Hoppetaujenta Skrevet 6. mai 2023 #98621 Del Skrevet 6. mai 2023 Fjertulf! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. mai 2023 #98622 Del Skrevet 6. mai 2023 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Fjertulf! Fiskulf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. mai 2023 #98623 Del Skrevet 6. mai 2023 Ok da...godnatt-Ulf. Jeg må sove. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. mai 2023 #98624 Del Skrevet 6. mai 2023 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Ok da...godnatt-Ulf. Jeg må sove. Sammen med Erdogan? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. mai 2023 #98625 Del Skrevet 6. mai 2023 Bare meg selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. mai 2023 #98626 Del Skrevet 6. mai 2023 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Bare meg selv. Hoppetaujenta skrev (14 minutter siden): Ok da...godnatt-Ulf. Jeg må sove. Hoppetaujenta skrev (27 minutter siden): Fjertulf! Hoppetaujenta skrev (38 minutter siden): Neiiiiip! Gå og legg deg! Hoppetaujenta skrev (39 minutter siden): Jeg skulle ha dratt hvis jeg fikk sitte på hans fang hele seremonien... Jeg kunne ha vært en gjøgjer som sang kroningsnidviser og akrobaterte. Tøys og tull fra ende til annet. Buksa som han ikke har på? Enkel jobb for tannlegen i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. mai 2023 #98627 Del Skrevet 6. mai 2023 Hoppetaujenta skrev (14 minutter siden): Bare meg selv. Blir det kjeft fra Anton når dere våkner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. mai 2023 #98628 Del Skrevet 6. mai 2023 Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe skal lage Tomatsuppe senere i dag.🍅🍅🥣🥣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 6. mai 2023 #98629 Del Skrevet 6. mai 2023 @Hoppetaujenta har sikkert hoppa i loppekassa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. mai 2023 #98630 Del Skrevet 6. mai 2023 Maskinfører skrev (1 minutt siden): @Hoppetaujenta har sikkert hoppa i loppekassa Cassidy Tvillingene er helt enige med deg der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 6. mai 2023 #98631 Del Skrevet 6. mai 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene er helt enige med deg der. Det er bra 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. mai 2023 #98632 Del Skrevet 6. mai 2023 Maskinfører skrev (2 minutter siden): Det er bra 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 6. mai 2023 #98633 Del Skrevet 6. mai 2023 Ciaran og Ciara skrev (3 minutter siden): 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 6. mai 2023 #98634 Del Skrevet 6. mai 2023 (endret) Tilsynsrådet for advokatvirksomhet har mottatt klager på advokat Hoppe ved Hoppe & Co fordi blant annet klient Durek som hun velvillig bistår støtt og stadig mener at hun ikke følger salærforskriften. Det skal snart vise seg at hun skriver regninger med gaffel - til og med når hun sitter på do og tenker på klient Durek sak tar hun seg betalt for de 15 minuttene. Endret 6. mai 2023 av Embla Othea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. mai 2023 #98635 Del Skrevet 6. mai 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Tilsynsrådet for advokatvirksomhet har mottatt klager på advokat Hoppe ved Hoppe & Co fordi blant annet klient Durek som hun velvillig bistår støtt og stadig mener at hun ikke følger salærforskriften. Det skal snart vise seg at hun skriver regninger med gaffel - til og med når hun sitter på do og tenker på klient Durek sak tar hun seg betalt for de 15 minuttene. Ha Ha. skriveriene dine Embla, får alltid Cassidy Tvillingene i bedre humør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 6. mai 2023 #98636 Del Skrevet 6. mai 2023 (endret) KG-politiet melder på Twitter at: «Vi søker etter en kvinne som har tjoret fast forbipasserende til et tre og hoppet fra stedet i Aker Brygge på vei mot Stortinget. De trebundne er dekket i egg og mel.» Endret 6. mai 2023 av Embla Othea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 6. mai 2023 #98637 Del Skrevet 6. mai 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Ha Ha. skriveriene dine Embla, får alltid Cassidy Tvillingene i bedre humør. Så godt å høre. 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. mai 2023 #98638 Del Skrevet 6. mai 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Så godt å høre. 🥰 Cassidy Tvillingene Love You Embla Vennen vår.❤️❤️🧡🧡💛💛💚💚💙💙💜💜🤎🤎🖤🖤🤍🤍💗💗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 6. mai 2023 #98639 Del Skrevet 6. mai 2023 Ciaran og Ciara skrev (9 minutter siden): Cassidy Tvillingene Love You Embla Vennen vår.❤️❤️🧡🧡💛💛💚💚💙💙💜💜🤎🤎🖤🖤🤍🤍💗💗 Love u 2. ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 6. mai 2023 #98640 Del Skrevet 6. mai 2023 (endret) 1 hour ago, Embla Othea said: Tilsynsrådet for advokatvirksomhet har mottatt klager på advokat Hoppe ved Hoppe & Co fordi blant annet klient Durek som hun velvillig bistår støtt og stadig mener at hun ikke følger salærforskriften. Det skal snart vise seg at hun skriver regninger med gaffel - til og med når hun sitter på do og tenker på klient Durek sak tar hun seg betalt for de 15 minuttene. Tilsynsrådet for advokatvirksomhet er i lomma på Hoppe etter hun bestakk dem med kvalitetshoppetau. Endret 6. mai 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå