Ciaran og Ciara Skrevet 9. mai 2023 #99041 Del Skrevet 9. mai 2023 Hoppetaujenta skrev (9 minutter siden): Jeg logger av og ønsker dere en god kveld videre. Cassidy Tvillingene ønsker deg en Riktig Godnatt, vår gode venn @Hoppetaujenta😴😴💤💤🥱🥱🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. mai 2023 #99042 Del Skrevet 9. mai 2023 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Kyss skal bli og jeg overlater dem trygt til min blide stand-in: "Cid"....god bamseklem og l-a-n-g suss i farta! 🏃♂️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. mai 2023 #99043 Del Skrevet 9. mai 2023 Nå er det en zombie invasjon på Lønneberget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. mai 2023 #99044 Del Skrevet 9. mai 2023 Hoppe ble bitt 🧟♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. mai 2023 #99045 Del Skrevet 9. mai 2023 Nå prøver hun å slå verdensrekorden i hvor mange man kler av seg foran samtidig så hun samler alle frierne sine Det hele ender opp med å bli for en innsamlingsaksjon til folk i nød i Ukraina da en rik person (Olav Thon) har sagt at han vil donere 1000kr for hver person hun kler av seg foran, hun ender opp med å streame det hele til flere hundre tusen mennesker 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. mai 2023 #99046 Del Skrevet 9. mai 2023 Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe sover godt og drømmer søtt nå.😴😴💤💤🥱🥱🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. mai 2023 #99047 Del Skrevet 10. mai 2023 Nattmat til hoppe 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. mai 2023 #99048 Del Skrevet 10. mai 2023 Cid skrev (3 minutter siden): Nattmat til hoppe 😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. mai 2023 #99049 Del Skrevet 10. mai 2023 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. mai 2023 #99050 Del Skrevet 10. mai 2023 Cid skrev (4 minutter siden): 👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. mai 2023 #99051 Del Skrevet 10. mai 2023 Hoppe får besøk av disse to senere i dag 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. mai 2023 #99052 Del Skrevet 10. mai 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Hoppe får besøk av disse to senere i dag 👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. mai 2023 #99053 Del Skrevet 10. mai 2023 Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe skal ha en skikkelig godfrokost i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 10. mai 2023 #99054 Del Skrevet 10. mai 2023 Stemmer nok det 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. mai 2023 #99055 Del Skrevet 10. mai 2023 Athena Freyja skrev (4 minutter siden): Stemmer nok det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. mai 2023 #99056 Del Skrevet 10. mai 2023 Embla Othea skrev (11 timer siden): Jeg kan leke sykepleier og sette Ben & Jerrys is i kanylen. Ordet nedlegger forbud mot dette og syns det lyder veldig farlig ut. Embla Othea skrev (11 timer siden): Sov godt når den tid kommer. En 100% god-natt-ønske er uvanlig, så jeg sier takk til Embla. Cid skrev (10 timer siden): Nå er det ispinnesalg i Lønneberget Kunne de ikke ha ventet til sommeren da? Cid skrev (10 timer siden): Hoppe hadde lyst til å kjøpe, men motsto. Hun jobber og jobber mot lysten til å bli litt rabiat. Cid skrev (8 timer siden): Nå prøver hun å slå verdensrekorden i hvor mange man kler av seg foran samtidig så hun samler alle frierne sine Det hele ender opp med å bli for en innsamlingsaksjon til folk i nød i Ukraina da en rik person (Olav Thon) har sagt at han vil donere 1000kr for hver person hun kler av seg foran, hun ender opp med å streame det hele til flere hundre tusen mennesker 😂 Jeg undres på om Cid har en hemmelig drøm om å befri meg fra plagg? I så fall må han FÅ BORT DE TANKENE MED EN GANG; FOR INCEST HOLDER VI IKKE PÅ MED HER!!! Ciaran og Ciara skrev (8 timer siden): Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe sover godt og drømmer søtt nå. Det gjorde hun. Sov godt siste halvdel av natta. Cid skrev (3 timer siden): Nattmat til hoppe Vil du virkelig at jeg skal sette fryktelig vond mat i halsen når jeg forsøker å sove? Cid skrev (2 timer siden): Den så kunstnerisk ut. Cid skrev (37 minutter siden): Hoppe får besøk av disse to senere i dag Er ikke det litt lenge siden han hadde barne-tv nå da? Tror han har laget seg sin egen familie. Ciaran og Ciara skrev (35 minutter siden): Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe skal ha en skikkelig godfrokost i dag. Jo, skal bare i butikken først og kjøpe påfyll. Jeg har smør, brød og leverpostei/sur agurk og litt ost i dag. Athena Freyja skrev (29 minutter siden): Stemmer nok det Ja, det stemmer! Jeg skal ha egg og.... (?) 🙄 Hvorfor er det mange bitemerker i alt sammen på tallerkenen? De er liksom like...to og to på alt sammen. Ser veldig mystisk tvillingsk ut dette.... Har dere småsmakt på all maten for meg? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. mai 2023 #99057 Del Skrevet 10. mai 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Ordet nedlegger forbud mot dette og syns det lyder veldig farlig ut. En 100% god-natt-ønske er uvanlig, så jeg sier takk til Embla. Kunne de ikke ha ventet til sommeren da? Hun jobber og jobber mot lysten til å bli litt rabiat. Jeg undres på om Cid har en hemmelig drøm om å befri meg fra plagg? I så fall må han FÅ BORT DE TANKENE MED EN GANG; FOR INCEST HOLDER VI IKKE PÅ MED HER!!! Det gjorde hun. Sov godt siste halvdel av natta. Vil du virkelig at jeg skal sette fryktelig vond mat i halsen når jeg forsøker å sove? Den så kunstnerisk ut. Er ikke det litt lenge siden han hadde barne-tv nå da? Tror han har laget seg sin egen familie. Jo, skal bare i butikken først og kjøpe påfyll. Jeg har smør, brød og leverpostei/sur agurk og litt ost i dag. Ja, det stemmer! Jeg skal ha egg og.... (?) 🙄 Hvorfor er det mange bitemerker i alt sammen på tallerkenen? De er liksom like...to og to på alt sammen. Ser veldig mystisk tvillingsk ut dette.... Har dere småsmakt på all maten for meg? ♥️♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 10. mai 2023 #99058 Del Skrevet 10. mai 2023 KG-politiet melder på Twitter at: «En kvinne skulle hoppe hjem, tjoret heller forbipasserende med sitt hoppetau rundt sitt lem. I arresten hun endte, hun bør lære seg å vente. Så hun slipper problemer med å ta den frem.» 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. mai 2023 #99059 Del Skrevet 10. mai 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): KG-politiet melder på Twitter at: «En kvinne skulle hoppe hjem, tjoret heller forbipasserende med sitt hoppetau rundt sitt lem. I arresten hun endte, hun bør lære seg å vente. Så hun slipper problemer med å ta den frem.» Ha Ha Cassidy Tvillingene synes at vi hørte det på nyhetene på radioen i dag tidlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. mai 2023 #99060 Del Skrevet 10. mai 2023 Embla Othea skrev (11 minutter siden): KG-politiet melder på Twitter at: «En kvinne skulle hoppe hjem, tjoret heller forbipasserende med sitt hoppetau rundt sitt lem. I arresten hun endte, hun bør lære seg å vente. Så hun slipper problemer med å ta den frem.» Sludder og pølsevev med attenårsgrense! Fyss! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå