Cid Skrevet 5. mai 2023 #98601 Del Skrevet 5. mai 2023 Hoppetaujenta skrev (14 minutter siden): Alt krymper! ( ) Hva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. mai 2023 #98602 Del Skrevet 5. mai 2023 Cid skrev (26 minutter siden): Hva? I sterk kulde krymper det meste på kroppen. Det føles i alle fall sånn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. mai 2023 #98603 Del Skrevet 5. mai 2023 Hihi...nå forsvant Onkel Cid i redsel for all den lokale krympingen. - Ordet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 5. mai 2023 #98604 Del Skrevet 5. mai 2023 Hoppe reiser til Storbritannia hun er nemlig invitert personlig av kong Charles og får sitte på første rad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. mai 2023 #98605 Del Skrevet 5. mai 2023 🚁🏃♂️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 5. mai 2023 #98606 Del Skrevet 5. mai 2023 (endret) Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Runer liker jeg. / Ryktene er meget usanne. / Det finnes ikke et eneste "pent hus" på Aker Brygge. Jeg har sjekket. Der skulle du hatt et slikt pent et istedenfor trusler og forbannelser. Kommer lengre med det, tror jeg. NEI! Joho. Advokat Durek v/ Hoppe & Co har sendt meg en kopi av leiekontrakten allerede. Trenger ikke sånne emojies, jeg. Jeg er englebarnet sjæl. Endret 5. mai 2023 av Embla Othea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 5. mai 2023 #98607 Del Skrevet 5. mai 2023 Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Du skal inn i et frysekammer. Helt naken skal du stå der egentlig i noen minutter, men du skal få ti minutter ekstra. Kanskje tyve. Det motsatte av varm gryte altså, men det er ikke noe bedre av den grunn. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 5. mai 2023 #98608 Del Skrevet 5. mai 2023 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): I sterk kulde krymper det meste på kroppen. Det føles i alle fall sånn. Tisse i buksa for å holde seg varm. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. mai 2023 #98609 Del Skrevet 5. mai 2023 En ny frier til hoppe er på vei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. mai 2023 #98610 Del Skrevet 5. mai 2023 Embla Othea skrev (1 time siden): Tisse i buksa for å holde seg varm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. mai 2023 #98611 Del Skrevet 5. mai 2023 Embla Othea skrev (1 time siden): Joho. Advokat Durek v/ Hoppe & Co har sendt meg en kopi av leiekontrakten allerede. Trenger ikke sånne emojies, jeg. Jeg er englebarnet sjæl. Cassidy Tvillingene er helt enige med deg Embla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. mai 2023 #98612 Del Skrevet 5. mai 2023 Embla Othea skrev (1 time siden): Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. mai 2023 #98613 Del Skrevet 5. mai 2023 Cassidy Tvillingene tror at Hoppe skal kose seg med varm potetsuppe senere i dag.♨️♨️🥔🥔🥣🥣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. mai 2023 #98614 Del Skrevet 5. mai 2023 Hoppetaujenta skrev (9 timer siden): Du skal inn i et frysekammer. Helt naken skal du stå der egentlig i noen minutter, men du skal få ti minutter ekstra. Kanskje tyve. Det motsatte av varm gryte altså, men det er ikke noe bedre av den grunn. Hoppetaujenta skrev (9 timer siden): Alt krymper! ( ) Hoppetaujenta skrev (8 timer siden): I sterk kulde krymper det meste på kroppen. Det føles i alle fall sånn. Hoppetaujenta skrev (8 timer siden): Hihi...nå forsvant Onkel Cid i redsel for all den lokale krympingen. - Ordet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. mai 2023 #98615 Del Skrevet 6. mai 2023 Bilde som @Hoppetaujenta tok i går når hun var på kaffe med Dave Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. mai 2023 #98616 Del Skrevet 6. mai 2023 Yuuup! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. mai 2023 #98617 Del Skrevet 6. mai 2023 Athena Freyja skrev (9 timer siden): Hoppe reiser til Storbritannia hun er nemlig invitert personlig av kong Charles og får sitte på første rad. Jeg skulle ha dratt hvis jeg fikk sitte på hans fang hele seremonien... Jeg kunne ha vært en gjøgjer som sang kroningsnidviser og akrobaterte. Embla Othea skrev (8 timer siden): Joho. Advokat Durek v/ Hoppe & Co har sendt meg en kopi av leiekontrakten allerede. Trenger ikke sånne emojies, jeg. Jeg er englebarnet sjæl. Tøys og tull fra ende til annet. Embla Othea skrev (8 timer siden): Tisse i buksa for å holde seg varm. Buksa som han ikke har på? Cid skrev (7 timer siden): En ny frier til hoppe er på vei Enkel jobb for tannlegen i alle fall. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. mai 2023 #98618 Del Skrevet 6. mai 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Yuuup! Neiiiiip! Gå og legg deg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. mai 2023 #98619 Del Skrevet 6. mai 2023 Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): Neiiiiip! Gå og legg deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. mai 2023 #98620 Del Skrevet 6. mai 2023 🍝🌶️🍣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå