Cid Skrevet 8. mai 2023 #98881 Del Skrevet 8. mai 2023 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Noen har røffere mandag enn meg😮 Fantasien min er røffest om morgenen 😂😈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. mai 2023 #98882 Del Skrevet 8. mai 2023 SVK skrev (10 minutter siden): Nå har hun fått advarsel fra moderator for å ha trakassert brukerne som ikke er gift. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 8. mai 2023 #98883 Del Skrevet 8. mai 2023 3 minutter siden, Ciaran og Ciara said: Jeg prøver å fortelle Hoppe at hun må respektere at ikke alle vil eller kan gifte seg, men Hoppe er nådeløs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. mai 2023 #98884 Del Skrevet 8. mai 2023 SVK skrev (1 minutt siden): Jeg prøver å fortelle Hoppe at hun må respektere at ikke alle vil eller kan gifte seg, men Hoppe er nådeløs. Hun har vært gift med halve Lønneberget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. mai 2023 #98885 Del Skrevet 8. mai 2023 SVK skrev (1 minutt siden): Jeg prøver å fortelle Hoppe at hun må respektere at ikke alle vil eller kan gifte seg, men Hoppe er nådeløs. Ha Ha Cassidy Tvillingene forstår at det foregår interessante diskusjoner her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 8. mai 2023 #98886 Del Skrevet 8. mai 2023 SVK skrev (9 timer siden): Du er alt for ung til å gi opp barndomsdrømmen. Åå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. mai 2023 #98887 Del Skrevet 8. mai 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Åå. ♥️♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. mai 2023 #98888 Del Skrevet 8. mai 2023 Cid skrev (1 time siden): Hoppe ligger bevisstløst på stuegulvet med en flaske vodka og partydop, det var litt av en fest i natt! Mens ordet har tatt overdose i snikkerbua Hoppe har nettopp våknet, det var visst bare et mareritt. Hun ligger trygt i sengen sin sammen med Anton Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. mai 2023 #98889 Del Skrevet 8. mai 2023 Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe spiser frokost nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. mai 2023 #98890 Del Skrevet 8. mai 2023 Nå sjekker Herr og Fru Anton og Hoppe inn på Hotel Cæsar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. mai 2023 #98891 Del Skrevet 8. mai 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe spiser frokost nå. Nei, den har jeg ikke spist ennå, men den kommer snart. Jeg har lest alt dere andre har skrevet *fnys!* og jeg gir meg ende over. Blir selveste jeg snakket ned av folk som ikke vil meg vel? Bare for å klippe og lime litt, så sier de dette på Fjordlandsiden min: Er Fjordland sunt? Middagene våre inneholder akkurat like mange næringsstoffer som hvis du hadde laget en tilsvarende rett hjemme. Du kan derfor fint spise Fjordland hver dag, men husk at et variert og balansert kosthold og en sunn livsstil er nøkkelen. Dette er sant og bibelen jeg lever etter! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 8. mai 2023 #98892 Del Skrevet 8. mai 2023 (endret) 22 minutter siden, Hoppetaujenta said: Nei, den har jeg ikke spist ennå, men den kommer snart. Jeg har lest alt dere andre har skrevet *fnys!* og jeg gir meg ende over. Blir selveste jeg snakket ned av folk som ikke vil meg vel? Bare for å klippe og lime litt, så sier de dette på Fjordlandsiden min: Er Fjordland sunt? Middagene våre inneholder akkurat like mange næringsstoffer som hvis du hadde laget en tilsvarende rett hjemme. Du kan derfor fint spise Fjordland hver dag, men husk at et variert og balansert kosthold og en sunn livsstil er nøkkelen. Dette er sant og bibelen jeg lever etter! Vi vil deg bare vel! Jeg har ingen problemer med at du spiser Fjordland. Fjordland er godt det. Er bare litt dyrt for oss som ikke er fiffen og kun vil sammenligne seg med avdøde dronningen av England. Endret 8. mai 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 8. mai 2023 #98893 Del Skrevet 8. mai 2023 Mener å ha lest at kong Harald alltid tok med seg Ari Brimis Fjordland når han besøkte dronning Elizabeth. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. mai 2023 #98894 Del Skrevet 8. mai 2023 Du har hørt om "på tilbud"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 8. mai 2023 #98895 Del Skrevet 8. mai 2023 1 minutt siden, Hoppetaujenta said: Du har hørt om "på tilbud"? Bra du tenker økonomisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. mai 2023 #98896 Del Skrevet 8. mai 2023 SVK skrev (6 minutter siden): Bra du tenker økonomisk! Selvsagt gjør jeg det. Jeg handler også i -40%-avdelingene i frysediskene. Ei fornuftig Hoppe er jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 8. mai 2023 #98897 Del Skrevet 8. mai 2023 11 minutter siden, SVK said: Mener å ha lest at kong Harald alltid tok med seg Ari Brimis Fjordland når han besøkte dronning Elizabeth. Ikke så rart, for Arne Brimis Fjordland er jo luksusmat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 8. mai 2023 #98898 Del Skrevet 8. mai 2023 (endret) 20 minutter siden, Hoppetaujenta said: Selvsagt gjør jeg det. Jeg handler også i -40%-avdelingene i frysediskene. Ei fornuftig Hoppe er jeg. Har ikke 40 prosent-avdeling i frysedisken hos butikkene der jeg handler. Men de har det for kjølevarer og der har jeg gjort en del kupp. En av mine favoritter er krydderpølse. Skamdyrt, så det kjøper jeg på tilbud når det er dårlig dato. Endret 8. mai 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 8. mai 2023 #98899 Del Skrevet 8. mai 2023 1 minutt siden, Hoppetaujenta said: Selvsagt gjør jeg det. Jeg handler også i -40%-avdelingene i frysediskene. Ei fornuftig Hoppe er jeg. Enig, fornuftig å sjekke tilbudsavdelingen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. mai 2023 #98900 Del Skrevet 8. mai 2023 Brimis er toppmat det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå