Hoppetaujenta Skrevet 5. juni 2023 #100641 Del Skrevet 5. juni 2023 Helt sant det. Her snakker vi med alle, inkludert oss selv om vi har lyst. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. juni 2023 #100642 Del Skrevet 5. juni 2023 Hoppetaujenta skrev (10 minutter siden): SVK: Jeg kan fornekte til og med tre ganger og hanen galer...jeg står på mitt opprinnelige. C&C: jeg jobber med saken. Sov litt dårlig i natt og er trøtt. Cassidy Tvillingene vet hvordan det er å ikke få sove det kan være veldig frustrerende, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. juni 2023 #100643 Del Skrevet 5. juni 2023 Cassidy Tvillingene synes at det er bra at det er god stemning her inne i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. juni 2023 #100644 Del Skrevet 5. juni 2023 Ciaran og Ciara skrev (50 minutter siden): Cassidy Tvillingene vet hvordan det er å ikke få sove det kan være veldig frustrerende, Ja, men jeg pleier å ha det slik om sommeren. I tillegg begynner gravemaskiner og sprengeting tidlig om morgenen, så da blir det uansett ikke mere soving...men jeg skulle gjerne hatt det når jeg la meg. Sove med èn gang liksom. Legge seg + hodet treffer puta + dyp søvn og snorking lyder. Mange mennesker har det slik har jeg erfart. Ciaran og Ciara skrev (48 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at det er bra at det er god stemning her inne i dag. Det er fordi vi er her sammen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. juni 2023 #100645 Del Skrevet 5. juni 2023 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Ja, men jeg pleier å ha det slik om sommeren. I tillegg begynner gravemaskiner og sprengeting tidlig om morgenen, så da blir det uansett ikke mere soving...men jeg skulle gjerne hatt det når jeg la meg. Sove med èn gang liksom. Legge seg + hodet treffer puta + dyp søvn og snorking lyder. Mange mennesker har det slik har jeg erfart. Det er fordi vi er her sammen. Cassidy Tvillingene er glade for at vi ikke blir vekket av sprenging eller gravemaskiner. Og vi er enige at det er god stemning her fordi vi er her alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. juni 2023 #100646 Del Skrevet 5. juni 2023 Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Takk. Ånei..... Derfor det tok så lang tid før jeg sovnet i natt... Det fortjener han. Slemmen. Ja. Hver gang. Fordi dere tror så sterkt, så blir det sånn. Ja, hold dere unna om dere kan. Terroristmannen! 🏃♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. juni 2023 #100647 Del Skrevet 5. juni 2023 Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe snart skal spise middag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 5. juni 2023 #100648 Del Skrevet 5. juni 2023 Hoppe er lur 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. juni 2023 #100649 Del Skrevet 5. juni 2023 Hoppe og Anton. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. juni 2023 #100650 Del Skrevet 5. juni 2023 Nå spiser hun first price kneip med gaffelbiter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 5. juni 2023 #100651 Del Skrevet 5. juni 2023 Nå prøver hun å finne ut hvilken personlighets type hun er 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. juni 2023 #100652 Del Skrevet 5. juni 2023 Athena Freyja skrev (1 time siden): Hoppe er lur Genialt! Athena Freyja skrev (2 minutter siden): Nå prøver hun å finne ut hvilken personlighets type hun er Det er så mye morsomt å velge mellom, så dette blir vanskelig. Dere andre tar feil. Kjøleskapet mitt er ganske tomt og det blir brød i dag også. Cid = fullstendig skivebom på skytebanen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. juni 2023 #100653 Del Skrevet 5. juni 2023 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Genialt! Det er så mye morsomt å velge mellom, så dette blir vanskelig. Dere andre tar feil. Kjøleskapet mitt er ganske tomt og det blir brød i dag også. Cid = fullstendig skivebom på skytebanen Cassidy Tvillingene hadde også nesten tomt kjøleskap i dag, men vi har fått handlet i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. juni 2023 #100654 Del Skrevet 5. juni 2023 Noen ganger blir det sånn og da er det greit å spise opp det som ligger innerst også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. juni 2023 #100655 Del Skrevet 5. juni 2023 Hun er gifte typen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. juni 2023 #100656 Del Skrevet 5. juni 2023 Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Noen ganger blir det sånn og da er det greit å spise opp det som ligger innerst også. Cassidy Tvillingene passer alltid på at vi spiser opp det som ligger innerst i kjøleskapet vårt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. juni 2023 #100657 Del Skrevet 5. juni 2023 Cid skrev (4 minutter siden): Hun er gifte typen. Hun er giftig hvis hun blir tirret for lenge mener du? 🐍 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene passer alltid på at vi spiser opp det som ligger innerst i kjøleskapet vårt. Bra. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. juni 2023 #100658 Del Skrevet 5. juni 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Hun er giftig hvis hun blir tirret for lenge mener du? 🐍 Bra. Cassidy Tvillingene har laget og spist Fleskepannekaker til middag i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. juni 2023 #100659 Del Skrevet 5. juni 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Hun er giftig hvis hun blir tirret for lenge mener du? 🐍 Bra. 🏃♂️🏃♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. juni 2023 #100660 Del Skrevet 5. juni 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene har laget og spist Fleskepannekaker til middag i dag. DET er muligens godt? Cid skrev (1 minutt siden): 🏃♂️🏃♂️ Cid løper i stereo! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå