Cid Skrevet 11. mai 2023 #99161 Del Skrevet 11. mai 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Jeg er bare Unik. Franks unike? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. mai 2023 #99162 Del Skrevet 11. mai 2023 Nei, jeg liker ikke han der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. mai 2023 #99163 Del Skrevet 11. mai 2023 Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Nei, jeg liker ikke han der. Frank Løke da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frøya Othelie Skrevet 11. mai 2023 #99164 Del Skrevet 11. mai 2023 SVK skrev (1 time siden): Hoppe var ute og rullet i natt. Hoppe rullet med russebussen i natt og spilte: They see me rollin' They hatin' Patrollin' and tryna catch me ridin' dirty ..... My music's so loud I'm swangin' for full guffe utenfor hjemmet til lensmannen! Også utenfor lensmannen i tillegg. Jaja - Hoppe slutter aldri å overraske. Hun har ringt til Chamillionaire og sier at hun ønsker litt gullsmykker. Hun har blitt en skikkelig golddigger azza. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frøya Othelie Skrevet 11. mai 2023 #99165 Del Skrevet 11. mai 2023 SVK skrev (1 time siden): Jepp, men usikker på om lensmannen var like fornøyd når Hoppe spilte sangen på full guffe utenfor hjemmet hans midt på natta! Ikke bare kaster hun frierne på dør, men nå har hun begynt å plage lensmennene? SVK skrev (1 time siden): Er vel derfor Hoppe ikke er pålogget nå. Hun sitter vel på glattcelle og prøver å få seg litt søvn. Det er helt korrekt. Og Antons hund ble også innbrakt. Men Anton ringte inn til arresten og sa at han ville ha hunden tilbake, Hoppe kunne de bare beholde. Hoppetaujenta skrev (29 minutter siden): Ingen genserstrikking her, for jeg har brukket viljen og da går det ikke. Jeg er fremdeles fri og ?! ...hvorfor skal jeg si mannsnavnet Frank når jeg sier at jeg er fri? Jeg er fri og ubunden sier jeg. Jeg har spist frokost og er helt utrolig tiltaksløs i dag, men det må vi få en slutt på. Jeg kaster meg rundt og skal gjøre det jeg skal gjøre her og nå og det straks på timen! Flink skal jeg være. Nå er det snart helg! HÆ!? Hva er det du sier, kvinnemenneske? Vil du ikke meg og C&C så godt at du vil strikke gensere til oss!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. mai 2023 #99166 Del Skrevet 11. mai 2023 Cid skrev (30 minutter siden): Frank Løke da? Go away hele mannen. Frøya Othelie skrev (26 minutter siden): Også utenfor lensmannen i tillegg. Jaja - Hoppe slutter aldri å overraske. Hun har ringt til Chamillionaire og sier at hun ønsker litt gullsmykker. Hun har blitt en skikkelig golddigger azza. FAKE NEWS! Frøya Othelie skrev (18 minutter siden): HÆ!? Hva er det du sier, kvinnemenneske? Vil du ikke meg og C&C så godt at du vil strikke gensere til oss!? Fingrene mine lystrer ikke når oppdragsgiveren er truende i adferden. Sånn er det bare. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. mai 2023 #99167 Del Skrevet 11. mai 2023 Hoppetaujenta skrev (11 minutter siden): Go away hele mannen. FAKE NEWS! Fingrene mine lystrer ikke når oppdragsgiveren er truende i adferden. Sånn er det bare. Heidi Løke da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. mai 2023 #99168 Del Skrevet 11. mai 2023 Alle de gode gamle håndballspillerne har jeg sett ganske mange kamper med og dem liker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 11. mai 2023 #99169 Del Skrevet 11. mai 2023 54 minutter siden, Hoppetaujenta said: Nei, de dater ikke, det var bare en helkveld og natt med lystig lag, mye himbrent og dans på bordet. Anton er ute i skogen allerede og høgger ved. Damebekjentskapet strakk seg ikke lengre enn at hun var god til å synge drikkeviser. Lærte teksten fort og hadde stemme som bar godt! Sentralbanksjefen er kjent for sine drikkeviser. Rente opp og rente ned, hei hå og en flaske med rom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. mai 2023 #99170 Del Skrevet 11. mai 2023 Innsatsen var formidabel, men at det kan jobbes for fullt neste dag, det fatter jeg ikke. Det reneste mirakelet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 11. mai 2023 #99171 Del Skrevet 11. mai 2023 1 minutt siden, Hoppetaujenta said: Innsatsen var formidabel, men at det kan jobbes for fullt neste dag, det fatter jeg ikke. Det reneste mirakelet! Stemmer! Var nok derfor hun ble utnevnt til sentralbanksjef. De trengte en som kunne feste til soloppgang og så gå rett på jobb etterpå. Regner også med at Norges Bank har en kruttsterk kaffe. Noe må de jo bruke alle pengene sine på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 11. mai 2023 #99172 Del Skrevet 11. mai 2023 Akkurat nå ligger hoppetaujenta på beachen med en longdrink under en solparaply , koser seg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 11. mai 2023 #99173 Del Skrevet 11. mai 2023 Just now, Baktus said: Akkurat nå ligger hoppetaujenta på beachen med en longdrink under en solparaply , koser seg... Stemmer! Velfortjent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frøya Othelie Skrevet 11. mai 2023 #99174 Del Skrevet 11. mai 2023 Hoppetaujenta skrev (31 minutter siden): Go away hele mannen. FAKE NEWS! Fingrene mine lystrer ikke når oppdragsgiveren er truende i adferden. Sånn er det bare. Jeg er bare bestemt og tydelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. mai 2023 #99175 Del Skrevet 11. mai 2023 Nå har Anton gitt Cid permisjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. mai 2023 #99176 Del Skrevet 11. mai 2023 SVK skrev (3 minutter siden): Stemmer! Var nok derfor hun ble utnevnt til sentralbanksjef. De trengte en som kunne feste til soloppgang og så gå rett på jobb etterpå. Regner også med at Norges Bank har en kruttsterk kaffe. Noe må de jo bruke alle pengene sine på! Nemlig...og de har kjøpt verdens beste og mest avanserte kaffemaskin på kontoret hennes. Knallgodt brygg! Baktus skrev (3 minutter siden): Akkurat nå ligger hoppetaujenta på beachen med en longdrink under en solparaply , koser seg... Sånne småparaplyer i drink er det jo ikke så mye plass under akkurat, men jeg har tatt med min store parasoll og hvisket til bartenderen at jeg ikke drikker alkohol, så da er alt de serverer alkoholfritt. Godt!!! SVK skrev (2 minutter siden): Stemmer! Velfortjent! Takk. Frøya Othelie skrev (2 minutter siden): Jeg er bare bestemt og tydelig. <<< ...du høres sånn ut faktisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frøya Othelie Skrevet 11. mai 2023 #99177 Del Skrevet 11. mai 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Nemlig...og de har kjøpt verdens beste og mest avanserte kaffemaskin på kontoret hennes. Knallgodt brygg! Sånne småparaplyer i drink er det jo ikke så mye plass under akkurat, men jeg har tatt med min store parasoll og hvisket til bartenderen at jeg ikke drikker alkohol, så da er alt de serverer alkoholfritt. Godt!!! Takk. <<< ...du høres sånn ut faktisk! Nå sitter jeg og gråter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. mai 2023 #99178 Del Skrevet 11. mai 2023 Frøya Othelie skrev (Akkurat nå): Nå sitter jeg og gråter. Jasså? Hvorfor det da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 11. mai 2023 #99179 Del Skrevet 11. mai 2023 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Nemlig...og de har kjøpt verdens beste og mest avanserte kaffemaskin på kontoret hennes. Knallgodt brygg! Sånne småparaplyer i drink er det jo ikke så mye plass under akkurat, men jeg har tatt med min store parasoll og hvisket til bartenderen at jeg ikke drikker alkohol, så da er alt de serverer alkoholfritt. Godt!!! Takk. <<< ...du høres sånn ut faktisk! Stemmer det at gamle norske damer betaler flittig for å bli smigret av disse strandløvene i bartenderuniform på beachen der ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frøya Othelie Skrevet 11. mai 2023 #99180 Del Skrevet 11. mai 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Jasså? Hvorfor det da? Tante Hoppe kjefter på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå