Gjest Belinda B Skrevet 20. mai 2023 #99921 Del Skrevet 20. mai 2023 (endret) Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Nei, jeg står der ikke, men alle dere er ført opp mange ganger. Dere også, selve stereosolstrålene våre. Ja. ...og ja. Well...liker ikke den pizzatypen, men gul ost har jeg respekt for. Ja. Bedre det ja. Hmm...fjordland har nesten all næringen en trenger på en dag, nesten. Hva syns du om du var der da? Femti prosent av de ankomne som bare "stakk innom" et eller annet sted? Dirty Soap... Jeg er på førsteplass eller hva, kvinnemenneske? Endret 20. mai 2023 av Belinda B Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. mai 2023 #99922 Del Skrevet 20. mai 2023 (endret) Belinda B skrev (29 minutter siden): Hva er forskjellen mellom Hoppetaujenta og kona? Kona godtar kredittkort. ? ...og Hoppetaujenta må plukke tomflasker? Forsto ikke den jeg. Belinda B skrev (28 minutter siden): Jeg er på førsteplass eller hva, kvinnemenneske? 🔫 Siden du rett som det er stiller deg slik til at jeg får pistolen din inn i ryggen, må jeg stramme opp min snillhet og si nei til det. Endret 20. mai 2023 av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belinda B Skrevet 20. mai 2023 #99923 Del Skrevet 20. mai 2023 Hoppetaujenta skrev (11 minutter siden): ? ...og Hoppetaujenta må plukke tomflasker? Forsto ikke den jeg. Siden du rett som det er stiller deg slik til at jeg får rpistolen din inn i ryggen, må jeg stramme opp min snillhet og si nei til det. Det er helt korrekt. Det må du. Samle opp brusflasker og pante for å få råd til RL-skjortene dine. Fydda. Jo, jeg veit du synes det. Du vil ikke bare erkjenne det offentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. mai 2023 #99924 Del Skrevet 20. mai 2023 Nå er det like før vi ikke vil svare på slike sinte meldinger mere. Vi fortjener snillhet og en stor is på en lørdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 20. mai 2023 #99925 Del Skrevet 20. mai 2023 Lurven skrev (3 timer siden): Ååå ja det var den kjendisparty. Takk for inspirasjon, dette kan jeg bruke i kveldens såpe Jeg er din (minni) muse 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 20. mai 2023 #99926 Del Skrevet 20. mai 2023 Frøkenfryden skrev (3 timer siden): Nei Jaa9 og onklP! 😃 Mulig @Ford3000 har lagd en cover med artistnavn Luxus Beverpostei😁 Det artistnavnet tror jeg Justin Bever har tatt, fordi han ville fornye sitt image og rykte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 20. mai 2023 #99927 Del Skrevet 20. mai 2023 Frøkenfryden skrev (44 minutter siden): Jeg er din (minni) muse 😁 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 20. mai 2023 #99928 Del Skrevet 20. mai 2023 Noterer meg at hoppe liker gamle danske menn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 20. mai 2023 #99929 Del Skrevet 20. mai 2023 Nå har Hoppe sendt 100 bilder av seg selv til Anton og bedt han si hvilket bilde Hoppe ser best ut på slik hun vet hvilket bilde hun skal legge ut på facebook i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belinda B Skrevet 20. mai 2023 #99930 Del Skrevet 20. mai 2023 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Nå er det like før vi ikke vil svare på slike sinte meldinger mere. Vi fortjener snillhet og en stor is på en lørdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 20. mai 2023 #99931 Del Skrevet 20. mai 2023 Lurven skrev (22 minutter siden): Noterer meg at hoppe liker gamle danske menn Det er dejlig å drive hopp, i Danmark😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. mai 2023 #99932 Del Skrevet 20. mai 2023 Lurven skrev (27 minutter siden): Noterer meg at hoppe liker gamle danske menn Kim Larsen var god til å lage stemning. SVK skrev (23 minutter siden): Nå har SVK sendt 100 bilder av sin fysikk til Anton og bedt han si hvilket bilde han ser best ut på slik han vet hvilket bilde han skal legge ut på facebookgruppa si i kveld. "Phone a Hunk Tonight, baby!" ...men i jøssenammen da, SVK?!? Belinda B skrev (8 minutter siden): ...slemma.... Frøkenfryden skrev (4 minutter siden): Det er dejlig å drive hopp, i Danmark😁 Det er det sannelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belinda B Skrevet 20. mai 2023 #99933 Del Skrevet 20. mai 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Kim Larsen var god til å lage stemning. ...men i jøssenammen da, SVK?!? ...slemma.... Det er det sannelig. Slemma er barnespråk for slem jente. Du er en voksen kvinne. Omformuler. «Uskikkelig» er et godt ord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belinda B Skrevet 20. mai 2023 #99934 Del Skrevet 20. mai 2023 SVK skrev (29 minutter siden): Nå har Hoppe sendt 100 bilder av seg selv til Anton og bedt han si hvilket bilde Hoppe ser best ut på slik hun vet hvilket bilde hun skal legge ut på facebook i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 20. mai 2023 #99935 Del Skrevet 20. mai 2023 (endret) 5 minutter siden, Hoppetaujenta said: ...men i jøssenammen da, SVK?!? Det høres ikke ut som noe jeg har skrevet, men det står jo svart på hvitt så da må det jo være sant? Endret 20. mai 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 20. mai 2023 #99936 Del Skrevet 20. mai 2023 Just now, Belinda B said: Det er typisk Hoppe. Det er ikke uten grunn hun kaller seg selv influencernes influencer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belinda B Skrevet 20. mai 2023 #99937 Del Skrevet 20. mai 2023 SVK skrev (1 minutt siden): Det høres ikke ut som noe jeg har skrevet, men det står jo svart på hvitt så da må det jo være sant? Av og til sier hun at rampeungen Ordet tyvskriver og knåtter på tastaturet hennes så snart hun ser bort. Kanskje han har gjort det med deg også? Fyyy, Ordet. SVK skrev (Akkurat nå): Det er typisk Hoppe. Det er ikke uten grunn hun kaller seg selv influencernes influencer. Hun er påvirket, ikke påvirker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 20. mai 2023 #99938 Del Skrevet 20. mai 2023 36 minutter siden, Lurven said: Noterer meg at hoppe liker gamle danske menn 13 minutter siden, Frøkenfryden said: Det er dejlig å drive hopp, i Danmark😁 Hoppe er kjent for å dra menn inn på Kysse Station i Danmark. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. mai 2023 #99939 Del Skrevet 20. mai 2023 Belinda B skrev (4 minutter siden): «Uskikkelig» er et godt ord som dekker min oppførsel. Ja, der er jeg enig faktisk. Takk for at du innrømmet det... SVK skrev (3 minutter siden): Det høres ikke ut som noe jeg har skrevet, men det står jo svart på hvitt så da må det jo være sant? Det er alltid sant på KG. SVK skrev (2 minutter siden): Det er typisk Hoppe. Det er ikke uten grunn dere kaller henne for influencernes influencer. Jeg er uenig her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belinda B Skrevet 20. mai 2023 #99940 Del Skrevet 20. mai 2023 Hoppe er påvirket etter å ha flyttet til Grønland og hun ønsker nynorskkvoten på NRK vekk og at den skal erstattes med kebabnorsk-kvote. Heretter blir hun kalt for: «Den schpae prinsessa av Grønland» av naboguttene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå