Cid Skrevet 30. juni 2023 #102381 Del Skrevet 30. juni 2023 I morgen får hun besøk av Roger Pillemer og Dr. Mandell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 1. juli 2023 #102382 Del Skrevet 1. juli 2023 Hoppe sover og drømmer om verdens største iskrem. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. juli 2023 #102383 Del Skrevet 1. juli 2023 Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe skal spise en god frokost i dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 1. juli 2023 #102384 Del Skrevet 1. juli 2023 Nå er Anton i trøbbel etter han stjal noen dyre solbriller til han og Hoppe på Gardermoen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. juli 2023 #102385 Del Skrevet 1. juli 2023 Cid skrev (14 timer siden): Nå har hun begynt med vitaepro. Nei, det har hun ikke. Tror ikke noe på det produktet. Cid skrev (14 timer siden): Og hun har kledd av seg foran frierne sine. Nei, Cid. Det er fremdeles bare i din skitne fantasi. Ciaran og Ciara skrev (14 timer siden): Cassidy Tvillingene ser at fantasien løper løpsk her inne nå. Ja, nettopp og opphavsmannen heter CID! Entern skrev (13 timer siden): Og har blitt bestevenninner med Kari Jaquesson, som hun har gitt nøkkel til leiligheten din 👩🏽🔑 Det første er helt feil, men det siste er rett. Entern skrev (13 timer siden): Ja nå er han i humør Jepp! Cid skrev (13 timer siden): Fantasien min kommer til å leve så lenge jeg lever hehe. En evig fantasi! Ciaran og Ciara skrev (13 timer siden): Cassidy Tvillingene synes at det er bra at han er i humør. Det er det aller beste, for når Cid blir i dårlig humør...da skjelver Woffe i de buksene han ikke har. Entern skrev (13 timer siden): Bra du har noen til å passe på deg, Kari har vært helt rabiat siden du ble sammen med Linn 🤪 Kættfait! Entern skrev (13 timer siden): Og det er en veldig veldig fin ting som skaper mye glede for mange mennesker 😊 Helt enig. En vitaminpille kan humørfolk være. Ciaran og Ciara skrev (13 timer siden): For Cassidy Tvillingene synes at Hoppetråden er en veldig hyggelig og koselig tråd.🥰🥰 Det er kun og bare grunnet alle dere koselige mennesker. SVK skrev (13 timer siden): Jeg har hørt at alle i Lønneberget kaller Hoppe for dronningen fordi hun kler seg som en dronning. ...jeg skrider rundt i mine gevanter og har langt slep! Entern skrev (13 timer siden): Det er den beste tråden på KG ❤️ En velsmakende tråd er en god tråd. Entern skrev (13 timer siden): Dronning Hoppe av Småland! 👸 Ok da. Siden du insisterer. Cid skrev (13 timer siden): Alle med Kari rundt seg burde ha sikkerhetsvakter 😛 dama har blitt helt absurd de siste årene. Jeg holder meg helt unna henne. Cid skrev (13 timer siden): Hehe, verden hadde vært mørk uten fantasi og humor Da hadde det blitt til "huMORDOR" istedenfor. Entern skrev (13 timer siden): Ja hun er totalt absurd 🫣både venstreekstrem og høyreekstrem bl.a.🤪 Jobbet sammen med en Kari-fangirl i 3 år🤪🤪🤪 Godt at du kom deg videre i livet uten mèn da. Cid skrev (13 timer siden): Heller Kari Traa da 😛 Du tenker på kvinnfolk uten klær du. SVK skrev (13 timer siden): Anton synger om Hoppe: Fin sang, selv om det ikke beskriver meg. Entern skrev (12 timer siden): Ja det har du 100% rett i 😊 Glad vi har folk som deg som alltid er kreative og morsomme😊 Hjalp meg veldig da jeg var stresset og ulykkelig på jobben 😊 ❤️ SVK skrev (12 timer siden): Stemmer! Entern skrev (12 timer siden): Og du er hennes trofaste ridder og budbringer 😀 Det er helt sikkert. Uten Cid på KG...nei, det går ikke an å tenke på en gang. Cid skrev (12 timer siden): Det der er meg. Grønn og sjønn. Ciaran og Ciara skrev (12 timer siden): Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe sover godt nå. Hun gjorde det ja. Tretten grader ute i natt og veldig godt å ha vinduet helt åpent under søvnen. Sikkert derfor det ble så bra som det ble. SVK skrev (11 timer siden): Stemmer! Og Anton har dratt på nattjobben for å få råd til å gi Hoppe luksusen hun forlanger og fortjener. Anton ønsker uansett ikke være hjemme når Hoppe sover. Hun snorker som en elefant. 🐘 Det er sunt å PUSTE! SVK skrev (11 timer siden): Det er nok Hoppe ja! Ja. Ciaran og Ciara skrev (11 timer siden): Ja for Cassidy Tvillingene har huset for oss selve i sommer, og ingen av oss snorker nå. Vi er våkne begge to. Er det sant? Deres egne enebolig alene? Hurra! Cid skrev (10 timer siden): I morgen får hun besøk av Roger Pillemer og Dr. Mandell Det hadde vært fint, for jeg trenger å strekke godt ut der jeg ikke så ofte husker at jeg trenger det. Athena Freyja skrev (5 timer siden): Hoppe sover og drømmer om verdens største iskrem. Det drømmen ble så stoe at den ble et mareritt og isskremselspropaganda som ga vondt i magen. Ciaran og Ciara skrev (5 timer siden): Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe skal spise en god frokost i dag. En karbonade, potetsalat, babytomater, en halv paprika og sur agurk = Godt! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. juli 2023 #102386 Del Skrevet 1. juli 2023 SVK skrev (11 minutter siden): Nå er Anton i trøbbel etter han stjal noen dyre solbriller til han og Hoppe på Gardermoen. Er det Anton, liksom? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. juli 2023 #102387 Del Skrevet 1. juli 2023 SVK skrev (13 minutter siden): Nå er Anton i trøbbel etter han stjal noen dyre solbriller til han og Hoppe på Gardermoen. Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Er det Anton, liksom? Anton er Moxnes OG en elg😳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. juli 2023 #102388 Del Skrevet 1. juli 2023 Nå spiser hun ben and jerry is og drikker pærebrus. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. juli 2023 #102389 Del Skrevet 1. juli 2023 Entern skrev (8 minutter siden): Anton er Moxnes OG en elg😳 Snakk om forvandlingsevne! Cid skrev (1 minutt siden): Nå spiser hun ben and jerry is og drikker pærebrus. Nei, men hun har en liten kopp kaffe og tre småbiter fyrstekake...som er akkurat passe tørr og god. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 1. juli 2023 #102390 Del Skrevet 1. juli 2023 9 minutter siden, Hoppetaujenta said: Er det Anton, liksom? Jeg ser du stiller spørsmålet mens du har på deg helt nye dyre solbriller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. juli 2023 #102391 Del Skrevet 1. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Snakk om forvandlingsevne! Nei, men hun har en liten kopp kaffe og tre småbiter fyrstekake...som er akkurat passe tørr og god. Utgått. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. juli 2023 #102392 Del Skrevet 1. juli 2023 SVK skrev (Akkurat nå): Jeg ser du stiller spørsmålet mens du har på deg helt nye dyre solbriller. ...ehh...det har jeg IKKE det såh! *nekte så lenge man kan!* Cid skrev (Akkurat nå): Utgått. Neida, fersk og god. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. juli 2023 #102393 Del Skrevet 1. juli 2023 Hoppe og Anton er på sydenferie nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. juli 2023 #102394 Del Skrevet 1. juli 2023 ☀️🏖️♨️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. juli 2023 #102395 Del Skrevet 1. juli 2023 Helt forferdelig varmt! Jeg vil HJEM med det samme!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. juli 2023 #102396 Del Skrevet 1. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Helt forferdelig varmt! Jeg vil HJEM med det samme!!! Til siberia? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 1. juli 2023 #102397 Del Skrevet 1. juli 2023 9 minutter siden, Cid said: Til siberia? Der kan det bli svært varmt om sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. juli 2023 #102398 Del Skrevet 1. juli 2023 SVK skrev (Akkurat nå): Der kan det bli svært varmt om sommeren. Og sikkert masse mygg🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🪰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. juli 2023 #102399 Del Skrevet 1. juli 2023 Til min gode vindfulle plass oppe i almetreet, innerst i den bortkomne skogen, der bare jeg finner frem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 1. juli 2023 #102400 Del Skrevet 1. juli 2023 1 minutt siden, Entern said: Og sikkert masse mygg🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🪰 Jepp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå