Gjest SVK Skrevet 1. juli 2023 #102501 Del Skrevet 1. juli 2023 (endret) Nå er Anton på jobb for å kunne finansiere Hoppes champagne-frokoster. Endret 1. juli 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. juli 2023 #102502 Del Skrevet 1. juli 2023 SVK skrev (6 minutter siden): Nå er Anton på jobb for å kunne finansiere Hoppes champagne-frokoster. Hoppe kommer en tur og etter noen glass så tar følelsene overhånd og de begynner å kline Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. juli 2023 #102503 Del Skrevet 1. juli 2023 Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe skal spise en skikkelig god søndagsfrokost om noen timer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 1. juli 2023 #102504 Del Skrevet 1. juli 2023 Regner med at Anton har trøflene klare til søndagsfrokosten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. juli 2023 #102505 Del Skrevet 2. juli 2023 SVK skrev (16 minutter siden): Regner med at Anton har trøflene klare til søndagsfrokosten. Cassidy Tvillingene har hørt at det er Anton som må lage søndagsfrokosten hver søndag.😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 2. juli 2023 #102506 Del Skrevet 2. juli 2023 Just now, Ciaran og Ciara said: Cassidy Tvillingene har hørt at det er Anton som må lage søndagsfrokosten hver søndag.😉😉 Stemmer! Og Anton ser det som et privilegium å få lage søndagsfrokost til selveste Hoppetaujenta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. juli 2023 #102507 Del Skrevet 2. juli 2023 SVK skrev (5 minutter siden): Stemmer! Og Anton ser det som et privilegium å få lage søndagsfrokost til selveste Hoppetaujenta. Cassidy Tvillingene er sikre på at Anton har skjulte talenter som en erfaren Gourmet Kokk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. juli 2023 #102508 Del Skrevet 2. juli 2023 Cid skrev (3 timer siden): Hoppe kommer en tur og etter noen glass så tar følelsene overhånd og de begynner å kline Nå er de blitt et par 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. juli 2023 #102509 Del Skrevet 2. juli 2023 Cassidy Tvillingene ønsker deg en Riktig Godmorgen, vår gode venn @Hoppetaujenta😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 2. juli 2023 #102510 Del Skrevet 2. juli 2023 Ønsker alle en nydelig søndagsmorgen 😊😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. juli 2023 #102511 Del Skrevet 2. juli 2023 Cid skrev (9 timer siden): Jeg googlet hva gigolo betydde etter jeg skrev det fordi jeg var litt usikker, var noe helt annet enn jeg trodde Du Cid...du Cid... Entern skrev (9 timer siden): Oisann trodde du det var noe mindre grisete? ...men egentlig er det ikke nødt til å være grisete ting som foregår. Så lenge de får sine penger og ikke går over avtalt tid, så kan de sikkert hjelpe en i hus og heim med litt av hvert som ikke står i stillingsbeskrivelsen. Det tror jeg. Cid skrev (9 timer siden): Trodde det var noe pikkolo eller lignende. Å fyyyy for en prat det er på deg! Cid skrev (9 timer siden): Bambi burger Det er det verste jeg har lest på en meny! Woffe! Ta`n! Ciaran og Ciara skrev (9 timer siden): Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe sover nå. Det gjorde hun og det regnet visst i natt. Eller var det en drøm? SVK skrev (7 timer siden): Nå er Anton på jobb for å kunne finansiere Hoppes champagne-frokoster. Næsj, dette er løgn og fanteri. Jeg har aldri drukket slikt, så om han kjøper flasker i fleng...så er det noen andre som glugger det nedpå. Hvem er det? Hum? HÆ? Stå frem og tilstå! Cid skrev (7 timer siden): Hoppe kommer en tur og etter noen glass så tar følelsene overhånd og de begynner å kline. Du må slutte med å se alle kjærlighetsfilmene dine Cid. Sånt som det skjer ikke i min verden. Med vilje. Ciaran og Ciara skrev (7 timer siden): Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe skal spise en skikkelig god søndagsfrokost om noen timer. Jo, snart skjer det. SVK skrev (7 timer siden): Regner med at Anton har trøflene klare til søndagsfrokosten. Hoppe spiser ikke sånt. Ciaran og Ciara skrev (6 timer siden): Cassidy Tvillingene har hørt at det er Anton som må lage søndagsfrokosten hver søndag.😉😉 RYKTER! SVK skrev (6 timer siden): Stemmer! Og Anton ser det som et privilegium å få lage søndagsfrokost til selveste Hoppetaujenta. Nei, det gjør han ikke! Ciaran og Ciara skrev (6 timer siden): Cassidy Tvillingene er sikre på at Anton har skjulte talenter som en erfaren Gourmet Kokk. Det hadde jeg merket. Cid skrev (3 timer siden): Nå er de blitt et par Aldri! Ciaran og Ciara skrev (2 timer siden): Cassidy Tvillingene ønsker deg en Riktig Godmorgen, vår gode venn @Hoppetaujenta😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰 Godmorgen. Jeg er fremdeles ikke helt våken, men har satt i gang en vask i maskin. God morgen og dag til Entern også. Har du sovet ok da? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 2. juli 2023 #102512 Del Skrevet 2. juli 2023 God morgen @Hoppetaujenta😊jeg har sovet godt og nå spiser jeg frokost😊 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. juli 2023 #102513 Del Skrevet 2. juli 2023 Entern skrev (Akkurat nå): God morgen @Hoppetaujenta😊jeg har sovet godt og nå spiser jeg frokost😊 ...som består av? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 2. juli 2023 #102514 Del Skrevet 2. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): ...som består av? Brødskiver med moste jordbær 🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓 Også har jeg drukket 3 kopper pulverkaffe ☕️☕️☕️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. juli 2023 #102515 Del Skrevet 2. juli 2023 Entern skrev (29 minutter siden): Brødskiver med moste jordbær 🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓 Også har jeg drukket 3 kopper pulverkaffe ☕️☕️☕️ Det var en original meny. Jeg har ennå ikke kommet i gang med min. Nettet fanger. Skal bare...se litt til og så litt til. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 2. juli 2023 #102516 Del Skrevet 2. juli 2023 1 hour ago, Hoppetaujenta said: Næsj, dette er løgn og fanteri. Jeg har aldri drukket slikt, så om han kjøper flasker i fleng...så er det noen andre som glugger det nedpå. Hvem er det? Hum? HÆ? Stå frem og tilstå! Hoppe spiser ikke sånt. RYKTER! Nei, det gjør han ikke! Det hadde jeg merket. Æres den som æres bør er det noe som heter. Jeg synes du bør anerkjenne alt Anton gjør for deg i stedet for å benekte alt. Anton jobber dag og natt både i lønnet arbeid og på kjøkkenet for at du skal få livet du ønsker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 2. juli 2023 #102517 Del Skrevet 2. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (25 minutter siden): Det var en original meny. Jeg har ennå ikke kommet i gang med min. Nettet fanger. Skal bare...se litt til og så litt til. Gleder meg til å se hva du ender opp med å spise til frokost 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 2. juli 2023 #102518 Del Skrevet 2. juli 2023 SVK skrev (9 minutter siden): Æres den som æres bør er det noe som heter. Jeg synes du bør anerkjenne alt Anton gjør for deg i stedet for å benekte alt. Anton jobber dag og natt både i lønnet arbeid og på kjøkkenet for at du skal få livet du ønsker. Ikke minst så vasker han Voffe når Voffe er svett og skitten etter å ha jaget @Cid hele dagen 🐶 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 2. juli 2023 #102519 Del Skrevet 2. juli 2023 Entern skrev (11 timer siden): Glad du likte den 😆 Likte den veldig godt 🤓 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 2. juli 2023 #102520 Del Skrevet 2. juli 2023 Boetica skrev (Akkurat nå): Likte den veldig godt 🤓 Så bra 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå