Entern Skrevet 22. juli 2023 #104761 Del Skrevet 22. juli 2023 Ciaran og Ciara skrev (7 minutter siden): Ja og Cassidy Tvillingene hører at den Bukken Saufie fant på Stanghelle er Tipp Tipp Oldebarnet til selveste Blåmann. Det stemmer 😀👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22. juli 2023 #104762 Del Skrevet 22. juli 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Det stemmer 😀👍 Og Cassidy Tvillingene hørte at Bukken sjarmerte Saufie med å fortelle historien om hvordan tipp tipp oldefaren hans Blåmann tok innersvingen på selveste Bamse Brakar. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 22. juli 2023 #104763 Del Skrevet 22. juli 2023 Ciaran og Ciara skrev (7 minutter siden): Og Cassidy Tvillingene hørte at Bukken sjarmerte Saufie med å fortelle historien om hvordan tipp tipp oldefaren hans Blåmann tok innersvingen på selveste Bamse Brakar. Ja det stemmer 🤣🤣🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22. juli 2023 #104764 Del Skrevet 22. juli 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Ja det stemmer 🤣🤣🤣 Cassidy Tvillingene hører at Saufie vil flytte til Stanghelle for godt nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 22. juli 2023 #104765 Del Skrevet 22. juli 2023 Ciaran og Ciara skrev (29 minutter siden): Cassidy Tvillingene hører at Saufie vil flytte til Stanghelle for godt nå. Det gjør hun, og alle er glade for det 😅🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 22. juli 2023 #104766 Del Skrevet 22. juli 2023 @Entern, @Ciaran og Ciara, @Hoppetaujenta, @SVK & @Maskinfører: Hei. Lenge siden nå. Håper dere har det fint og jeg savner å fjase med dere på KG 💘 Helsen gjør at jeg dessverre må ha en liten pause, men det kan være at den hissige tutta fra Kristiansand kommer tilbake etterhvert 🤪 @Hoppetaujenta: Hvordan gikk det på St.Hans? Håper det ble iskrem med måtehold Savner å Fjordland-erte deg 😀 Klem Embla 💙 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 22. juli 2023 #104767 Del Skrevet 22. juli 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): @Entern, @Ciaran og Ciara, @Hoppetaujenta, @SVK & @Maskinfører: Hei. Lenge siden nå. Håper dere har det fint og jeg savner å fjase med dere på KG 💘 Helsen gjør at jeg dessverre må ha en liten pause, men det kan være at den hissige tutta fra Kristiansand kommer tilbake etterhvert 🤪 @Hoppetaujenta: Hvordan gikk det på St.Hans? Håper det ble iskrem med måtehold Savner å Fjordland-erte deg 😀 Klem Embla 💙 Så godt å høre fra deg 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22. juli 2023 #104768 Del Skrevet 22. juli 2023 Embla Othea skrev (4 minutter siden): @Entern, @Ciaran og Ciara, @Hoppetaujenta, @SVK & @Maskinfører: Hei. Lenge siden nå. Håper dere har det fint og jeg savner å fjase med dere på KG 💘 Helsen gjør at jeg dessverre må ha en liten pause, men det kan være at den hissige tutta fra Kristiansand kommer tilbake etterhvert 🤪 @Hoppetaujenta: Hvordan gikk det på St.Hans? Håper det ble iskrem med måtehold Savner å Fjordland-erte deg 😀 Klem Embla 💙 Cassidy Tvillingene blir så glade når du stikker innom her til oss sånn av og til, for du er best Emblaen vår.❤️❤️🧡🧡💛💛💚💚💙💙💜💜🤎🤎🖤🖤🤍🤍💗💗 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. juli 2023 #104769 Del Skrevet 22. juli 2023 Embla Othea skrev (41 minutter siden): @Entern, @Ciaran og Ciara, @Hoppetaujenta, @SVK & @Maskinfører: Hei. Lenge siden nå. Håper dere har det fint og jeg savner å fjase med dere på KG 💘 Helsen gjør at jeg dessverre må ha en liten pause, men det kan være at den hissige tutta fra Kristiansand kommer tilbake etterhvert 🤪 @Hoppetaujenta: Hvordan gikk det på St.Hans? Håper det ble iskrem med måtehold Savner å Fjordland-erte deg 😀 Klem Embla 💙 Ble nok is på henne da 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22. juli 2023 #104770 Del Skrevet 22. juli 2023 Cid skrev (4 minutter siden): Ble nok is på henne da 👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 23. juli 2023 #104771 Del Skrevet 23. juli 2023 Embla Othea skrev (4 timer siden): @Entern, @Ciaran og Ciara, @Hoppetaujenta, @SVK & @Maskinfører: Hei. Lenge siden nå. Håper dere har det fint og jeg savner å fjase med dere på KG 💘 Helsen gjør at jeg dessverre må ha en liten pause, men det kan være at den hissige tutta fra Kristiansand kommer tilbake etterhvert 🤪 @Hoppetaujenta: Hvordan gikk det på St.Hans? Håper det ble iskrem med måtehold Savner å Fjordland-erte deg 😀 Klem Embla 💙 Hei @Embla Othea dette var koselig vi savner deg utrolig mye her ja viktig og ta vare på helsa nja syns ikke du er så hissig jeg da men 🥰🥰 ble ikke iskrem på sykehjemmet på St Hans men det ble servert kalkunfilet med fløtesaus var godt det 😀😀 god bedring @Embla Othea 🥰🥰❤️❤️ 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23. juli 2023 #104772 Del Skrevet 23. juli 2023 Maskinfører skrev (23 minutter siden): Hei @Embla Othea dette var koselig vi savner deg utrolig mye her ja viktig og ta vare på helsa nja syns ikke du er så hissig jeg da men 🥰🥰 ble ikke iskrem på sykehjemmet på St Hans men det ble servert kalkunfilet med fløtesaus var godt det 😀😀 god bedring @Embla Othea 🥰🥰❤️❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 23. juli 2023 #104773 Del Skrevet 23. juli 2023 Ciaran og Ciara skrev (54 minutter siden): 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. juli 2023 #104774 Del Skrevet 23. juli 2023 Hun sover behagelig i sin seng sammen med Anton nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 23. juli 2023 #104775 Del Skrevet 23. juli 2023 (endret) Anton er Hoppes favorittektemann. Endret 23. juli 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 23. juli 2023 #104776 Del Skrevet 23. juli 2023 Jeg lurer på hva Hoppe hadde brukt tiden sin på om hun ikke hadde viet hele livet sitt til å være mor og hustru. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23. juli 2023 #104777 Del Skrevet 23. juli 2023 Maskinfører skrev (2 timer siden): Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 23. juli 2023 #104778 Del Skrevet 23. juli 2023 Jeg fant nytt bilde av Hoppe som barn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23. juli 2023 #104779 Del Skrevet 23. juli 2023 SVK skrev (1 minutt siden): Jeg fant nytt bilde av Hoppe som barn: Cassidy Tvillingene kan helt klart og tydelig se for oss henne som Hoppe som barn.🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 23. juli 2023 #104780 Del Skrevet 23. juli 2023 Cid skrev (2 timer siden): Hun sover behagelig i sin seng sammen med Anton nå 🦒: «Nå må vi huske å bruke de og dem da Cid» 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå