Cid Skrevet 19. juli 2023 #104221 Del Skrevet 19. juli 2023 Nå demonstrerer frierne til hoppe utenfor Lønneberg huset, de krever mer tid med henne 🙎♂️🙎♂️🙎♂️🙎♂️🙎♂️🙎♂️🙎♂️🙎♂️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. juli 2023 #104222 Del Skrevet 19. juli 2023 DDE kommer til Lønneberget i kveld for å holde konsert. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 19. juli 2023 #104223 Del Skrevet 19. juli 2023 Nyere DNA forskning viser at Hoppe og Anton er søsken 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 19. juli 2023 #104224 Del Skrevet 19. juli 2023 Cid skrev (11 minutter siden): DDE kommer til Lønneberget i kveld for å holde konsert. Med Ole Ivars og Vassendgutane som oppvarming. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. juli 2023 #104225 Del Skrevet 19. juli 2023 Entern skrev (2 minutter siden): Nyere DNA forskning viser at Hoppe og Anton er søsken Innavl da O: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 19. juli 2023 #104226 Del Skrevet 19. juli 2023 Nå har Hoppe vært å handlet, og er veldig fornøyd. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. juli 2023 #104227 Del Skrevet 19. juli 2023 SVK skrev (12 timer siden): Men dere klarer ikke si det uten å rødme. Jo! SVK skrev (12 timer siden): Nytter ikke å si man kun er venner når hele kroppsspråket sier noe annet. Har snakket med foreldrene til Anton og de husker da han kom hjem fra Hoppe og sa han hadde jobbet med skolearbeid. Også så han slik ut: Hva er det du fabler om nå da? SVK skrev (12 timer siden): Hoppe og Anton er ekstremt søte sammen. Det må sies! Men det der er jo barn! Entern skrev (10 timer siden): Jeg tror @Hoppetaujenta sover sin søteste søvn Ja, det gjorde hun antagelig. Cid skrev (8 timer siden): Jeg spøkte… Hun klarte ikke å motstå han lenger, i går kveld så kastet hun seg over han De er nå et par 😃 Jeg vet at du spøkte ...og resten der er JUG! SVK skrev (8 timer siden): Det tror jeg også. Tror hun var så fornøyd med dagen som var at den beste drømmen hun kan ha er å drømme om dagen som var og dagen som skal komme. Med andre ord så lever jeg i en drøm hele døgnet! 🌸 SVK skrev (6 timer siden): Slettet. Hva sto det for noe hemmelig der da, SVK? Cid skrev (51 minutter siden): Nå demonstrerer frierne til hoppe utenfor Lønneberg huset, de krever mer tid med husarbeid for henne Det høres midt i blinken ut og jeg skal finne tid og masse husarbeid til dem. Jeg er da ikke vanskelig heller. Entern skrev (26 minutter siden): Nyere DNA forskning viser at Hoppe og Anton er søsken Humpfff....har du forsket på ditt eget private laboratorium? Entern skrev (26 minutter siden): Med Ole Ivars og Vassendgutane som oppvarming. Å...fydda. *snike seg ut bakveien og bli borte i forumskogen* Cid skrev (24 minutter siden): Innavl da O: Neuda, det var feik njus igjen! Slapp av, Cid. Athena Freyja skrev (6 minutter siden): Nå har Hoppe vært å handlet, og er veldig fornøyd. Nehehei! Sånne butikker med sånne poser handler ikke jeg i. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 19. juli 2023 #104228 Del Skrevet 19. juli 2023 11 minutter siden, Hoppetaujenta said: Men det der er jo barn! Ja, det var dine foreldre som ga meg bilde av deg og Anton som barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 19. juli 2023 #104229 Del Skrevet 19. juli 2023 13 minutter siden, Hoppetaujenta said: Med andre ord så lever jeg i en drøm hele døgnet! 🌸 Akkurat sånn det skal være! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 19. juli 2023 #104230 Del Skrevet 19. juli 2023 28 minutter siden, Athena Freyja said: Nå har Hoppe vært å handlet, og er veldig fornøyd. Hun har nok vært på konditoriet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 19. juli 2023 #104231 Del Skrevet 19. juli 2023 (endret) 1 hour ago, SVK said: Ja, det var dine foreldre som ga meg bilde av deg og Anton som barn. Jeg liker Hoppes foreldre. De sier alltid at de leser innleggene mine med stor entusiasme. De liker å følge med på siste nytt fra hoppefronten og setter stor pris på mitt grundige journalistarbeid. I tillegg gir de meg fantastiske cookies. Endret 19. juli 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19. juli 2023 #104232 Del Skrevet 19. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Jo! Hva er det du fabler om nå da? Men det der er jo barn! Ja, det gjorde hun antagelig. Jeg vet at du spøkte ...og resten der er JUG! Med andre ord så lever jeg i en drøm hele døgnet! 🌸 Hva sto det for noe hemmelig der da, SVK? Det høres midt i blinken ut og jeg skal finne tid og masse husarbeid til dem. Jeg er da ikke vanskelig heller. Humpfff....har du forsket på ditt eget private laboratorium? Å...fydda. *snike seg ut bakveien og bli borte i forumskogen* Neuda, det var feik njus igjen! Slapp av, Cid. Nehehei! Sånne butikker med sånne poser handler ikke jeg i. Entern skrev (3 timer siden): Ja det høres sannsynlig ut 😊 Det synes Cassidy Tvillingene også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. juli 2023 #104233 Del Skrevet 19. juli 2023 SVK skrev (1 time siden): Ja, det var dine foreldre som ga meg bilde av deg og Anton som barn. De ga deg et AI-manipulert bilde. De gamle er noe annet enn de ser ut som... SVK skrev (1 time siden): Akkurat sånn det skal være! SVK skrev (1 time siden): Hun har nok vært på konditoriet. Ehh...da kan det stille seg litt annerledes med det svaret oppi der. Jeg forstår meg på konditorfaget! SVK skrev (1 time siden): Jeg liker Hoppes foreldre. De sier alltid at de leser innleggene mine med stor entusiasme. De liker å følge med på siste nytt fra hoppefronten og setter stor pris på mitt grundige journalistarbeid. I tillegg gir de meg fantastiske cookies. Åhh, er det deg som har vært der titt som det er for å groome de gamle og få dem til å gjøre som du vil? POLITI! HJELP! LURENDREIER ER LØS PÅ FORUMET! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. juli 2023 #104234 Del Skrevet 19. juli 2023 Nå er hun og Anton med på lagerkrigen, de byr på et lager. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. juli 2023 #104235 Del Skrevet 19. juli 2023 Cid skrev (44 minutter siden): Nå er hun og Anton med på å lage krigen i ukraina, de byr på et lager med ammo. HVA er det du sier? Kjempefeik njus!!! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. juli 2023 #104236 Del Skrevet 19. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): HVA er det du sier? Kjempefeik njus!!! Er jeg i trøbbel nå? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. juli 2023 #104237 Del Skrevet 19. juli 2023 Ja, du er i trøbbel og dyrene murrer, grufser og knurrer! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. juli 2023 #104238 Del Skrevet 19. juli 2023 🏃♂️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 19. juli 2023 #104239 Del Skrevet 19. juli 2023 Cid skrev (6 timer siden): Innavl da O: Har du sett for mye på Game of Thrones nå igjen Athena Freyja skrev (5 timer siden): Nå har Hoppe vært å handlet, og er veldig fornøyd. Definitivt @Hoppetaujenta SVK skrev (5 timer siden): Ja, det var dine foreldre som ga meg bilde av deg og Anton som barn. De var så snille søsken. Alltid venner, selv om Anton bestandig har vært hissig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 19. juli 2023 #104240 Del Skrevet 19. juli 2023 Ordet: tante Hoppe, er det sant at Anton er pappaen til @Cid? Eller er det @Lurven sånn de slemme guttene sier? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå