Del Skrevet 6. august 2023 Entern skrev (5 minutter siden): Men Woffe redder dem 🐶 🦴 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. august 2023 #106473 Del Skrevet 6. august 2023 Entern skrev (5 minutter siden): Ja som han morsomme trollmannen som bor i Myrkskog, Radagast 😊 I alle 3? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. august 2023 #106474 Del Skrevet 6. august 2023 Kom inn hit igjen bare får å dele en nydelig sitronpai med dere. Spis og kos dere! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. august 2023 #106475 Del Skrevet 6. august 2023 Hoppetaujenta skrev (46 minutter siden): Kom inn hit igjen bare får å dele en nydelig sitronpai med dere. Spis og kos dere! 🌶️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 6. august 2023 #106476 Del Skrevet 6. august 2023 Cid skrev (1 time siden): I alle 3? Ja 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. august 2023 #106477 Del Skrevet 6. august 2023 Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): For et herlig bilde og skap. Jeg ønsker meg tilgang. Neitakk. Jeg gir blaffen i friere...alle som måtte dukke opp er ikke velkomne!!! For et nydelig øyeblikksbilde av situasjonen. Jeg gir meg ende over... Entern skrev (3 timer siden): Et av mine favoritt øyeblikk er når hun går gjennom skapet og møter faunen 😊 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Jeg kunne godt ha vandret gjennom skap og inn i narnia den dag i dag...en fantastisk plass. Går det an å stille inn adressen dit så man kommer frem når ens siste dag er over på jord? ❤️ Cassidy Tvillingene er helt enige. Entern skrev (2 timer siden): Det hadde vært fint det 🥰 Faunen, og beverfamilien 🥰 Cassidy Tvillingene er helt enige med deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. august 2023 #106478 Del Skrevet 6. august 2023 Entern skrev (28 minutter siden): Ja 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 6. august 2023 #106479 Del Skrevet 6. august 2023 Så koselig at @Ciaran og Ciara er her igjen 😊😊☺️☺️ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. august 2023 #106480 Del Skrevet 6. august 2023 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Kom inn hit igjen bare får å dele en nydelig sitronpai med dere. Spis og kos dere! Cassidy Tvillingene digger sitronpai.🍋🍋🥧🥧 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå