Cid Skrevet 15. juli 2023 #103961 Del Skrevet 15. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (32 minutter siden): Var egentlig på vei til Hellbillies! "Ta en potet - ta gjerne fire, ta åtte, ta alle!" Det var bare på liksom, Entern. Jeg får teste ham i fjorten dager gratis. Barne-tv var helt annerledes enn de andre tingene de har vært med i. Veldig trivelig for små unger og Hoppe. Jeg husker ham der, men neitakk. Jeg kan godt spise det om den er skikkelig saftig og velkrydret (ikke for sterk), men jeg har aldri laget slikt selv. Bra. Nei, der er hun ikke. Kan jeg få potet eller ris, gryterett eller suppe, så velger jeg det først. Neida, jeg hater veldig få ting i verden. Bra. Ja, det gjør hun. Få liker vel rå pasta? Ja. Aldri. Nemlig. Selvsagt ikke. Helt riktig. Hvem er dette for en moteløve? Nope! Jeg er da ikke på hans alder, Cid! Jeg uttaler meg aldri om så private anliggender. Nei, hun har utelukkende slurpet saftis på pinne i kveld og ikke antydning til ordentlig mat. Nei, fydda... Hva slags sørvis i natten tilbyr De egentlig?!? Ja. Må det vettu! Så absolutt. 💃 Nydelig begge deler. God idè. Snart. Hvorfor slår du meg når det var SVK som sa det? 🤕 Fyren på bildet er William Leroy, han var med på et program lignende lagerkrigen som het baggage battles hvor de dro til forskjellige plasser i landet og bød på beslaglagte ting og glemte bagasjer. Ser på det på Discovery + av og til, kjekt program 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. juli 2023 #103962 Del Skrevet 15. juli 2023 SVK skrev (13 minutter siden): Anden Wrinkle og Cid: Wrinkle ❤️ Wrinkle er dessverre ikke med oss lenger, Anton serverte han på et middagsselskap nylig 😢 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. juli 2023 #103963 Del Skrevet 15. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Vi har ingen sperrer i forhold til artige klær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 15. juli 2023 #103964 Del Skrevet 15. juli 2023 Nå har Hoppe vært så grei og hengt opp kless vasken for meg 🥰 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 15. juli 2023 #103965 Del Skrevet 15. juli 2023 Cid skrev (13 minutter siden): Hvorfor slår du meg når det var SVK som sa det? 🤕 Fordi du er whipping boy Og punching bag We hurt because we love 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. juli 2023 #103966 Del Skrevet 15. juli 2023 Entern skrev (2 minutter siden): Fordi du er whipping boy Og punching bag We hurt because we love 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. juli 2023 #103967 Del Skrevet 15. juli 2023 Cid skrev (15 minutter siden): Hvorfor slår du meg når det var SVK som sa det? 🤕 Fyren på bildet er William Leroy, han var med på et program lignende lagerkrigen som het baggage battles hvor de dro til forskjellige plasser i landet og bød på beslaglagte ting og glemte bagasjer. Ser på det på Discovery + av og til, kjekt program Ok. / Cid skrev (14 minutter siden): Wrinkle ❤️ Wrinkle er dessverre ikke med oss lenger, Anton serverte han på et middagsselskap nylig 😢 Nei, den er fredet. Athena Freyja skrev (9 minutter siden): Nå har Hoppe vært så grei og hengt opp kless vasken for meg 🥰 Det er husarbeid som jeg liker. Jeg komponerer en tørkesnor med fargerikt eller sort tøy...med glede. Entern skrev (Akkurat nå): Fordi du er whipping boy Og punching bag We hurt because we love 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. juli 2023 #103968 Del Skrevet 15. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Ok. / Nei, den er fredet. Det er husarbeid som jeg liker. Jeg komponerer en tørkesnor med fargerikt eller sort tøy...med glede. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 15. juli 2023 #103969 Del Skrevet 15. juli 2023 Athena Freyja skrev (12 minutter siden): Nå har Hoppe vært så grei og hengt opp kless vasken for meg 🥰 Og det var litt av en jobb, klærne tatt i betraktning 👩🏻🎤🕵🏻♀️🥷🏻🦹🏻♀️🧝🏻♀️🧛🏻♀️🧞♀️🧜🏻♀️🧚♀️💃👘🥻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. juli 2023 #103970 Del Skrevet 15. juli 2023 Nå skal hun dessuten straks i seng, så nattinatti til alle flotte skravlere som er akkurat passe snille med hverandre. ...innimellom all tøysingen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 15. juli 2023 #103971 Del Skrevet 15. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Nå skal hun dessuten straks i seng, så nattinatti til alle flotte skravlere som er akkurat passe snille med hverandre. ...innimellom all tøysingen. Sov søtt kjære Hoppe 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 15. juli 2023 #103972 Del Skrevet 15. juli 2023 Entern skrev (2 minutter siden): Og det var litt av en jobb, klærne tatt i betraktning 👩🏻🎤🕵🏻♀️🥷🏻🦹🏻♀️🧝🏻♀️🧛🏻♀️🧞♀️🧜🏻♀️🧚♀️💃👘🥻 😂 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 15. juli 2023 #103973 Del Skrevet 15. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Nå skal hun dessuten straks i seng, så nattinatti til alle flotte skravlere som er akkurat passe snille med hverandre. ...innimellom all tøysingen. God natt, 😊 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. juli 2023 #103974 Del Skrevet 15. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Nå skal hun dessuten straks i seng, så nattinatti til alle flotte skravlere som er akkurat passe snille med hverandre. ...innimellom all tøysingen. Cassidy Tvillingene ønsker deg en Riktig Godnatt vår gode venn @Hoppetaujenta😴😴💤💤🥱🥱🥰🥰 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. juli 2023 #103975 Del Skrevet 15. juli 2023 Entern skrev (2 minutter siden): Sov søtt kjære Hoppe Tusen takk, kjære Entern. Entern skrev (4 minutter siden): Og det var litt av en jobb, klærne tatt i betraktning 👩🏻🎤🕵🏻♀️🥷🏻🦹🏻♀️🧝🏻♀️🧛🏻♀️🧞♀️🧜🏻♀️🧚♀️💃👘🥻 De ringer - Vi bringer. Athena Freyja skrev (1 minutt siden): God natt, 😊 + C&C + Cid og Ordet Bortevekk nå. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. juli 2023 #103976 Del Skrevet 15. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (10 minutter siden): Ok. / Nei, den er fredet. Det er husarbeid som jeg liker. Jeg komponerer en tørkesnor med fargerikt eller sort tøy...med glede. Hadde du sendt Anton på dør om han gjorde noe sånt? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 15. juli 2023 #103977 Del Skrevet 15. juli 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Hadde du sendt Anton på dør om han gjorde noe sånt? Han måtte tatt seg en treningstur, det vil si jagd deg gjennom Småland. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. juli 2023 #103978 Del Skrevet 15. juli 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Han måtte tatt seg en treningstur, det vil si jagd deg gjennom Småland. Og så blitt misbrukt av grevlingen inni varebilen sin 🦡🚛 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 15. juli 2023 #103979 Del Skrevet 15. juli 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Og så blitt misbrukt av grevlingen inni varebilen sin 🦡🚛 Han er litt for gammel etter grevlingens smak, Grevlingen foretrekker yngre menn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. juli 2023 #103980 Del Skrevet 15. juli 2023 Entern skrev (2 minutter siden): Han er litt for gammel etter grevlingens smak, Grevlingen foretrekker yngre menn Ordet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå