Entern Skrevet 28. juli 2023 #105621 Del Skrevet 28. juli 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Har sett om han noen ganger når jeg søker på gamle filmer, virker som at han var en stor stjerne i sin tid. Det var han. Han var bra i 7 Uovervinnelige og første Death Wish 😀 sistnevnte er litt deprimerende da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. juli 2023 #105622 Del Skrevet 28. juli 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Bare jeg ikke don-erer nyren min 🤪 🤣🤣👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 28. juli 2023 #105623 Del Skrevet 28. juli 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Bare jeg ikke don-erer nyren min 🤪 dun-dun-dun-DON 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. juli 2023 #105624 Del Skrevet 28. juli 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Det var han. Han var bra i 7 Uovervinnelige og første Death Wish 😀 sistnevnte er litt deprimerende da. Jeg leste om filmene nå nettopp, 5 filmer på 20 år, lang filmserie 😄 Men samtidig så har Harrison Ford laget 5 Indiana Jones filmer på 40 år så hva er vel egentlig langt lenger 🤪 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. juli 2023 #105625 Del Skrevet 28. juli 2023 Entern skrev (2 minutter siden): dun-dun-dun-DON 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 29. juli 2023 #105626 Del Skrevet 29. juli 2023 Nå sover Hoppe fortsatt men snart står hun opp og spiser frokost 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 29. juli 2023 #105627 Del Skrevet 29. juli 2023 Anton serverer Hoppe frokost på senga siden det er hennes ubursdag: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. juli 2023 #105628 Del Skrevet 29. juli 2023 SVK skrev (15 timer siden): Virker som Cid snart har bursdag med tanke på hva Hoppetaujenta holder på å lage: Åhh, det der krever tid og tålmodighet, så jeg har fått en av de nye landsmennene til å lage det, for hun er rene kvalitetsmaskinen med håndarbeid. Cid skrev (15 timer siden): Ikke bare det, jeg får en lillebror i gave Hva? Skal din ekte mor ha barn igjen?? Cid skrev (15 timer siden): Hoppe og Anton har prøvd å gi bort en spesiell unge lenge. Den heter Cid og er stueren. Vi har et anerkjent, skikkelig adopsjonsfirma i KG-landsbyen kan du skjønne. SVK skrev (15 timer siden): Her er det så mye feik njus at systemet selv sensurerte. HURRA! Den nye knappen på datamaskinen virket! SVK skrev (12 timer siden): Jeg husker første gangen Hoppe så en iskrem. "Den æl minn" sa lille Hoppe. Og Hoppes ble den. Fenomenalt minne fra en tidlig barndom. SVK skrev (12 timer siden): Har man sjarmen til Hoppe så frå man den man vil. ...og har man den sjarmen så kan man også si neitakk og bli respektert for det...hum? Cid skrev (11 timer siden): Hoppe er lei av å være i singel så @Athena Freyja tar henne med ut på byen for å sjekke opp menn Nei, hun vet at jeg ikke vil ha noe som helst i den retningen. Hun er til å stoles på. Cid skrev (11 timer siden): Nå skal hun se på noen klassikere. Husker dem fra barndom, men husker ikke noe annet enn at han store slo folk i hodet en solid gang og så falt de sloknet om. Husker jeg feil? Cid skrev (11 timer siden): Hoppe ble forresten nettopp sjekket opp ute på byen. Han der blir jeg ikke helt klok på utseendet til. Creepy, samtidig som noe udefinerbart og det hjelper ikke om han smiler. Skummelt. Cid skrev (10 timer siden): Det er laget en film om meg også. Selvsagt må det lages en film om deg og den varer i en evighet. Om og om igjen...og folket jubler: el Cid! Entern skrev (10 timer siden): dun-dun-dun-DON Hihi...den hørte jeg. Entern skrev (1 time siden): Nå sover Hoppe fortsatt mens hun står opp og spiser frokost 😊 Nå må du bestemme deg tenker jeg.... Takker for frokosten, men jeg har ikke bursdag. Ikke jeg heller. - Ordet hilser maten smilende velkommen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 29. juli 2023 #105629 Del Skrevet 29. juli 2023 Jeg og @Hoppetaujenta er enig om han i Oppenheimer, jeg synes og han er litt creepy. Han er best i usympatiske roller synes jeg, som han småskurken i Batman trilogien og han soldaten med PTSD i Normandie, men jeg likte han godt som helten i 48 Dager Senere (men den filmen MÅTTE jeg like, er jo Triffidenes Dager med zombier istedenfor planter). 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 29. juli 2023 #105630 Del Skrevet 29. juli 2023 1 hour ago, Hoppetaujenta said: Takker for frokosten, men jeg har ikke bursdag. Ikke jeg heller. - Ordet hilser maten smilende velkommen Det står ikke at du har bursdag det står at du har ubursdag. Det stemmer jo nå du ikke har bursdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. juli 2023 #105631 Del Skrevet 29. juli 2023 Åh?!? Så ikke det jeg. ...men mat er godt uansett det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 29. juli 2023 #105632 Del Skrevet 29. juli 2023 (endret) 4 minutter siden, Hoppetaujenta said: Åh?!? Så ikke det jeg. ...men mat er godt uansett det. Selvsagt er det godt, når Anton Hellstrøm er Norges beste kokk: Endret 29. juli 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. juli 2023 #105633 Del Skrevet 29. juli 2023 Jeg får spise med bind for øynene, så jeg slipper å se hans morske fjes. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. juli 2023 #105634 Del Skrevet 29. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Åhh, det der krever tid og tålmodighet, så jeg har fått en av de nye landsmennene til å lage det, for hun er rene kvalitetsmaskinen med håndarbeid. Hva? Skal din ekte mor ha barn igjen?? Vi har et anerkjent, skikkelig adopsjonsfirma i KG-landsbyen kan du skjønne. HURRA! Den nye knappen på datamaskinen virket! Fenomenalt minne fra en tidlig barndom. ...og har man den sjarmen så kan man også si neitakk og bli respektert for det...hum? Nei, hun vet at jeg ikke vil ha noe som helst i den retningen. Hun er til å stoles på. Husker dem fra barndom, men husker ikke noe annet enn at han store slo folk i hodet en solid gang og så falt de sloknet om. Husker jeg feil? Han der blir jeg ikke helt klok på utseendet til. Creepy, samtidig som noe udefinerbart og det hjelper ikke om han smiler. Skummelt. Selvsagt må det lages en film om deg og den varer i en evighet. Om og om igjen...og folket jubler: el Cid! Hihi...den hørte jeg. Nå må du bestemme deg tenker jeg.... Takker for frokosten, men jeg har ikke bursdag. Ikke jeg heller. - Ordet hilser maten smilende velkommen Nei du skal ha barn 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. juli 2023 #105635 Del Skrevet 29. juli 2023 SVK skrev (11 minutter siden): Det står ikke at du har bursdag det står at du har ubursdag. Det stemmer jo nå du ikke har bursdag. Hun har snart kg bursdag da, og neste år så feirer hun 20 år på kg mens jeg 10 år 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 29. juli 2023 #105636 Del Skrevet 29. juli 2023 (endret) 5 minutter siden, Hoppetaujenta said: Jeg får gi Anton noen kyss for å putte smil på det morske fjestet hans. Anton smiler fra øre til øre nå! Og når Anton smiler smiler jeg også. Endret 29. juli 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. juli 2023 #105637 Del Skrevet 29. juli 2023 https://www.tv2.no/underholdning/god-kveld-norge/barnestjernen-raste-etter-innspilling-gjorde-meg-veldig-sint/15588590/ Dette visste jeg ikke, stjernene i filmene fikk bare et engangsbeløp på 15 tusen og de har aldri mottatt noe mer etter 🤬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 29. juli 2023 #105638 Del Skrevet 29. juli 2023 (endret) 6 minutter siden, Cid said: Hun har snart kg bursdag da, og neste år så feirer hun 20 år på kg mens jeg 10 år 😄 Det er vel ett år til Hoppe har 20-årsdag. Er det ett år til du har 10-årsdag også? Husker du også hvilken måned? Endret 29. juli 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. juli 2023 #105639 Del Skrevet 29. juli 2023 SVK skrev (Akkurat nå): Det er vel ett år til Hoppe har 20-årsdag. Er det ett år til du har det også? Ja nesten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 29. juli 2023 #105640 Del Skrevet 29. juli 2023 (endret) 5 minutter siden, Cid said: https://www.tv2.no/underholdning/god-kveld-norge/barnestjernen-raste-etter-innspilling-gjorde-meg-veldig-sint/15588590/ Dette visste jeg ikke, stjernene i filmene fikk bare et engangsbeløp på 15 tusen og de har aldri mottatt noe mer etter 🤬 Hvor mye var 15 000 i 1969? Endret 29. juli 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå