Ciaran og Ciara Skrevet 4. mai 2023 #98481 Del Skrevet 4. mai 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Jeg er helt hoppgitt og sjokkert over alt dere finner på mens jeg ikke er her. Skulle ønske at jeg hadde en stor is og sjokoladeplate nå, for det har jeg lyst på, men jeg har ikke. Får ikke heller. Jeg kjemper nemlig kampen og vinner den. Ædda Bædda Embla-tuppa! 🍦🍦🍨🍨🍧🍧🍫🍫 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. mai 2023 #98482 Del Skrevet 4. mai 2023 Det nådde ikke frem til meg på pulten min her, men takk allikevel. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. mai 2023 #98483 Del Skrevet 4. mai 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Det nådde ikke frem til meg på pulten min her, men takk allikevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. mai 2023 #98484 Del Skrevet 4. mai 2023 Dere er heldige som kan kose dere med hva som helst. Kjøp noe godt og kosesmaskespis for meg også? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 4. mai 2023 #98485 Del Skrevet 4. mai 2023 14 minutter siden, SVK said: Hoppe: Men jeg vil ha en liten date Jeg vil ha en liten date Jeg tenker på dating hver dag hvert sekund Jeg vil ha en liten date. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 4. mai 2023 #98486 Del Skrevet 4. mai 2023 8 minutter siden, Hoppetaujenta said: Jeg er helt hoppgitt og sjokkert over alt dere finner på mens jeg ikke er her. Skulle ønske at jeg hadde en stor is og sjokoladeplate nå, for det har jeg lyst på, men jeg har ikke. Får ikke heller. Jeg kjemper nemlig kampen og vinner den. Ædda Bædda Embla-tuppa! Tror sankthans kommer til å bli tidenes fest for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 4. mai 2023 #98487 Del Skrevet 4. mai 2023 10 minutter siden, Hoppetaujenta said: Jeg er helt hoppgitt og sjokkert over alt dere finner på mens jeg ikke er her. Bare litt humor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. mai 2023 #98488 Del Skrevet 4. mai 2023 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Dere er heldige som kan kose dere med hva som helst. Kjøp noe godt og kosesmaskespis for meg også? Cassidy Tvillingene fortjener kanskje noe godt i dag, for vi har begge to slitt med angst i natt og i dag tidlig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. mai 2023 #98489 Del Skrevet 4. mai 2023 SVK skrev (3 minutter siden): Tror sankthans kommer til å bli tidenes fest for deg! Nam Nam Cassidy Tvillingene vil gjerne kaste oss over den gigantiske iskremskålen der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. mai 2023 #98490 Del Skrevet 4. mai 2023 (endret) SVK skrev (12 minutter siden): Tror sankthans kommer til å bli tidenes fest for deg! Helt fenomenalt stor og god og det liksom bare roper på meg! Ciaran og Ciara skrev (9 minutter siden): Cassidy Tvillingene fortjener kanskje noe godt i dag, for vi har begge to slitt med angst i natt og i dag tidlig. Helt klart fortjener ja. Ciaran og Ciara skrev (7 minutter siden): Nam Nam Cassidy Tvillingene vil gjerne kaste oss over den gigantiske iskremskålen der. Ehh...still dere i kø. Det er meg som får førsteretten der. ELler...dere får spise på andre siden, siden den er så stor...det ser jeg jo nå. Endret 4. mai 2023 av Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 4. mai 2023 #98491 Del Skrevet 4. mai 2023 10 minutter siden, Ciaran og Ciara said: Cassidy Tvillingene fortjener kanskje noe godt i dag, for vi har begge to slitt med angst i natt og i dag tidlig. Dere fortjener alt godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. mai 2023 #98492 Del Skrevet 4. mai 2023 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Helt fenomenalt stor og god og det liksom bare roper på meg! Helt klart fortjener ja. Ehh...still dere i kø. Det er meg som får førsteretten der. ELler...dere får spise på andre siden, siden den er så stor...det ser jeg jo nå. Cassidy Tvillingene klarte ikke å stå i kø, så vi kastet oss over is skålen i sted. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. mai 2023 #98493 Del Skrevet 4. mai 2023 SVK skrev (2 minutter siden): Dere fortjener alt godt. Cassidy Tvillingene sier Tusen Hjertelig Takk, Du er god og snill @SVK♥️♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 4. mai 2023 #98494 Del Skrevet 4. mai 2023 (endret) Gleder meg forresten til å se episoden med Hoppe og Anton på Parterapi. Hoppe som nekter for at hun er gift med Anton. Og Anton som er frustrert over at Hoppe har flere dusin friere som besøker henne daglig og kommer igjen og igjen selv om hun er gift med Anton. Endret 4. mai 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 4. mai 2023 #98495 Del Skrevet 4. mai 2023 (endret) Hjelper nok ikke for Anton at hans egen adoptivsønn Cid er den som sender frierne til Hoppe. Forbaskade unge! som Anton sier igjen og igjen! Endret 4. mai 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. mai 2023 #98496 Del Skrevet 4. mai 2023 SVK skrev (7 minutter siden): Gleder meg forresten til å se episoden med Hoppe og Anton på Parterapi. Hoppe som nekter for at hun er gift med Anton. Og Anton som er frustrert over at Hoppe har flere dusin friere som besøker henne daglig og kommer igjen og igjen selv om hun er gift med Anton. Cassidy Tvillingene forstår at Lønneberget har fått sin egen Dramatiserte Såpeserie her nå?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. mai 2023 #98497 Del Skrevet 4. mai 2023 SVK skrev (1 minutt siden): Hjelper nok ikke for Anton at hans egen adoptivsønn Cid er den som sender frierne til Hoppe. Forbaskade unge! som Anton sier igjen og igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. mai 2023 #98498 Del Skrevet 4. mai 2023 SVK skrev (9 minutter siden): Gleder meg forresten IKKE til å se episoden med Hoppe og Anton på Parterapi. Hoppe som nekter for at hun er gift med Anton. Og Anton som er frustrert over at Hoppe har flere dusin friere som besøker henne daglig og kommer igjen og igjen selv om hun er gift med Anton. Det er bare trist alt sammen. Det har du helt rett i. SVK skrev (Akkurat nå): Hjelper nok ikke for Anton at hans egen adoptivsønn Cid er den som sender frierne til Hoppe. Forbaskade unge! som Anton ville sagt. Cid er uforbederlig og jeg tror ikke han blir bedre....sier Anton. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. mai 2023 #98499 Del Skrevet 4. mai 2023 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Det har du helt rett i. Cid er uforbederlig og jeg tror ikke han blir bedre....sier Anton. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. mai 2023 #98500 Del Skrevet 4. mai 2023 🍣🌶️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå