Ciaran og Ciara Skrevet 18. mai 2023 #99781 Del Skrevet 18. mai 2023 Belinda B skrev (6 minutter siden): U2. 💕 ♥️♥️🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19. mai 2023 #99782 Del Skrevet 19. mai 2023 Cassidy Tvillingene ønsker deg en Riktig Godmorgen, vår fine og snille Bestevenninne @Belinda B❤️❤️🧡🧡💛💛💚💚💙💙💜💜🤎🤎🖤🖤🤍🤍💗💗 Vi gjetter at du skal bake i dag siden det er fredag.🥨🥨🎂🎂 Vi to skal ha Sushilunsj i dag.🍣🍣🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belinda B Skrevet 19. mai 2023 #99783 Del Skrevet 19. mai 2023 Ciaran og Ciara skrev (57 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker deg en Riktig Godmorgen, vår fine og snille Bestevenninne @Belinda B❤️❤️🧡🧡💛💛💚💚💙💙💜💜🤎🤎🖤🖤🤍🤍💗💗 Vi gjetter at du skal bake i dag siden det er fredag.🥨🥨🎂🎂 Vi to skal ha Sushilunsj i dag.🍣🍣🥰🥰 God morgen. 🥰 Det er helt korrekt! Det blir sjokoladekake, tror jeg. 🥳 Åå, sushiii! 🥳 Kos dere masse. 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19. mai 2023 #99784 Del Skrevet 19. mai 2023 Belinda B skrev (5 minutter siden): God morgen. 🥰 Det er helt korrekt! Det blir sjokoladekake, tror jeg. 🥳 Åå, sushiii! 🥳 Kos dere masse. 🥰 Tusen Takk, Cassidy Tvillingene gleder oss til sushi, og du må kose deg skikkelig med bakingen i dag Belinda Vennen vår.🥰🥰♥️♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belinda B Skrevet 19. mai 2023 #99785 Del Skrevet 19. mai 2023 Ciaran og Ciara skrev (6 minutter siden): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene gleder oss til sushi, og du må kose deg skikkelig med bakingen i dag Belinda Vennen vår.🥰🥰♥️♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19. mai 2023 #99786 Del Skrevet 19. mai 2023 Belinda B skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene gir deg klemmer vi også Belinda Vennen vår.♥️♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. mai 2023 #99787 Del Skrevet 19. mai 2023 (endret) Belinda B skrev (12 timer siden): Nå mårr’u være et godt forbilde for Ordet, kvinnemenneske! Jeg er alltid det, men noen tolker det annerledes. Belinda B skrev (12 timer siden): ÆBBDA BÆDDA BUSA HOPPE HAR SKJEGGKRE I BLUSA. Det er jo fryktelig og jeg vet hvem som har lagt dem der. Belinda B skrev (12 timer siden): Hoppe har tatt valgomat og FrP er visstnok hennes parti. ALDRI!!! Belinda B skrev (11 timer siden): Advokat Hoppe v/ Hoppe & Co har selv blitt tiltalt for heksekunst og jeg (advokat Belinda B) v/ Belinda & Co har blitt kontaktet fra henne om bistand. Jeg ber også selveste advokat John Christian Elden om å være medforsvarer. (Vi skal møte trollkvinnen i morgen i jomfruburet hennes og det er ikke uten grunn at det går rykter om at Elden forsvarer de som er skyldige. ) Ikke noe møte i mitt private jomfrubur, for det er veldig privat. Belinda B skrev (11 timer siden): En KG-bruker spør: «Hvorfor er Hoppetaujenta harry?» Really? Ciaran og Ciara skrev (11 timer siden): Cassidy Tvillingene har også hørt det spørsmålet.😉😉 Det har ikke jeg. Hvor står slikt? Belinda B skrev (11 timer siden): JEG ER JUSTISIA SELV. Du må få deg briller så du slipper de store bokstavene. Athena Freyja skrev (11 timer siden): Nå er Hoppe med på Sommerhytta. Aldri i verden. Konkurranser OG tv er en fæl kombinasjon. Ciaran og Ciara skrev (11 timer siden): Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe koser seg med varm kyllingsuppe nå.♨️♨️🍗🍗🥣🥣 Nei, men snart er det frokostskiver. Gode ønsker til bakerinnen og fanklubben hennes. Endret 19. mai 2023 av Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19. mai 2023 #99788 Del Skrevet 19. mai 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Jeg er alltid det, men noen tolker det annerledes. Det er jo fryktelig og jeg vet hvem som har lagt dem der. ALDRI!!! Ikke noe møte i mitt private jomfrubur, for det er veldig privat. Really? Det har ikke jeg. Hvor står slikt? Du må få det briller så du slipper de store bokstavene. Aldri i verden. Konkurranser OG tv er en fæl kombinasjon. Nei, men snart er det frokostskiver. Gode ønsker til bakerinnen og fanklubben hennes. Cassidy Tvillingene ønsker deg en Riktig Godmorgen vår gode venn @Hoppetaujenta😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belinda B Skrevet 19. mai 2023 #99789 Del Skrevet 19. mai 2023 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Jeg er alltid det, men noen tolker det annerledes. Det er jo fryktelig og jeg vet hvem som har lagt dem der. ALDRI!!! Ikke noe møte i mitt private jomfrubur, for det er veldig privat. Really? Det har ikke jeg. Hvor står slikt? Du må få deg briller så du slipper de store bokstavene. Aldri i verden. Konkurranser OG tv er en fæl kombinasjon. Nei, men snart er det frokostskiver. Gode ønsker til bakerinnen og fanklubben hennes. «Det har ikke jeg. Hvor står slikt?» Haha - du må ta det vi sier med en klype salt. Det er ingen som har opprettet en slik tråd enda. «Gode ønsker til bakerinnen og fanklubben hennes.» Jeg har fans og det hakke du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. mai 2023 #99790 Del Skrevet 19. mai 2023 Morn-morn! Hva blir det hos dere da; siste måltidet før søvn? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belinda B Skrevet 19. mai 2023 #99791 Del Skrevet 19. mai 2023 Anton spør Hoppe: Hva sa Gro Harlem Brundtland? Det er typisk norsk… Hoppe svarer: «Det er typisk norsk å være utlending». Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19. mai 2023 #99792 Del Skrevet 19. mai 2023 Belinda B skrev (4 minutter siden): «Det har ikke jeg. Hvor står slikt?» Haha - du må ta det vi sier med en klype salt. Det er ingen som har opprettet en slik tråd enda. «Gode ønsker til bakerinnen og fanklubben hennes.» Jeg har fans og det hakke du. Cassidy Tvillingene er dine Supermegafans. Du kommer alltid til å ha de to C-ene dine.♥️♥️🥰🥰 Belinda B skrev (3 minutter siden): Anton spør Hoppe: Hva sa Gro Harlem Brundtland? Det er typisk norsk… Hoppe svarer: «Det er typisk norsk å være utlending». Ha Ha, Cassidy Tvillingene digger den, skikkelig genialt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. mai 2023 #99793 Del Skrevet 19. mai 2023 Belinda B skrev (4 minutter siden): Anton spør Hoppe: Hva sa Gro Harlem Brundtland? Det er typisk norsk… Hoppe svarer: «Det er typisk norsk å være utlending». ...i resten av verden er det jo ganske normalt å være utlending. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belinda B Skrevet 19. mai 2023 #99794 Del Skrevet 19. mai 2023 Hoppe er en nybegynner løper og i sted, når hun løp intervaller på 16 km/t, brukte hun den såkalte «dødmanns snoren» som stopper tredemøllen hvis man faller av. Hun facepælmet i løpebåndet og hun brakk fortannen. Men siden tannlege har blitt så dyrt må SVK ta opp forbrukslån igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belinda B Skrevet 19. mai 2023 #99795 Del Skrevet 19. mai 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene er dine Supermegafans. Du kommer alltid til å ha de to C-ene dine.♥️♥️🥰🥰 Ha Ha, Cassidy Tvillingene digger den, skikkelig genialt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19. mai 2023 #99796 Del Skrevet 19. mai 2023 Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): Morn-morn! Hva blir det hos dere da; siste måltidet før søvn? Cassidy Tvillingene skal ha deilig Sushilunsj i dag siden det er fredag.🍣🍣🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19. mai 2023 #99797 Del Skrevet 19. mai 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): ...i resten av verden er det jo ganske normalt å være utlending. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. mai 2023 #99798 Del Skrevet 19. mai 2023 Belinda B skrev (2 minutter siden): Hoppe er en nybegynner løper og i sted, når hun løp intervaller på 16 km/t, brukte hun den såkalte «dødmanns snoren» som stopper tredemøllen hvis man faller av. Hun facepælmet i løpebåndet og hun brakk fortannen. Men siden tannlege har blitt så dyrt må SVK ta opp forbrukslån igjen. Noen ganger må jeg få takke for alle Hoppe-kopiene som gjøre stuntsene for meg. Takk! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19. mai 2023 #99799 Del Skrevet 19. mai 2023 Belinda B skrev (1 minutt siden): Hoppe er en nybegynner løper og i sted, når hun løp intervaller på 16 km/t, brukte hun den såkalte «dødmanns snoren» som stopper tredemøllen hvis man faller av. Hun facepælmet i løpebåndet og hun brakk fortannen. Men siden tannlege har blitt så dyrt må SVK ta opp forbrukslån igjen. Ha Ha Cassidy Tvillingene ser det bildet så tydelig foran oss oppi hodene våre. Belinda B skrev (2 minutter siden): Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19. mai 2023 #99800 Del Skrevet 19. mai 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Noen ganger må jeg få takke for alle Hoppe-kopiene som gjøre stuntsene for meg. Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå