Cid Skrevet 20. juli 2023 #104521 Del Skrevet 20. juli 2023 Nå blir det laget en musikkvideo om Hoppe og Anton sin kjærlighetshistorie ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. juli 2023 #104522 Del Skrevet 20. juli 2023 Men det er ingen kjærlighetshistorie uten et trekantdrama, ny frier dukker opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 21. juli 2023 #104523 Del Skrevet 21. juli 2023 (endret) Nå bruker hun kjevla til å jage vekk de tre nabodamene som prøver å kapre Anton. Endret 21. juli 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 21. juli 2023 #104524 Del Skrevet 21. juli 2023 Cid skrev (6 timer siden): Men det er ingen kjærlighetshistorie uten et drama, ny frier dukker opp. 🐐 🐐: «Halloooooooo ææææææ æææær Geitaaaa fra Boooooodøøøøøø. Æææææ har flytta sørpåååååå for å bli sammens med hain Cid. Og bli forbildeeeee» Cid skrev (6 timer siden): Nå blir det laget en musikkvideo om Cid og Geita sin kjærlighetshistorie ❤️ 🐐: «ææææææ vise fram rompa miiiii å hain Cid digge dein🐐 « 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. juli 2023 #104525 Del Skrevet 21. juli 2023 Cid skrev (6 timer siden): Nå lager Cid en musikkvideo om fremmed dame og Anton sin kjærlighetshistorie ❤️ Bare sett i gang. Cid skrev (6 timer siden): Men det er ingen kjærlighetshistorie uten et trekantdrama, ny frier dukker opp. Hvem er dette da? Han sender ikke akkurat ut noen slike friervibber syns jeg. Kanskje han har tenkt å stjele mine to sekker med tomflasker....jeg skal nok passe på. SVK skrev (1 time siden): Nå bruker hun kjevla til å jage vekk de tre nabodamene som prøver å kapre Anton. Det ser kanskje slik ut, men mens jeg veiver med kjevla...roper jeg lokkerop for å få dem til å komme dit og bli kjent med Anton og det er to vidt forskjellige ting. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. juli 2023 #104526 Del Skrevet 21. juli 2023 Veldig glad for at dere har fått snakket ut og luftet alle tanker sammen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 21. juli 2023 #104527 Del Skrevet 21. juli 2023 (endret) 🐐: «Aille må sjååååå bloggen miiiiiin «GeitaOgCid» om mææææææ å hain @Cid, hain æææææ min storeeee kjæææææææærlighæææææææææt. Åsså masse fine bildaaaaaaaa a mææææææææ å venninnan mineeee Isabjellesau🐑 å ho SauebondeFrue🐑 hvis at du ikkje vææææææææt kem dei æææææææ så spør ho @Frøkenfryden for at ho har ovæææææææærsikt på bloggaraaaaaaaaaaa. No skal ææææææææ shoppe å få ordnææææ mææææææ no såinn ull-extensioooooons. Å så skal ææææææææææ å Cid besøøøke ho @Kvakky fordi at ææææææ er så glad i såinn dær kyllingaaaaaaaa. Bli fine bildaaaaaaa ta mææææææææ å kyllinga. Viktiiiiiig å behandle dyraaaaaaan fint å tenke på klimaaaaaa å miljøøøøøø åååååå såinn dær ting. Etterpå bli det gåselever til mæddaaaaaaaa på mææææææ å hain Ciiiiiiiiid, drømmemainnen min den hærran ukaaaaaaaa. Kjøp produktain på sia mi plz. 🐐» Endret 21. juli 2023 av Entern 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 21. juli 2023 #104528 Del Skrevet 21. juli 2023 5 minutter siden, Hoppetaujenta said: Det ser kanskje slik ut, men mens jeg veiver med kjevla...roper jeg lokkerop for å få dem til å komme dit og bli kjent med Anton og det er to vidt forskjellige ting. Den beryktede lokkekjevla. 🤨 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. juli 2023 #104529 Del Skrevet 21. juli 2023 Entern skrev (8 minutter siden): 🐐: «Aille må sjååååå bloggen miiiiiin «GeitaOgCid» om mææææææ å hain @Cid, hain æææææ min storeeee kjæææææææærlighæææææææææt. Åsså masse fine bildaaaaaaaa a mææææææææ å venninnan mineeee Isabjellesau🐑 å ho SauebondeFrue🐑 hvis at du ikkje vææææææææt kem dei æææææææ så spør ho @Frøkenfryden for at ho har ovæææææææærsikt på bloggaraaaaaaaaaaa. No skal ææææææææ shoppe å få ordnææææ mææææææ no såinn ull-extensioooooons. Å så skal ææææææææææ å Cid besøøøke ho @Kvakky fordi at ææææææ er så glad i såinn dær kyllingaaaaaaaa. Bli fine bildaaaaaaa ta mææææææææ å kyllinga. Viktiiiiiig å behandle dyraaaaaaan fint å tenke på klimaaaaaa å miljøøøøøø åååååå såinn dær ting. Etterpå bli det gåselever til mæddaaaaaaaa på mææææææ å hain Ciiiiiiiiid, drømmemainnen min den hærran ukaaaaaaaa. Kjøp produktain på sia mi plz. 🐐» Hihihi...en dyrisk morsom historie... SVK skrev (7 minutter siden): Den beryktede lokkekjevla. 🤨 Ja, og brukes den rett, så virker den! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 21. juli 2023 #104530 Del Skrevet 21. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Hihihi...en dyrisk morsom historie... Ja, og brukes den rett, så virker den! 😀😀😀 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 21. juli 2023 #104531 Del Skrevet 21. juli 2023 Nå kommer hun hjem fra fisketur med tvillingene. 🐟 Det blir fish and chips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 21. juli 2023 #104532 Del Skrevet 21. juli 2023 SVK skrev (17 minutter siden): Nå kommer hun hjem fra fisketur med tvillingene. 🐟 Det blir fish and chips Ååååå det ser så nydelig ut 💚 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 21. juli 2023 #104533 Del Skrevet 21. juli 2023 3 minutter siden, Entern said: Ååååå det ser så nydelig ut 💚 Tvillingene har en hemmelig oppskrift. 👨🍳👩🍳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 21. juli 2023 #104534 Del Skrevet 21. juli 2023 SVK skrev (Akkurat nå): Tvillingene har en hemmelig oppskrift. 👨🍳👩🍳 Den hemmelige ingrediensen er makrell 🐟 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 21. juli 2023 #104535 Del Skrevet 21. juli 2023 Just now, Entern said: Den hemmelige ingrediensen er makrell 🐟 Stemmer! Fersk makrell! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 21. juli 2023 #104536 Del Skrevet 21. juli 2023 SVK skrev (1 minutt siden): Stemmer! Fersk makrell! And lots of it 🐟🐟🐟🐟🐟 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 21. juli 2023 #104537 Del Skrevet 21. juli 2023 Entern skrev (47 minutter siden): 🐐: «Aille må sjååååå bloggen miiiiiin «GeitaOgCid» om mææææææ å hain @Cid, hain æææææ min storeeee kjæææææææærlighæææææææææt. Åsså masse fine bildaaaaaaaa a mææææææææ å venninnan mineeee Isabjellesau🐑 å ho SauebondeFrue🐑 hvis at du ikkje vææææææææt kem dei æææææææ så spør ho @Frøkenfryden for at ho har ovæææææææærsikt på bloggaraaaaaaaaaaa. No skal ææææææææ shoppe å få ordnææææ mææææææ no såinn ull-extensioooooons. Å så skal ææææææææææ å Cid besøøøke ho @Kvakky fordi at ææææææ er så glad i såinn dær kyllingaaaaaaaa. Bli fine bildaaaaaaa ta mææææææææ å kyllinga. Viktiiiiiig å behandle dyraaaaaaan fint å tenke på klimaaaaaa å miljøøøøøø åååååå såinn dær ting. Etterpå bli det gåselever til mæddaaaaaaaa på mææææææ å hain Ciiiiiiiiid, drømmemainnen min den hærran ukaaaaaaaa. Kjøp produktain på sia mi plz. 🐐» Haha ja.. jeg kan for mye om bransjen ass🙀😂 Ullextensions😂😂 Og digge polyesterklær som er sykt myke på kortreist ræv. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 21. juli 2023 #104538 Del Skrevet 21. juli 2023 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Haha ja.. jeg kan for mye om bransjen ass🙀😂 Ullextensions😂😂 Og digge polyesterklær som er sykt myke på kortreist ræv. 🐐: «sjukt digg mæææææææ såinn dærran polyester på dein digge rompaaaaaa miiii» 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. juli 2023 #104539 Del Skrevet 21. juli 2023 Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe skal spise lunsj nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. juli 2023 #104540 Del Skrevet 21. juli 2023 Entern skrev (3 timer siden): 🐐: «sjukt digg mæææææææ såinn dærran polyester på dein digge rompaaaaaa miiii» Altså; syntetisk i forhold til gnissegnikking på hud eller hår/ull...det blir sånn "statistisk elekrisitet" og ubehagelig strømførende, syns jeg. Ciaran og Ciara skrev (28 minutter siden): Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe skal spise lunsj nå. Takk for at dere sa det, for jeg hadde glemt det. Straks skal hun spise noe her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå