jukkapalme Skrevet 6. juli 2023 #102921 Del Skrevet 6. juli 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Ha Ha Cassidy Tvillingene ser det bildet tydelig for oss. Jeg og! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. juli 2023 #102922 Del Skrevet 6. juli 2023 jukkapalme skrev (Akkurat nå): Jeg og! Cassidy Tvillingene er spente på om hun også ser rødt når hun Moxer solbrillene.🟥🟥🕶️🕶️🤣🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 6. juli 2023 #102923 Del Skrevet 6. juli 2023 1 minutt siden, jukkapalme said: Nå har hun brutt seg inn på Brilleland for å moxe solbriller. Det hele var et uhell. Hun snublet og klarte ved et uhell å få dirken inn i låsen på røra akkurat slik at låsen gikk opp og døra åpnet seg. Og så falt hun inn solbrillestativet og der datt Hugo Boss-solbrillene i lomma til Hoppetaujenta. Ikke Hoppes feil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 6. juli 2023 #102924 Del Skrevet 6. juli 2023 SVK skrev (24 minutter siden): Det hele var et uhell. Hun snublet og klarte ved et uhell å få dirken inn i låsen på røra akkurat slik at låsen gikk opp og døra åpnet seg. Og så falt hun inn solbrillestativet og der datt Hugo Boss-solbrillene i lomma til Hoppetaujenta. Ikke Hoppes feil! Det var selvfølgelig @Cids feil alt sammen! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. juli 2023 #102925 Del Skrevet 6. juli 2023 SVK skrev (49 minutter siden): Det hele var et uhell. Hun snublet og klarte ved et uhell å få dirken inn i låsen på røra akkurat slik at låsen gikk opp og døra åpnet seg. Og så falt hun inn solbrillestativet og der datt Hugo Boss-solbrillene i lomma til Hoppetaujenta. Ikke Hoppes feil! Cassidy Tvillingene er helt enige med deg @SVK det var akkurat sånn det skjedde. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. juli 2023 #102926 Del Skrevet 6. juli 2023 Entern skrev (25 minutter siden): Det var selvfølgelig @Cids feil alt sammen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. juli 2023 #102927 Del Skrevet 7. juli 2023 Cid skrev (9 timer siden): Hoppe og Anton har fått nye naboer. Hadde dette vært Hellbillies så hadde det vært ok. Liker dem bedre. Cid skrev (9 timer siden): Nå har Anton gitt Cid permisjon fra kg. Neida, Cid soner straffen sin på KG - til evig tid. jukkapalme skrev (9 timer siden): Nå har hun brutt seg inn på Brilleland for å moxe solbriller. Nei, der går grensa. Han har fått kjenne på verdens vrede nå og jeg forstår at presset ble for mye fra alle kanter. SVK skrev (9 timer siden): Det hele var et uhell. Hun snublet og klarte ved et uhell å få dirken inn i låsen på røra akkurat slik at låsen gikk opp og døra åpnet seg. Og så falt hun inn solbrillestativet og der datt Hugo Boss-solbrillene i lomma til Hoppetaujenta. Ikke Hoppes feil! Slikt kan skje. Dere skriver så mye at jeg ikke orker å svare på alt, men alt er lest. Bevare meg vel. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 7. juli 2023 #102928 Del Skrevet 7. juli 2023 Nå sitter @Hoppetaujenta med en god kopp med ett eller annet og leser seg opp på tråden sin på KG😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. juli 2023 #102929 Del Skrevet 7. juli 2023 Høhøh...noen ganger er det omtrent som en kontorjobb med seks A4-sider som må besvares. Skravlehøner! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 7. juli 2023 #102930 Del Skrevet 7. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (13 minutter siden): Høhøh...noen ganger er det omtrent som en kontorjobb med seks A4-sider som må besvares. Skravlehøner! Ja den kan jeg se 🤣🤣🤣 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. juli 2023 #102931 Del Skrevet 7. juli 2023 Jeg leser igjennom alt sammen om det blir for langt og jeg er for trøtt. Svarer på litt av det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. juli 2023 #102932 Del Skrevet 7. juli 2023 Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe snart skal spise lunsj. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 7. juli 2023 #102933 Del Skrevet 7. juli 2023 Ciaran og Ciara skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe snart skal spise lunsj. Det tror jeg og 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. juli 2023 #102934 Del Skrevet 7. juli 2023 Entern skrev (5 minutter siden): Det tror jeg og 😊 Cassidy Tvillingene tror at Hoppe skal ha en skikkelig god fredagslunsj nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. juli 2023 #102935 Del Skrevet 7. juli 2023 To skiver ble det...tror jeg. Alt går i surr med mine måltider for tiden. Har lyst på is. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 7. juli 2023 #102936 Del Skrevet 7. juli 2023 Hoppe er vel mest opptatt av menn, vin og sang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 7. juli 2023 #102937 Del Skrevet 7. juli 2023 (endret) Hoppe: Mitt hopperike! Mitt hopperike! Mitt hopperike for en mann! Endret 7. juli 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. juli 2023 #102938 Del Skrevet 7. juli 2023 SVK skrev (40 minutter siden): Hoppe er vel mest opptatt av menn, vin og sang? De som skriver denne underlige Hoppehistorien finner på dette. Ikke Hoppe. SVK skrev (37 minutter siden): Hoppe: Mitt hopperike! Mitt hopperike! Mitt hopperike for en mann! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 7. juli 2023 #102939 Del Skrevet 7. juli 2023 1 minutt siden, Hoppetaujenta said: Jeg har drukket siden klokka 15.00 så jeg er for full til å kommentere det du skrev. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. juli 2023 #102940 Del Skrevet 7. juli 2023 Full av vann i så fall. Har ikke en gang drukket brusen min. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå