Cid Skrevet 15. juni 2023 #101201 Del Skrevet 15. juni 2023 Boetica skrev (Akkurat nå): Er han iskrem-arving? Hun tar ikke noe mindre. Han er høyreekstrem-arving. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 15. juni 2023 #101202 Del Skrevet 15. juni 2023 (endret) Cid skrev (1 minutt siden): Han er høyreekstrem-arving. Og vips så tar han med all høyreekstremen sin til Sveits 👏 Endret 15. juni 2023 av Boetica 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. juni 2023 #101203 Del Skrevet 15. juni 2023 Boetica skrev (3 minutter siden): Og vips så tar han med all høyreekstremen sin til Sveits 👏 Og holder Hoppe fanget i kjelleren sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. juni 2023 #101204 Del Skrevet 15. juni 2023 Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe har funnet seg en skygge for å slippe unna varmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 15. juni 2023 #101205 Del Skrevet 15. juni 2023 Nå har Hoppe brukt en formue på å kjøpe vegansk og glutenfritt vann. 🚰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. juni 2023 #101206 Del Skrevet 15. juni 2023 SVK skrev (1 minutt siden): Nå har Hoppe brukt en formue på å kjøpe vegansk og glutenfritt vann. 🚰 Cassidy Tvillingene har hørt at hun måtte bruke svi av mange penger på vannet, fordi det er mangel på vann. Fordi vannet tørker ut overalt i varmen.💰💰💸💸 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. juni 2023 #101207 Del Skrevet 16. juni 2023 SVK skrev (13 timer siden): Jeg har store nok ører til å høre akkurat det jeg vil høre. Riktig søte er de. Cid skrev (13 timer siden): Lønneberget har rast sammen. Neida, alt er på plass der det skal være. Cid skrev (13 timer siden): Hoppe og Anton igjen: rettelse....dette er bare feik njus hver gang. Ja. Endelig sannheten. Ciaran og Ciara skrev (13 timer siden): Cassidy Tvillingene finner alltid en skygge i skogen nå i varmen. Hvordan er det med flåtten da? Boetica skrev (13 timer siden): Hoppetaujenta er arrestert nå. Hun ble tatt på fersken da hun prøvde å rappe nøkkelkortet til en som jobber på Henning Olsen-is Jeg skulle bare passe på bygningen... SVK skrev (13 timer siden): Virker som om Hoppe har gått i psykose pga manglende iskremspising det siste halvåret. Og nå er det jo også ekstremt iskremvær. Jeg kjenner meg annerledes ja. Ikke helt meg selv. Boetica skrev (13 timer siden): Ja hun bli kjent ikke strafferettslig tilregnelig, og sendt hjem. Nettopp slik var det. Cid skrev (13 timer siden): Hun fikk samfunnstjeneste, hun må arbeide i totalt 600 timer for det politiske partiet Alliansen. Jeg protesterer! VIL IKKE! SVK skrev (13 timer siden): Jepp, sånn må det være. Hoppe ville aldri prøvd å rappe nøkkelkort om hun var i sine fulle fem. Jeg rapper ingenting. ALDRI. Jeg er ei skikkelig jente. Cid skrev (12 timer siden): Nå har hun boikottet Freia. NEVER! Cid skrev (12 timer siden): Hun blir lagt inn på psykiatrisk og lagt i belte. Nei. Boetica skrev (12 timer siden): Hun anket og fikk samfunnstjeneste på HenniNg Olsen, sett sånt hell! Ja, jeg skal gå vaktrunder OG være med i smaksprøvegjengen. O lykke! Cid skrev (12 timer siden): Og giftet seg med Hans Jørgen Lysglimt Johansen. Her feirer han. Er det der eneste valget, så lever jeg heller alene i mørket! Boetica skrev (12 timer siden): Er han iskrem-arving? Hun tar ikke noe mindre. Heldigvis ikke. Cid skrev (12 timer siden): Han er høyreekstrem-arving. Tar ikke å sånt noe. Cid skrev (12 timer siden): Og holder Hoppe fanget i kjelleren sin. Cid da. Jeg har usynlighetskappa mi på og han vet ikke hvor jeg er. Ciaran og Ciara skrev (12 timer siden): Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe har funnet seg en skygge for å slippe unna varmen. Ingen slipper unna varmen. Unntatt de som er på lageret til Hennig. SVK skrev (12 timer siden): Nå har Hoppe brukt en formue på å kjøpe vegansk og glutenfritt vann. 🚰 Aldri sånne greier. Vanlig vann holder for meg. Ciaran og Ciara skrev (12 timer siden): Cassidy Tvillingene har hørt at hun måtte bruke svi av mange penger på vannet, fordi det er mangel på vann. Fordi vannet tørker ut overalt i varmen. En fremtidsvisjon...når vann blir det nye gullet. Da har vi ikke råd til det, eller kan ikke få tak i det lengre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. juni 2023 #101208 Del Skrevet 16. juni 2023 Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Riktig søte er de. Neida, alt er på plass der det skal være. Ja. Endelig sannheten. Hvordan er det med flåtten da? Jeg skulle bare passe på bygningen... Jeg kjenner meg annerledes ja. Ikke helt meg selv. Nettopp slik var det. Jeg protesterer! VIL IKKE! Jeg rapper ingenting. ALDRI. Jeg er ei skikkelig jente. NEVER! Nei. Ja, jeg skal gå vaktrunder OG være med i smaksprøvegjengen. O lykke! Er det der eneste valget, så lever jeg heller alene i mørket! Heldigvis ikke. Tar ikke å sånt noe. Cid da. Jeg har usynlighetskappa mi på og han vet ikke hvor jeg er. Ingen slipper unna varmen. Unntatt de som er på lageret til Hennig. Aldri sånne greier. Vanlig vann holder for meg. En fremtidsvisjon...når vann blir det nye gullet. Da har vi ikke råd til det, eller kan ikke få tak i det lengre. Ligger jeg syltynt an nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. juni 2023 #101209 Del Skrevet 16. juni 2023 Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Riktig søte er de. Neida, alt er på plass der det skal være. Ja. Endelig sannheten. Hvordan er det med flåtten da? Jeg skulle bare passe på bygningen... Jeg kjenner meg annerledes ja. Ikke helt meg selv. Nettopp slik var det. Jeg protesterer! VIL IKKE! Jeg rapper ingenting. ALDRI. Jeg er ei skikkelig jente. NEVER! Nei. Ja, jeg skal gå vaktrunder OG være med i smaksprøvegjengen. O lykke! Er det der eneste valget, så lever jeg heller alene i mørket! Heldigvis ikke. Tar ikke å sånt noe. Cid da. Jeg har usynlighetskappa mi på og han vet ikke hvor jeg er. Ingen slipper unna varmen. Unntatt de som er på lageret til Hennig. Aldri sånne greier. Vanlig vann holder for meg. En fremtidsvisjon...når vann blir det nye gullet. Da har vi ikke råd til det, eller kan ikke få tak i det lengre. Cassidy Tvillingene ønsker deg en Riktig Godmorgen, vår gode venn @Hoppetaujenta🥰🥰👨🦰👩🦰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 16. juni 2023 #101210 Del Skrevet 16. juni 2023 Nå har hun fått en «Alt for Anton»tatovering og en «Du och jag, Anton» -tatovering. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. juni 2023 #101211 Del Skrevet 16. juni 2023 Ciaran og Ciara skrev (52 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker deg en Riktig Godmorgen, vår gode venn @Hoppetaujenta God snart formiddag til dere. SVK skrev (Akkurat nå): Nå har hun fått en «Alt for Anton»tatovering og en «Du och jag, Anton» -tatovering. Cid skrev (53 minutter siden): Ligger jeg syltynt an nå? oijj...de smeltet sammen. SVK: Nice try! / CID: Ja, når du spør her så vet jeg at du har en sterk mistanke og dyrene merker frykten din. LØP! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. juni 2023 #101212 Del Skrevet 16. juni 2023 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): God snart formiddag til dere. oijj...de smeltet sammen. SVK: Nice try! / CID: Ja, når du spør her så vet jeg at du har en sterk mistanke og dyrene merker frykten din. LØP! Cassidy Tvillingene håper at du får en fin fredag Hoppe.🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 16. juni 2023 #101213 Del Skrevet 16. juni 2023 4 minutter siden, Hoppetaujenta said: SVK: Nice try! Takk. Visste du var en tatoveringsdame og en Anton-dame så skjønte at du måtte ha slike tatoveringer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. juni 2023 #101214 Del Skrevet 16. juni 2023 Ciaran og Ciara skrev (6 minutter siden): Cassidy Tvillingene håper at du får en fin fredag Hoppe.🥰🥰 Det kan nok hende at den blir ok ja, så takk for det. Jeg drømte at det var st.hans i dag/kveld. SVK skrev (6 minutter siden): Takk. Værsågod. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 16. juni 2023 #101215 Del Skrevet 16. juni 2023 Hoppe og Anton gir resten av verden troen på kjærligheten som varer livet ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 16. juni 2023 #101216 Del Skrevet 16. juni 2023 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. juni 2023 #101217 Del Skrevet 16. juni 2023 SVK skrev (2 minutter siden): SVK og Anton gir resten av verden troen på kjærligheten som varer livet ut. 🏳️🌈 SVK skrev (2 minutter siden): Den er fin den bilen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. juni 2023 #101218 Del Skrevet 16. juni 2023 Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Det kan nok hende at den blir ok ja, så takk for det. Jeg drømte at det var st.hans i dag/kveld. Værsågod. Cassidy Tvillingene forstår at du gleder deg til St. Hans. Men det er heldigvis ikke lenge til nå.🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. juni 2023 #101219 Del Skrevet 16. juni 2023 🏃♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. juni 2023 #101220 Del Skrevet 16. juni 2023 Ciaran og Ciara skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene forstår at du gleder deg til St. Hans. Men det er heldigvis ikke lenge til nå.🥰🥰 Jeg teller minutter nå...og da blir det lenge. Cid skrev (1 minutt siden): 🏃♂️ Se den fine spurtestilen til Cid! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå