Gjest SVK Skrevet 9. mai 2023 #98961 Del Skrevet 9. mai 2023 (endret) 2 minutter siden, Hoppetaujenta said: Skjønner. Jeg skal være hjemme jeg også. Mer enn nok styr å måtte vinke fra balkongen. Hils store H fra meg! Endret 9. mai 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. mai 2023 #98962 Del Skrevet 9. mai 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Skjønner. Jeg skal være hjemme jeg også. Altfor mye styr der ute i verden akkurat den dagen. Hmm...et meget vanskelig tilfelle det her....hilsen Doktormannen på forumet. Håper dere koser dere med spiselige ting ja. Jeg skal sikkert koke meg noen egg. Cassidy Tvillingene pleier å lage oss hver vår eggeomelett med skinke, bacon, sjampinjong, purreløk og masse smelt ost til frokost hver 17. mai. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. mai 2023 #98963 Del Skrevet 9. mai 2023 SVK skrev (1 minutt siden): Hils store H fra meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. mai 2023 #98964 Del Skrevet 9. mai 2023 SVK skrev (4 minutter siden): Hils store H fra meg! Store Hoppe? Er det det du kaller meg på en søttende mai??? Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene pleier å lage oss hver vår eggeomelett med skinke, bacon, sjampinjong, purreløk og masse smelt ost til frokost hver 17. mai. Høres ut som feiremat! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. mai 2023 #98965 Del Skrevet 9. mai 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Store Hoppe? Er det det du kaller meg på en søttende mai??? Høres ut som feiremat! Cassidy Tvillingene har laget det til 17. maifrokost siden vi var 11 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 9. mai 2023 #98966 Del Skrevet 9. mai 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Store Hoppe? Er det det du kaller meg på en søttende mai??? Høres ut som feiremat! Haha - tror han mente Harald. Nå måkke du tenke så høyt om deg sjæl. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 9. mai 2023 #98967 Del Skrevet 9. mai 2023 (endret) 4 minutter siden, Hoppetaujenta said: Store Hoppe? Er det det du kaller meg på en søttende mai??? Store H = Kong Harald, ektemannen din! Endret 9. mai 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. mai 2023 #98968 Del Skrevet 9. mai 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Haha - tror han mente Harald. Nå måkke du tenke så høyt om deg sjæl. Du tror det ja og jeg tror han mente "O Store Hoppe"! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. mai 2023 #98969 Del Skrevet 9. mai 2023 SVK skrev (Akkurat nå): Store H = Kong Harald, samboeren din! SVK roper fælt i ørene mine syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 9. mai 2023 #98970 Del Skrevet 9. mai 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Du tror det ja og jeg tror han mente "O Store Hoppe"! Og du som snakker om at du er så jordnær. Jeg tror du har feberfantastier sjæl og hører stemmer i hodet ditt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 9. mai 2023 #98971 Del Skrevet 9. mai 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): SVK roper fælt i ørene mine syns jeg. Tanter hører dårlig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 9. mai 2023 #98972 Del Skrevet 9. mai 2023 1 minutt siden, SVK said: Store H = Kong Harald, ektemannen din! Men jeg skjønner at man har så mange menn som deg så er det lett å glemme hvem som er hvem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. mai 2023 #98973 Del Skrevet 9. mai 2023 Embla Othea skrev (7 minutter siden): Og du er så herlig jordnær. - Hilsen Embla, din store fan Åhh, tusen takk, undersott. Hyggelig å høre. Embla Othea skrev (7 minutter siden): Tanter hører dårlig. Ikke min tante Hoppe! - Hilsen fra Ordet himself SVK skrev (6 minutter siden): Men jeg skjønner at man har så mange menn som deg så er det lett å glemme hvem som er hvem. Kong Harald er ikke en "mann"...han er selveste KONGEN. Det er nok Sonja også når jeg tenker meg om. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 9. mai 2023 #98974 Del Skrevet 9. mai 2023 (endret) 12 minutter siden, Hoppetaujenta said: Kong Harald er ikke en "mann"...han er selveste KONGEN. Det er nok Sonja også når jeg tenker meg om. Stemmer at Harald er selveste KONGEN. Det var du og ikke jeg som glemte hvem han er. Men når du er selveste Sonja så kan du ta deg slike friheter. Selv bukker jeg bare jeg sier navnene deres. Endret 9. mai 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. mai 2023 #98975 Del Skrevet 9. mai 2023 Embla Othea skrev (19 minutter siden): Haha - tror han mente Harald. Nå måkke du tenke så høyt om deg sjæl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. mai 2023 #98976 Del Skrevet 9. mai 2023 Embla Othea skrev (23 minutter siden): Og du som snakker om at du er så jordnær. Jeg tror du har feberfantastier sjæl og hører stemmer i hodet ditt. Ha Ha skikkelig genialt, Cassidy Tvillingene digger den. Embla Othea skrev (24 minutter siden): Tanter hører dårlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. mai 2023 #98977 Del Skrevet 9. mai 2023 SVK skrev (8 minutter siden): Selv bukker jeg bare jeg sier navnet DITT. Takk, du kan reise deg opp igjen nå, undersott nummer to. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. mai 2023 #98978 Del Skrevet 9. mai 2023 Cassidy Tvillingene har hørt at Undersåttene gjør opprør og starter Revolusjon.😉😉🟥🟥 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 9. mai 2023 #98979 Del Skrevet 9. mai 2023 (endret) 5 minutter siden, Hoppetaujenta said: Takk, du kan reise deg opp igjen nå, undersott nummer to. Takk! Endret 9. mai 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 9. mai 2023 #98980 Del Skrevet 9. mai 2023 9 minutter siden, Ciaran og Ciara said: Cassidy Tvillingene har hørt at Undersåttene gjør opprør og starter Revolusjon.😉😉🟥🟥 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå