Ciaran og Ciara Skrevet 6. mai 2023 #98721 Del Skrevet 6. mai 2023 SVK skrev (2 minutter siden): Hoppe kalles ikke top g for ingenting! Nei Cassidy Tvillingene er så enige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. mai 2023 #98722 Del Skrevet 6. mai 2023 SVK skrev (Akkurat nå): Men det er lørdag og det nærmer seg midnatt så da er vel Hoppe på mannejakt. Tinder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. mai 2023 #98723 Del Skrevet 6. mai 2023 SVK skrev (Akkurat nå): Men det er lørdag og det nærmer seg midnatt så da er vel Hoppe på mannejakt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 6. mai 2023 #98724 Del Skrevet 6. mai 2023 Just now, Cid said: Tinder Hoppe er en kom-og-sveip-på-meg-dame som ikke trenger å si no! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. mai 2023 #98725 Del Skrevet 6. mai 2023 SVK skrev (1 minutt siden): Hoppe er en kom-og-sveip-på-meg-dame som ikke trenger å si no! 😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 6. mai 2023 #98726 Del Skrevet 6. mai 2023 SVK skrev (14 minutter siden): Men det er lørdag og det nærmer seg midnatt så da er vel Hoppe på mannejakt. Men hun har jo sjamanen? Med mindre hun blir utro. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 6. mai 2023 #98727 Del Skrevet 6. mai 2023 SVK skrev (29 minutter siden): Steroider og kyllingfilet(uten saus) og brokoli. Der har man Hoppe-dietten. Nja. Hun pleier ikke å spise så magert altså. Det går i endel «ta en Fjordland»-dager altså. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. mai 2023 #98728 Del Skrevet 6. mai 2023 Embla Othea skrev (3 minutter siden): Men hun har jo sjamanen? Med mindre hun blir utro. Ha Ha Cassidy Tvillingene likte den skikkelig bra Embla. Embla Othea skrev (4 minutter siden): Nja. Hun pleier ikke å spise så magert altså. Det går i endel «ta en Fjordland»-dager altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. mai 2023 #98729 Del Skrevet 6. mai 2023 (endret) Nå har hun kjøpt romprose til Anton Endret 7. mai 2023 av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 6. mai 2023 #98730 Del Skrevet 6. mai 2023 Nå sover Hoppe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. mai 2023 #98731 Del Skrevet 6. mai 2023 Cassidy Tvillingene tror også at Hoppe sover nå.😴😴💤💤🥱🥱 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. mai 2023 #98732 Del Skrevet 7. mai 2023 Hun får besøk av noen gode venner i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. mai 2023 #98733 Del Skrevet 7. mai 2023 Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe skal spise varm Fiskesuppe senere i dag.♨️♨️🐟🐟🥣🥣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 7. mai 2023 #98734 Del Skrevet 7. mai 2023 Hoppe inviterte Anton på middagsselskap og spurte: «Vil du ha en rask en?». Anton svarte at hun har Fjordland-kjøttkaker i kjøleskapet. Den blir raskt ferdig og det er jo bare å varme den opp i mikrobølgeovnen mens hun hopper tau. «Det var ikke det jeg mente», sa Hoppe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. mai 2023 #98735 Del Skrevet 7. mai 2023 Embla Othea skrev (2 minutter siden): Hoppe inviterte Anton på middagsselskap og spurte: «Vil du ha en rask en?». Anton svarte at hun har Fjordland-kjøttkaker i kjøleskapet. Den blir raskt ferdig og det er jo bare å varme den opp i mikrobølgeovnen mens hun hopper tau. «Det var ikke det jeg mente», sa Hoppe. Ha Ha Cassidy Tvillingene ler så taket letter veggene rister og gulvet gir etter her nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 7. mai 2023 #98736 Del Skrevet 7. mai 2023 I dag skal jeg på middagsselskap hos Hoppe og hun sier at jeg skal få en nydelig, mør biff, men når jeg kommer hjem til henne tipper jeg at jeg får Fjordland-fiskesuppe. Da bestiller jeg heller sushi fra Foodora. Ja, så lei er jeg av Fjordland. Men det tar vel Hoppe med fatning. Som regel. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 7. mai 2023 #98737 Del Skrevet 7. mai 2023 Nabokjerringa til Hoppe har fått med seg at Hoppe har bestilt pizza fire dager på rad nå og sender melding til Anton. «Jeg er bekymret for kolesterolet hennes». «Hun trenger riktig næring sånn at hun ikke blir så tung når hun hopper tau». 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. mai 2023 #98738 Del Skrevet 7. mai 2023 Embla Othea skrev (9 minutter siden): I dag skal jeg på middagsselskap hos Hoppe og hun sier at jeg skal få en nydelig, mør biff, men når jeg kommer hjem til henne tipper jeg at jeg får Fjordland-fiskesuppe. Da bestiller jeg heller sushi fra Foodora. Ja, så lei er jeg av Fjordland. Men det tar vel Hoppe med fatning. Som regel. da blir Cassidy Tvillingene med deg på middagsbesøk hos Hoppe for vi elsker møre biffer. Embla Othea skrev (7 minutter siden): Nabokjerringa til Hoppe har fått med seg at Hoppe har bestilt pizza fire dager på rad nå og sender melding til Anton. «Jeg er bekymret for kolesterolet hennes». «Hun trenger riktig næring sånn at hun ikke blir så tung når hun hopper tau». Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 7. mai 2023 #98739 Del Skrevet 7. mai 2023 Hoppe våknet til nydelig sol og bestemte seg for å dra på en lang fjelltur. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. mai 2023 #98740 Del Skrevet 7. mai 2023 Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe skal lage Blomkålsuppe i dag.🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå