Gjest SVK Skrevet 14. juli 2023 #103701 Del Skrevet 14. juli 2023 8 hours ago, SVK said: Hoppes harem! Om Hoppe begynner å lage seigmenn så burde hun selge dem under det navnet! Jeg tror disse posene kan bli mer populære enn Nidars Laban! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. juli 2023 #103702 Del Skrevet 14. juli 2023 SVK skrev (1 minutt siden): Om Hoppe begynner å lage seigmenn så burde hun selge dem under det navnet! Jeg tror disse posene kan bli mer populære enn Nidars Laban! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. juli 2023 #103703 Del Skrevet 14. juli 2023 Nå har Anton blitt skutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 14. juli 2023 #103704 Del Skrevet 14. juli 2023 SVK skrev (5 timer siden): Om Hoppe begynner å lage seigmenn så burde hun selge dem under det navnet! Jeg tror disse posene kan bli mer populære enn Nidars Laban! Ja 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. juli 2023 #103705 Del Skrevet 14. juli 2023 Frøkenfryden skrev (13 timer siden): Så mye usunt! 😲 Kom på sunn middag hos meg og the fox🙂 Åjasså? Du har en rev på lur ja? Det blir desserten det da. SVK skrev (12 timer siden): Er fra Den lille prinsen. Jeg liker den boka/filmen. Aldri hørt om, men googlet og vil sjekke den ut litt. Ciaran og Ciara skrev (12 timer siden): Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå. Nei, jeg har ikke spist frokost en gang, for jeg skal i butikken nu! SVK skrev (12 timer siden): Stemmer. Hun sitter på kaia og spiser kveldsmat mens hun ser utover sjøen. Ååå, det hadde vært hyggelig. Ciaran og Ciara skrev (12 timer siden): Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe har verdens fineste utsikt over sjøen. Nei, hun stirrer rett ut i en lund med digre og tette trær i. Ikke snev av hav der. Entern skrev (11 timer siden): Det høres så vakkert og poetisk ut 🥰 Mhm. Ciaran og Ciara skrev (10 timer siden): Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe snart skal sove nå. Nei, nå skal jeg være våken litt. Cid skrev (7 timer siden): Han her kommer til Lønneberget i morgen. Han kan godt få synge og ompe litt for meg. Cid skrev (7 timer siden): Han her dukket også opp. Hoppenam style? Eller etter en har kost seg med mye søtsaker: Nam-nam-style! (gurimalla jeg har lyst på søtt nå) SVK skrev (6 timer siden): Om Hoppe begynner å lage seigmenn så burde hun selge dem under det navnet! Jeg tror disse posene kan bli mer populære enn Nidars Laban! Mann på jakt etter godsakene: "Hvor får jeg kjøpt de gode seigmennene?" KG: "Hoppe hare`m!" Cid skrev (5 timer siden): Nå har Anton blitt skutt. Det er alltid feil. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. juli 2023 #103706 Del Skrevet 14. juli 2023 Entern skrev (3 timer siden): Ja Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Åjasså? Du har en rev på lur ja? Det blir desserten det da. Aldri hørt om, men googlet og vil sjekke den ut litt. Nei, jeg har ikke spist frokost en gang, for jeg skal i butikken nu! Ååå, det hadde vært hyggelig. Nei, hun stirrer rett ut i en lund med digre og tette trær i. Ikke snev av hav der. Mhm. Nei, nå skal jeg være våken litt. Han kan godt få synge og ompe litt for meg. Hoppenam style? Eller etter en har kost seg med mye søtsaker: Nam-nam-style! (gurimalla jeg har lyst på søtt nå) Mann på jakt etter godsakene: "Hvor får jeg kjøpt de gode seigmennene?" KG: "Hoppe hare`m!" Det er alltid feil. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. juli 2023 #103707 Del Skrevet 14. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Åjasså? Du har en rev på lur ja? Det blir desserten det da. Aldri hørt om, men googlet og vil sjekke den ut litt. Nei, jeg har ikke spist frokost en gang, for jeg skal i butikken nu! Ååå, det hadde vært hyggelig. Nei, hun stirrer rett ut i en lund med digre og tette trær i. Ikke snev av hav der. Mhm. Nei, nå skal jeg være våken litt. Han kan godt få synge og ompe litt for meg. Hoppenam style? Eller etter en har kost seg med mye søtsaker: Nam-nam-style! (gurimalla jeg har lyst på søtt nå) Mann på jakt etter godsakene: "Hvor får jeg kjøpt de gode seigmennene?" KG: "Hoppe hare`m!" Det er alltid feil. Han hadde visst ikke immunitet lenger 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 14. juli 2023 #103708 Del Skrevet 14. juli 2023 Dar kjem Anton gamle Anton tak på deg triskona å spring Dar kjem Anton gamle Anton plingelingelingelingeling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. juli 2023 #103709 Del Skrevet 14. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Åjasså? Du har en rev på lur ja? Det blir desserten det da. Aldri hørt om, men googlet og vil sjekke den ut litt. Nei, jeg har ikke spist frokost en gang, for jeg skal i butikken nu! Ååå, det hadde vært hyggelig. Nei, hun stirrer rett ut i en lund med digre og tette trær i. Ikke snev av hav der. Mhm. Nei, nå skal jeg være våken litt. Han kan godt få synge og rompe litt for meg. Hoppenam style? Eller etter en har kost seg med mye søtsaker: Nam-nam-style! (gurimalla jeg har lyst på søtt nå) Mann på jakt etter godsakene: "Hvor får jeg kjøpt de gode seigmennene?" KG: "Hoppe hare`m!" Det er alltid feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. juli 2023 #103710 Del Skrevet 14. juli 2023 Nå har hun blitt revet i to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. juli 2023 #103711 Del Skrevet 14. juli 2023 I et hoppetausplitthopp som var litt voldsomt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. juli 2023 #103712 Del Skrevet 14. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): I et hoppetausplitthopp som var litt voldsomt? Av en motorsag 🪚 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. juli 2023 #103713 Del Skrevet 14. juli 2023 Men Cid da. Nå blir jeg trist. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. juli 2023 #103714 Del Skrevet 14. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Men Cid da. Nå blir jeg trist. Det var bare et trylleshow, det lå to av deg oppi kista. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. juli 2023 #103715 Del Skrevet 14. juli 2023 Det finnes jo bare èn av meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. juli 2023 #103716 Del Skrevet 14. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Det finnes jo bare èn av meg... Du har jo en kopi av deg som Anton har datet 😛 dine ord. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. juli 2023 #103717 Del Skrevet 14. juli 2023 Å filler`n. Ja, jeg har visst mange. lol 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. juli 2023 #103718 Del Skrevet 14. juli 2023 Unnskyldnings gave 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. juli 2023 #103719 Del Skrevet 14. juli 2023 Alt er opp og avgjort og vi tilgir og starter på nytt igjen....alle sammen i tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. juli 2023 #103720 Del Skrevet 14. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Alt er opp og avgjort og vi tilgir og starter på nytt igjen....alle sammen i tråden. Blir smurfedrops på deg, Anton og ordet i kveld 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå