Hoppetaujenta Skrevet 27. juni 2023 #101901 Del Skrevet 27. juni 2023 SVK skrev (1 minutt siden): Nå ble jeg helt satt ut! Bedre å være satt ut, enn satt inn...i fengsel. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 27. juni 2023 #101902 Del Skrevet 27. juni 2023 Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Det skal jeg til torsdag. Ny toliter skal i hus og en god krokanis er aldri vondt. Nei, nei og atter nei x tusen!!! Helt riktig og jeg er sterkere enn dere alle. Jupp! Det er ofte slik og da har hun bare gode ting på tallerkenen sin. Well...ja, det gjør hun. Også. Hun er veldig glad i majoneser og sånne salater på skiva, men det er vel sunt siden majo er laget av egg. Det har jeg bestemt akkurat nå, så da er det helt riktig C&C. Skal vi virkelig snakke om det? Fint at du tar deg av smaksprøver på den litt vovede måten. Jeg går med på brunost med bringebærsyltetøy på. Det er veldig godt! De laget en sang som ble en stor hit av det øyeblikket: "I kissed a cheese and I liked It!" Jeg sov og har faktisk drømt mye, men det var stressende og ikke hyggelig, dessverre. Jeg liker dem begge på hvert sitt vis. Nokså typisk deg dette. Hver dag! Jeg sov da ja og fikk en bra natt. 🌹 Jeg skriver meg selv ut av alle voldelige historier begått av en meget voldelig forfatter. Ja. Neida, jeg er våken for lengst. Næsj, hun bruker aldri sminke og spiser ALDRI på en slik offentlig cafè hvor hun risikerer å bli overfalt av paparazzier utsendt fra Ze&Rør. Nope! Likte ikke du historien? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. juni 2023 #101903 Del Skrevet 27. juni 2023 Cid skrev (22 minutter siden): Likte ikke du historien? Hvilken? Jeg er veldig opptatt med å skrive skikkelig handleliste til i morgen tidlig, så jeg er litt fjern nå. Til en forandring. Krokanisen roper på meg i isdisken og jeg roper små svar om at jeg kommer, ta det med ro, jeg kommer....lille vennen min. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. juni 2023 #101904 Del Skrevet 27. juni 2023 Entern skrev (7 timer siden): Ja og det gjør hun nok fortsatt en stund 😴😴 Cassidy Tvillingene er enige med deg der Entern.🥰🥰 Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Det skal jeg til torsdag. Ny toliter skal i hus og en god krokanis er aldri vondt. Nei, nei og atter nei x tusen!!! Helt riktig og jeg er sterkere enn dere alle. Jupp! Det er ofte slik og da har hun bare gode ting på tallerkenen sin. Well...ja, det gjør hun. Også. Hun er veldig glad i majoneser og sånne salater på skiva, men det er vel sunt siden majo er laget av egg. Det har jeg bestemt akkurat nå, så da er det helt riktig C&C. Skal vi virkelig snakke om det? Fint at du tar deg av smaksprøver på den litt vovede måten. Jeg går med på brunost med bringebærsyltetøy på. Det er veldig godt! De laget en sang som ble en stor hit av det øyeblikket: "I kissed a cheese and I liked It!" Jeg sov og har faktisk drømt mye, men det var stressende og ikke hyggelig, dessverre. Jeg liker dem begge på hvert sitt vis. Nokså typisk deg dette. Hver dag! Jeg sov da ja og fikk en bra natt. 🌹 Jeg skriver meg selv ut av alle voldelige historier begått av en meget voldelig forfatter. Ja. Neida, jeg er våken for lengst. Næsj, hun bruker aldri sminke og spiser ALDRI på en slik offentlig cafè hvor hun risikerer å bli overfalt av paparazzier utsendt fra Ze&Rør. Nope! Cassidy Tvillingene håper at du har en fin dag i dag Hoppe.🥰🥰 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. juni 2023 #101905 Del Skrevet 27. juni 2023 Jo, den er helt ok. Er ikke så mye som skjer her, men den er helt grei på det jevne. Dere da, søvnige venner? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 27. juni 2023 #101906 Del Skrevet 27. juni 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Jo, den er helt ok. Er ikke så mye som skjer her, men den er helt grei på det jevne. Dere da, søvnige venner? Men gode nyheter, Anton forfalsket døden sin så nå kan dere gå på den daten 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. juni 2023 #101907 Del Skrevet 27. juni 2023 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Jo, den er helt ok. Er ikke så mye som skjer her, men den er helt grei på det jevne. Dere da, søvnige venner? Cassidy Tvillingene har en fin dag i dag, vi har fisket makrell sammen i dag tidlig.👨🦰👩🦰🎣🎣🐟🐟👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. juni 2023 #101908 Del Skrevet 27. juni 2023 Cid skrev (21 minutter siden): Men gode nyheter, Anton forfalsket døden sin så nå kan dere gå på den daten 😃 Jeg kan ikke komme. Er veldig hopptatt. Ciaran og Ciara skrev (17 minutter siden): Cassidy Tvillingene har en fin dag i dag, vi har fisket makrell sammen i dag tidlig.👨🦰👩🦰🎣🎣🐟🐟👍👍 Så heldige. Skal det steikes eller lages noe annet av dem? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. juni 2023 #101909 Del Skrevet 27. juni 2023 Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Jeg kan ikke komme. Er veldig hopptatt. Så heldige. Skal det steikes eller lages noe annet av dem? Cassidy Tvillingene har spist de vi har spist stekte makreller, kokte poteter og stekt løk med rømme på.🐟🐟🐟🐟🥔🥔🥔🥔🧅🧅🥛🥛 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. juni 2023 #101910 Del Skrevet 27. juni 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene har spist de vi har spist stekte makreller, kokte poteter og stekt løk med rømme på. 🐟🐟🐟🐟🥔🥔🥔🥔🧅🧅🥛🥛 Kan ikke bli bedre det. Makrell er nydelig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. juni 2023 #101911 Del Skrevet 27. juni 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Kan ikke bli bedre det. Makrell er nydelig. Cassidy Tvillingene er helt enige stekt makrell er megadigg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. juni 2023 #101912 Del Skrevet 27. juni 2023 Synd at de ikke serverer det på vanlige spiseplasser. Jeg ser det aldri i alle fall. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. juni 2023 #101913 Del Skrevet 27. juni 2023 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Synd at de ikke serverer det på vanlige spiseplasser. Jeg ser det aldri i alle fall. Cassidy Tvillingene vet, for stekt makrell er sommermat for oss. Så siden ingen spisesteder serverer det, så går vi på kaien med fiskestengene våre og fisker makrell selv.👨🦰👩🦰🎣🎣🐟🐟👍👍 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 27. juni 2023 #101914 Del Skrevet 27. juni 2023 Ciaran og Ciara skrev (46 minutter siden): Cassidy Tvillingene har en fin dag i dag, vi har fisket makrell sammen i dag tidlig.👨🦰👩🦰🎣🎣🐟🐟👍👍 Så fint og hyggelig ☺️☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 27. juni 2023 #101915 Del Skrevet 27. juni 2023 Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): Synd at de ikke serverer det på vanlige spiseplasser. Jeg ser det aldri i alle fall. På stamkaféen min serveres stekt makrell som dagens rett onsdager denne tiden av året 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. juni 2023 #101916 Del Skrevet 27. juni 2023 Da er du også heldig. Har ikke oppdaget noe hos meg ennå. Kanskje det kommer mot sensommer. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 27. juni 2023 #101917 Del Skrevet 27. juni 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Da er du også heldig. Har ikke oppdaget noe hos meg ennå. Kanskje det kommer mot sensommer. Ja i morgen blir det nok makrell på meg 😊😊 selv om det hender de har steinbit isteden, det er også godt😊 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. juni 2023 #101918 Del Skrevet 27. juni 2023 Entern skrev (3 minutter siden): Så fint og hyggelig ☺️☺️ Cassidy Tvillingene liker veldig godt de fisketurene våre på morgenen.🥰🥰 Entern skrev (4 minutter siden): På stamkaféen min serveres stekt makrell som dagens rett onsdager denne tiden av året 😊 Cassidy Tvillingene synes at det høres ut som en bra stamkafe.🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. juni 2023 #101919 Del Skrevet 27. juni 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Ja i morgen blir det nok makrell på meg 😊😊 selv om det hender de har steinbit isteden, det er også godt😊 Cassidy Tvillingene synes at det høres digg ut. Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Da er du også heldig. Har ikke oppdaget noe hos meg ennå. Kanskje det kommer mot sensommer. Cassidy Tvillingene har heller ikke noen spisesteder i nærheten av oss som serverer makrell. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 27. juni 2023 #101920 Del Skrevet 27. juni 2023 Nå luktet det så deilig makrell her, altså 👃🐟 kjenner formelig at det knaser i sprøstekt skinn☺️ 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå