Hoppetaujenta Skrevet 17. juni 2023 #101301 Del Skrevet 17. juni 2023 Cid skrev (2 minutter siden): Say never Joho: NEVER!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 17. juni 2023 #101302 Del Skrevet 17. juni 2023 (endret) Anton: Jeg kjenner spritlukten helt hit. Det er vel mer sprit enn 7up i drikkene dine? Hoppe: Endret 17. juni 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 17. juni 2023 #101303 Del Skrevet 17. juni 2023 (endret) Jeg mener at Hoppe må få kose seg med hva hun vil. Det er tross alt helg! Endret 17. juni 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 17. juni 2023 #101304 Del Skrevet 17. juni 2023 (endret) Jeg møtte forresten læreren Hoppe hadde da hun gikk på barneskolen. Han kunne fortelle at Hoppe alltid kom for sent til timen og alltid skyldte på at hun måtte nedkjempe ninjaer på veien til skolen. Så møtte jeg arbeidsgiveren til Hoppe og han sa at Hoppe alltid kom for sent til jobb og alltid skyldte på at hun måtte nedkjempe ninjaer på veien til jobb. Virker som om ninjaene har forfulgt Hoppe hele livet! Endret 17. juni 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. juni 2023 #101305 Del Skrevet 17. juni 2023 SVK skrev (4 timer siden): Samme med Anton. Han er både bonde og snekker og begge jobbene er svært varme om sommeren. Men skal man finansiere Hoppes luksusliv så må man jo ha 2 jobber. Så han gjør det som trengs! Cassidy Tvillingene har ikke tenkt på det, du sier noe der. Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Jeg... ...har ikke noe forhold til "Bumpebjørnene". Cassidy Tvillingene har heller ikke noe forhold til Bumpibjørnene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 17. juni 2023 #101306 Del Skrevet 17. juni 2023 Hoppe har kjøpt badestamp. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. juni 2023 #101307 Del Skrevet 17. juni 2023 SVK skrev (2 timer siden): Anton: Jeg kjenner spritlukten helt hit. Det er vel mer sprit enn 7up i drikkene dine? Hoppe: Nei, det er ikke det og ferdig med den saken. Nå logger jeg av. Spiser. Legger meg. Natta alle. SVK skrev (2 timer siden): Jeg mener at Hoppe må få kose seg med hva hun vil. Det er tross alt helg! Jo takk, men jeg drikker aldri sprit. SVK skrev (2 timer siden): Jeg møtte forresten læreren Hoppe hadde da hun gikk på barneskolen. Han kunne fortelle at Hoppe alltid kom for sent til timen og alltid skyldte på at hun måtte nedkjempe ninjaer på veien til skolen. Så møtte jeg arbeidsgiveren til Hoppe og han sa at Hoppe alltid kom for sent til jobb og alltid skyldte på at hun måtte nedkjempe ninjaer på veien til jobb. Virker som om ninjaene har forfulgt Hoppe hele livet! Er det slik. så er det slik. Athena Freyja skrev (2 timer siden): Hoppe har kjøpt badestamp. Oppi der skal jeg sitte med min lille badestump og avkjøle meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. juni 2023 #101308 Del Skrevet 17. juni 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Nei, det er ikke det og ferdig med den saken. Nå logger jeg av. Spiser. Legger meg. Natta alle. Jo takk, men jeg drikker aldri sprit. Er det slik. så er det slik. Oppi der skal jeg sitte med min lille badestump og avkjøle meg. Cassidy Tvillingene ønsker deg en Riktig Godnatt, vår gode venn @Hoppetaujenta😴😴💤💤🥱🥱🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 17. juni 2023 #101309 Del Skrevet 17. juni 2023 (endret) 4 hours ago, Hoppetaujenta said: Nei, *hikk* det er ikke det og ferdig *hikk* med den saken. Nå *hikk* logger jeg av. Spiser nattkebaben før jeg prøver å sove av meg rusen, jeg mener brusen! Natta Hoppe! Jeg stoler selvsagt på deg når du sier du kun har drukket brus! Endret 18. juni 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. juni 2023 #101310 Del Skrevet 17. juni 2023 SVK skrev (1 minutt siden): Natta hoppe og jeg stoler selvsagt på deg når du sier du kun har drukket brus! Cassidy Tvillingene drikker også bare brus, vi har drukket mange iskalde Urgebokser og iskalde Colabokser i dag.🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 17. juni 2023 #101311 Del Skrevet 17. juni 2023 2 minutter siden, Ciaran og Ciara said: Cassidy Tvillingene drikker også bare brus, vi har drukket mange iskalde Urgebokser og iskalde Colabokser i dag.🥰🥰 Samme her! Har i tillegg sjokolademelk. Rema hadde tilbud på Cocio-bokser så kjøpte noen sånne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. juni 2023 #101312 Del Skrevet 17. juni 2023 SVK skrev (Akkurat nå): Samme her! Har i tillegg sjokolademelk. Rema hadde tilbud på Cocio-bokser så kjøpte noen sånne. Ja Cassidy Tvillingene så tilbudet på Rema i dag, så vi kjøpte også noen sånne Cocio-bokser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. juni 2023 #101313 Del Skrevet 17. juni 2023 SVK skrev (9 minutter siden): Natta Hoppe! Jeg stoler selvsagt på deg når du sier du kun har drukket brus! Hoppe ligger døddrukken på stuegulvet nå, Anton i hagen 🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 17. juni 2023 #101314 Del Skrevet 17. juni 2023 7 minutter siden, Cid said: Hoppe ligger døddrukken på stuegulvet nå, Anton i hagen 🤪 Typisk! Her har Anton kjøpt det dyre Louis Vuitton-sengesettet Hoppe har mast om også ender hun med å sovne på stuegulvet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. juni 2023 #101315 Del Skrevet 17. juni 2023 SVK skrev (1 minutt siden): Typisk! Her har Anton kjøpt det dyre Louis Vuitton-sengesettet Hoppe har mast om også ender hun med å sovne på stuegulvet! De skal teste den i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. juni 2023 #101316 Del Skrevet 17. juni 2023 Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe sover trygt og godt nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 17. juni 2023 #101317 Del Skrevet 17. juni 2023 1 hour ago, Ciaran og Ciara said: Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe sover trygt og godt nå. Det tror jeg også. Viften holder Hoppe kjølig slik hun klarer å sove: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 17. juni 2023 #101318 Del Skrevet 17. juni 2023 Nå ligger @Hoppetaujenta og sover @Cid har vært der med søvnpulver og drømme søtt pulveret fungerte utmerket 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. juni 2023 #101319 Del Skrevet 17. juni 2023 SVK skrev (12 minutter siden): Det tror jeg også. Viften holder Hoppe kjølig slik hun klarer å sove: Cassidy Tvillingene har også et par sånne vifter på hos oss i varmen.💦💦 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. juni 2023 #101320 Del Skrevet 17. juni 2023 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Nå ligger @Hoppetaujenta og sover @Cid har vært der med søvnpulver og drømme søtt pulveret fungerte utmerket Ha Ha, Cassidy Tvillingene liker den. Den er skikkelig genial. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå