Ciaran og Ciara Skrevet 4. mai 2023 #98521 Del Skrevet 4. mai 2023 Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe koser seg med varm gulerotsuppe nå.♨️♨️🥕🥕🥣🥣🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. mai 2023 #98522 Del Skrevet 5. mai 2023 En venn kommer på besøk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. mai 2023 #98523 Del Skrevet 5. mai 2023 En frier også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. mai 2023 #98524 Del Skrevet 5. mai 2023 Hoppe Gahr Støre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. mai 2023 #98525 Del Skrevet 5. mai 2023 Hun har drømt om Anton Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. mai 2023 #98526 Del Skrevet 5. mai 2023 Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe snart skal spise frokost.😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 5. mai 2023 #98527 Del Skrevet 5. mai 2023 Jeg skal ned og bake Sachertorte til avdelingen etterpå. Til og med Hoppe skal få et raust stykke. Til og med. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. mai 2023 #98528 Del Skrevet 5. mai 2023 (endret) Embla Othea skrev (7 minutter siden): Jeg skal ned og bake Sachertorte til avdelingen etterpå. Til og med Hoppe skal få et raust stykke. Til og med. Cassidy Tvillingene håper også at vi får hvert vårt stykke av den herlige kaken der.🎂🎂🍰🍰 Endret 5. mai 2023 av Ciaran og Ciara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. mai 2023 #98529 Del Skrevet 5. mai 2023 Embla Othea skrev (13 timer siden): DEN FÅR DU I RETUR! Ædda Bædda Busa Hoppe Klør I Fusa Hmm...der har vi oppdaget en av de tingene som Embla opplagt trenger å øve seg på. Når hun blir irritert bør hun ta tusen pusteøvelser ut og inn fra magen, så hun finner roen før hun svarer både på nett, men sikkert også i virkeligheten. Spæpp åff, snuppa. Cid skrev (12 timer siden): Hun har fortsatt besøk av sin gamle mentor Fargerik og fin; han kan få en kopp kaffe og et stykke kake, så prater vi ved det gamle kjøkkenbordet i kjelleren. Embla Othea skrev (11 timer siden): Anton får mot formodning servert smalahove og ikke Fjordland hos Hoppe. Anton blir forskrukket og sier at: «Det er et ansikt på fatet mitt!». Hoppe sier: «JA, ET TUNGA NÅ, GUT!» Det ville jeg aldri ha servert eller gjort. Når folk forventer noe godt å spise, så blir det ikke et ansikt. Cid skrev (11 timer siden): Hoppe og Anton, det mest ustabile fakeparet i Lønneberget Yess. Embla Othea skrev (11 timer siden): Det er kjent at Hoppe er en trofast Fjordland-spiser og «Hoppe sin Fjordland-innføring minutt for minutt» går på NRK kl. 22.00 i dag. Dette blir neppe et stort steg for folkehelsen, men feit reklame for Fjordland. Det ryktes at Fjordland-kjøttkakene vil få 6 stjerner, men det overrasker meg ikke - dette er hennes go-to middag når hun trenger noe bedre å spise. For et herlig program! Cid skrev (10 timer siden): Enda en gammel venn kommer på besøk Er det han som syr? Hvis det er det; jeg trenger nye gardiner i alle rom, han kan få kaffe han også. Eller fancy urte-te eller en liten drink eller noe. SVK skrev (9 timer siden): Anton tar en liten sang og dans for Hoppe: Han gjør stadig det, ikke for meg, men når han bader in natura...da er det gledesdans med påfølgende "slå hjul-sekvenser" som blir for drøy kost for meg å se på, så da går jeg heller og høgger ved eller noe sånn. SVK skrev (8 timer siden): Her har man svart på hvitt at Hoppe er en romantiker. Hvem er det Hoppe venter på? ..."den rette"... Cid skrev (2 timer siden): En venn kommer på besøk Han har masse kunnskap i alle retninger og han ler mye og gjerne, så yepp; kaffe på han også. Cid skrev (2 timer siden): En frier også Nei, han er ingen frier, men han liker å være naken når han bader han også, så da blir det besøk til Anton. Cid skrev (2 timer siden): Hoppe Gahr Støre ...en annen ting er at om jeg skulle ha giftet meg, så hadde jeg beholdt mitt navn. Min identitet. Cid skrev (2 timer siden): Hun har ALDRI drømt om Anton Det stemmer og jeg er glad for at DU sa det, Cid... Ciaran og Ciara skrev (2 timer siden): Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe snart skal spise frokost.😊😊☺️☺️ Det begynner å stemme. Jeg er sen i dag, men eggser is inn the air..... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. mai 2023 #98530 Del Skrevet 5. mai 2023 Embla Othea skrev (9 minutter siden): Jeg skal ned og bake Sachertorte til avdelingen etterpå. Til og med Hoppe skal få et raust stykke. Til og med. Åhh...så god, glinsende og saftig den ser ut...jatakk....jeg tror den er TI cm ytterst = et raust stykke kake. Du er jammen snill når du vil, Embla. 🌹 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. mai 2023 #98531 Del Skrevet 5. mai 2023 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Hmm...der har vi oppdaget en av de tingene som Embla opplagt trenger å øve seg på. Når hun blir irritert bør hun ta tusen pusteøvelser ut og inn fra magen, så hun finner roen før hun svarer både på nett, men sikkert også i virkeligheten. Spæpp åff, snuppa. Fargerik og fin; han kan få en kopp kaffe og et stykke kake, så prater vi ved det gamle kjøkkenbordet i kjelleren. Det ville jeg aldri ha servert eller gjort. Når folk forventer noe godt å spise, så blir det ikke et ansikt. Yess. For et herlig program! Er det han som syr? Hvis det er det; jeg trenger nye gardiner i alle rom, han kan få kaffe han også. Eller fancy urte-te eller en liten drink eller noe. Han gjør stadig det, ikke for meg, men når han bader in natura...da er det gledesdans med påfølgende "slå hjul-sekvenser" som blir for drøy kost for meg å se på, så da går jeg heller og høgger ved eller noe sånn. ..."den rette"... Han har masse kunnskap i alle retninger og han ler mye og gjerne, så yepp; kaffe på han også. Nei, han er ingen frier, men han liker å være naken når han bader han også, så da blir det besøk til Anton. ...en annen ting er at om jeg skulle ha giftet meg, så hadde jeg beholdt mitt navn. Min identitet. Det stemmer og jeg er glad for at DU sa det, Cid... Det begynner å stemme. Jeg er sen i dag, men eggser is inn the air..... 🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. mai 2023 #98532 Del Skrevet 5. mai 2023 NÅ skal jeg spise. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. mai 2023 #98533 Del Skrevet 5. mai 2023 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Åhh...så god, glinsende og saftig den ser ut...jatakk....jeg tror den er TI cm ytterst = et raust stykke kake. Du er jammen snill når du vil, Embla. 🌹 Cassidy Tvillingene synes at Bestevenninnen vår Embla er veldig snill og god.♥️♥️🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. mai 2023 #98534 Del Skrevet 5. mai 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): NÅ skal jeg spise. Cassidy Tvillingene ønsker deg en Riktig Godfrokost Hoppe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. mai 2023 #98535 Del Skrevet 5. mai 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene synes at Bestevenninnen vår Embla er veldig snill og god.♥️♥️🥰🥰 Hun har sine overraskende siden når hun ikke har "de andre sidene sine". Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene ønsker deg en Riktig Godfrokost Hoppe. Tusen takk. Jeg er sulten, så nå skal det smake godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. mai 2023 #98536 Del Skrevet 5. mai 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Hun har sine overraskende siden når hun ikke har "de andre sidene sine". Tusen takk. Jeg er sulten, så nå skal det smake godt! Cassidy Tvillingene har spist frokost klokken 05.00. I dag som vanlig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. mai 2023 #98537 Del Skrevet 5. mai 2023 Håper det smakte da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. mai 2023 #98538 Del Skrevet 5. mai 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Håper det smakte da? Ja Cassidy Tvillingene spiste to brødskiver hver med hardkokte egg og sild på, og så drakk vi hvert vårt store glass med appelsinjuice til. Og det smakte herlig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. mai 2023 #98539 Del Skrevet 5. mai 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Ja Cassidy Tvillingene spiste to brødskiver hver med hardkokte egg og sild på, og så drakk vi hvert vårt store glass med appelsinjuice til. Og det smakte herlig. Oijj...det høres ut som en litt for eventyrlig blanding for min lille smaksløk. Jeg skal ha egg på skive (uten fiskeinnslag) og litt kaffe og melk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. mai 2023 #98540 Del Skrevet 5. mai 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Oijj...det høres ut som en litt for eventyrlig blanding for min lille smaksløk. Jeg skal ha egg på skive (uten fiskeinnslag) og litt kaffe og melk. Brødskiver med hardkokte egg og sild, er den faste fredagsfrokosten til Cassidy Tvillingene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå