Gjest SVK Skrevet 1. mai 2023 #98201 Del Skrevet 1. mai 2023 6 hours ago, SVK said: Da Hoppe gikk på skolen pleide hun alltid å stille spørsmål i plenum akkurat i det læreren skulle si at nå er det friminutt/nå kan dere gå hjem. 🤓 Hoppe rakk også opp hånda allerede før hun visste hva hun skulle spørre om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. mai 2023 #98202 Del Skrevet 1. mai 2023 SVK skrev (Akkurat nå): Hoppe rakk også opp hånda allerede før hun visste hva hun skulle spørre om. Cassidy Tvillingene synes at det høres akkurat ut som Hoppe ja.😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 1. mai 2023 #98203 Del Skrevet 1. mai 2023 Hoppe går i 1. mai tog, nå 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 1. mai 2023 #98204 Del Skrevet 1. mai 2023 (endret) 38 minutter siden, Athena Freyja said: Hoppe går i 1. mai tog, nå Stemmer! Yngve Hågensen er også med! Endret 1. mai 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. mai 2023 #98205 Del Skrevet 1. mai 2023 SVK skrev (2 minutter siden): Stemmer! Yngve Hågensen er også med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 1. mai 2023 #98206 Del Skrevet 1. mai 2023 Hoppes nye sommer-bil 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. mai 2023 #98207 Del Skrevet 1. mai 2023 (endret) Cid skrev (16 timer siden): Belønner du Anton med et kyss? Nei, det er du som fantaserer om å kysse folk. Ikke meg. Embla Othea skrev (16 timer siden): Vil du ikke bli identifisert med oss Kristiansandere? Kristiansand er bedre enn «gapestokkland». 😅 Ikke i sånn bibelomgivelser, nei. Cid skrev (16 timer siden): Nå kjemper hun sammen med Anton Nei, vi slæpper av i hver vår hengekøye ute i skogen. Athena Freyja skrev (16 timer siden): Nei, det skulle tatt seg ut Det hadde det helt sikkert gjort, for vi er begge damer med sine bestemte stiler i klesveien. Cid skrev (14 timer siden): Kunne vært venne date da Det er det vi kaller samværet her inne. Alle som samles og prater her har det. Cid skrev (13 timer siden): Nå kysser Cid og Anton Bare helt broderlig vennlig altså, siden Cid ikke liker "det andre". Cid skrev (13 timer siden): 2 år har gått og de er nå gift med barn Det er ikke lov til å gifte seg med barn! Cid skrev (11 timer siden): Det står noen ved inngangsdøren til Hoppe ...er dette for en luring da? Cid skrev (9 timer siden): Han her dukker også opp TOTALT NEITAKK! SVK skrev (9 timer siden): Da Hoppe gikk på skolen pleide hun alltid å stille spørsmål i plenum akkurat i det læreren skulle si at nå er det friminutt/nå kan dere gå hjem. Nettopp det at jeg stilte spørsmål ute på plenen...irriterte læreren aller mest. SVK skrev (7 timer siden): Har funnet et bilde av Hoppe som barn: Jeg har alltid likt skjørt. Athena Freyja skrev (4 timer siden): Hoppe inviterer på 1. mai frokost. Jaaaaa...og det finnes mere på kjøkkenet. Jeg er sulten! Embla Othea skrev (4 timer siden): Det er upopulært. Å slå folk er nokså upopulært ja. Slutt med det, snuppa! Embla Othea skrev (4 timer siden): Hoppe arrangerer protesttog kl. 16.00 foran Stortinget i dag og skriver på plakaten: «Avskaff arbeidernes internasjonale frihetsdag!» Anton derimot liker ikke dette og har nå tjort henne fast i boden, slik at hun ikke kommer seg til byen. Neida, du trenger mere søvn og bli uthvilt fra feberfantasiene dine. SVK skrev (4 timer siden): Hoppe som barn på første mai: Tøft! SVK skrev (2 timer siden): Hoppe rakk også opp hånda allerede før hun visste hva hun skulle spørre om. Hehe...det var nettopp DET jeg spurte om. Hva var det jeg skulle spørre om nå, lærer? Athena Freyja skrev (2 timer siden): Hoppe går i 1. mai tog, nå Starter de ikke fem da? Athena Freyja skrev (1 time siden): Hoppes nye sommer-bil Åhhhhh.....en uke kan jeg i alle fall ha den. Det blir mye bensinbruk og mitt hår ser ut som et kråkereir etter noen timer der. Fin var den uansett. Endret 1. mai 2023 av Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. mai 2023 #98208 Del Skrevet 1. mai 2023 Hoppetaujenta skrev (43 minutter siden): Nei, det er du som fantaserer om å kysse folk. Ikke meg. Ikke i sånn bibelomgivelser, nei. Nei, vi slæpper av i hver vår hengekøye ute i skogen. Det hadde det helt sikkert gjort, for vi er begge damer med sine bestemte stiler i klesveien. Det er det vi kaller samværet her inne. Alle som samles og prater her har det. Bare helt broderlig vennlig altså, siden Cid ikke liker "det andre". Det er ikke lov til å gifte seg med barn! ...er dette for en luring da? TOTALT NEITAKK! Nettopp det at jeg stilte spørsmål ute på plenen...irriterte læreren aller mest. Jeg har alltid likt skjørt. Jaaaaa...og det finnes mere på kjøkkenet. Jeg er sulten! Å slå folk er nokså upopulært ja. Slutt med det, snuppa! Neida, du trenger mere søvn og bli uthvilt fra feberfantasiene dine. Tøft! Hehe...det var nettopp DET jeg spurte om. Hva var det jeg skulle spørre om nå, lærer? Starter de ikke fem da? Åhhhhh.....en uke kan jeg i alle fall ha den. Det blir mye bensinbruk og mitt hår ser ut som et kråkereir etter noen timer der. Fin var den uansett. 🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 1. mai 2023 #98209 Del Skrevet 1. mai 2023 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Nei, det er du som fantaserer om å kysse folk. Ikke meg. Ikke i sånn bibelomgivelser, nei. Nei, vi slæpper av i hver vår hengekøye ute i skogen. Det hadde det helt sikkert gjort, for vi er begge damer med sine bestemte stiler i klesveien. Det er det vi kaller samværet her inne. Alle som samles og prater her har det. Bare helt broderlig vennlig altså, siden Cid ikke liker "det andre". Det er ikke lov til å gifte seg med barn! ...er dette for en luring da? TOTALT NEITAKK! Nettopp det at jeg stilte spørsmål ute på plenen...irriterte læreren aller mest. Jeg har alltid likt skjørt. Jaaaaa...og det finnes mere på kjøkkenet. Jeg er sulten! Å slå folk er nokså upopulært ja. Slutt med det, snuppa! Neida, du trenger mere søvn og bli uthvilt fra feberfantasiene dine. Tøft! Hehe...det var nettopp DET jeg spurte om. Hva var det jeg skulle spørre om nå, lærer? Starter de ikke fem da? Åhhhhh.....en uke kan jeg i alle fall ha den. Det blir mye bensinbruk og mitt hår ser ut som et kråkereir etter noen timer der. Fin var den uansett. «Ikke i sånn bibelomgivelser, nei.» Du trenger å bli frelst, du. «Neida, du trenger mere søvn og bli uthvilt fra feberfantasiene dine.» Nehei. Anton har opprettet en ny bruker på Tiktok om deg: «Innblikk i hverdagen til en gal hoppende dame». «Å slå folk er nokså upopulært ja. Slutt med det, snuppa!» Ikke «SNUPPA»! Lady Embla, kan du kalle meg. Eller Ærede Embla. 😇 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. mai 2023 #98210 Del Skrevet 1. mai 2023 Embla Othea skrev (2 minutter siden): «Ikke i sånn bibelomgivelser, nei.» Du trenger å bli frelst, du. «Neida, du trenger mere søvn og bli uthvilt fra feberfantasiene dine.» Nehei. Anton har opprettet en ny bruker på Tiktok om deg: «Innblikk i hverdagen til en gal hoppende dame». «Å slå folk er nokså upopulært ja. Slutt med det, snuppa!» Ikke «SNUPPA»! Lady Embla, kan du kalle meg. Eller Ærede Embla. 😇 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. mai 2023 #98211 Del Skrevet 1. mai 2023 Nå har hun fått seg en kjæreste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. mai 2023 #98212 Del Skrevet 1. mai 2023 Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Nei, det er du som fantaserer om å kysse folk. Ikke meg. Ikke i sånn bibelomgivelser, nei. Nei, vi slæpper av i hver vår hengekøye ute i skogen. Det hadde det helt sikkert gjort, for vi er begge damer med sine bestemte stiler i klesveien. Det er det vi kaller samværet her inne. Alle som samles og prater her har det. Bare helt broderlig vennlig altså, siden Cid ikke liker "det andre". Det er ikke lov til å gifte seg med barn! ...er dette for en luring da? TOTALT NEITAKK! Nettopp det at jeg stilte spørsmål ute på plenen...irriterte læreren aller mest. Jeg har alltid likt skjørt. Jaaaaa...og det finnes mere på kjøkkenet. Jeg er sulten! Å slå folk er nokså upopulært ja. Slutt med det, snuppa! Neida, du trenger mere søvn og bli uthvilt fra feberfantasiene dine. Tøft! Hehe...det var nettopp DET jeg spurte om. Hva var det jeg skulle spørre om nå, lærer? Starter de ikke fem da? Åhhhhh.....en uke kan jeg i alle fall ha den. Det blir mye bensinbruk og mitt hår ser ut som et kråkereir etter noen timer der. Fin var den uansett. Skjedde det noe med systemet som gjorde at de 5 frierne forduftet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 1. mai 2023 #98213 Del Skrevet 1. mai 2023 Hoppe koser seg med et stykke ostekake 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. mai 2023 #98214 Del Skrevet 1. mai 2023 (endret) Embla Othea skrev (6 timer siden): «Ikke i sånn bibelomgivelser, nei.» Du trenger å bli frelst, du. Nehei. Anton har opprettet en ny bruker på Tiktok om deg: «Innblikk i hverdagen til en gal hoppende dame». Ikke «SNUPPA»! Lady Embla, kan du kalle meg. Eller Ærede Embla. 😇 Ærede Emblasnuppa. Jeg er frelst på KG og det holder. / Anton benekter ALT! Cid skrev (3 timer siden): Nå har hun fått seg en kjæreste Gå bort Erdogan. Cid skrev (2 timer siden): Skjedde det noe med systemet som gjorde at de 5 frierne forduftet? Ja. Merkelig det der. Athena Freyja skrev (54 minutter siden): Hoppe koser seg med et stykke ostekake Utrolig god og vakker kake. Den har stått en halvtime i fryseboksen og da er det nesten som iskrem! Endret 1. mai 2023 av Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. mai 2023 #98215 Del Skrevet 1. mai 2023 Hun kommer til meg på suppe og netflix. Lagde 2 liter suppe, alle får🥰 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. mai 2023 #98216 Del Skrevet 1. mai 2023 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Ærede Emblasnuppa. Jeg er frelst på KG og det holder. / Anton benekter ALT! Gå bort Erdogan. Ja. Merkelig det der. Utrolig god og vakker kake. Den har stått en halvtime i fryseboksen og da er det nesten som iskrem! 🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. mai 2023 #98217 Del Skrevet 1. mai 2023 Hoppetaujenta skrev (22 minutter siden): Ærede Emblasnuppa. Jeg er frelst på KG og det holder. / Anton benekter ALT! Gå bort Erdogan. Ja. Merkelig det der. Utrolig god og vakker kake. Den har stått en halvtime i fryseboksen og da er det nesten som iskrem! Ligger jeg syltynt an hos agentene som etterforsker saken? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. mai 2023 #98218 Del Skrevet 1. mai 2023 Hoppe og Erdogan er knyttet sammen via skjebnen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 1. mai 2023 #98219 Del Skrevet 1. mai 2023 Hoppe har satt seg ett mai-forsett og det er spise så mye is hun bare orker hver dag. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 1. mai 2023 #98220 Del Skrevet 1. mai 2023 Hoppe sitter på tiltalebenken tiltalt for å ha stjålet 4 bokser med Ben & Jerrys is fra Kiwi og @SVK representerer henne i retten, mens Anton er dommer. Når retten ber henne om å svare på skyldspørsmålet, bryter hun ut: «INGEN ANTON SKAL FÅ SATT MEG PÅ ANSTALT!» SVK ber om betenkningstid og Hoppe bestemmer seg for å svare: «Nei, jeg var utilregnelig fordi det klikket for meg etter å ikke ha spist godteri på et halvt år». 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå