Gjest SVK Skrevet 27. april 2023 #98001 Del Skrevet 27. april 2023 11 minutter siden, Frøkenfryden said: Hjemme har vi uttrykket… han skulle vært hengt opp etter det som henger ned.. Haha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 27. april 2023 #98002 Del Skrevet 27. april 2023 Anton har blitt en seriemorder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 27. april 2023 #98003 Del Skrevet 27. april 2023 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Hjemme har vi uttrykket… han skulle vært hengt opp etter det som henger ned.. Ingen kjære mamma da:P 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. april 2023 #98004 Del Skrevet 27. april 2023 Cid skrev (3 minutter siden): Ingen kjære mamma da:P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. april 2023 #98005 Del Skrevet 28. april 2023 Nå har hun funnet ut at det var Anton som skjøt moren til Bambi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 28. april 2023 #98006 Del Skrevet 28. april 2023 Hoppe skal ned på treningskjøkkenet med meg i dag og bake Oreokake med browniesbunn til medpasienter og ansatte. Men jeg tar med Anton, så noen kan holde henne i ørene hvis hun finner på noe sprell. Hvis hun finner ut av at hun skal gjøre noe «voodoo»-greier med kaken. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. april 2023 #98007 Del Skrevet 28. april 2023 Embla Othea skrev (15 minutter siden): Hoppe skal ned på treningskjøkkenet med meg i dag og bake Oreokake med browniesbunn til medpasienter og ansatte. Men jeg tar med Anton, så noen kan holde henne i ørene hvis hun finner på noe sprell. Hvis hun finner ut av at hun skal gjøre noe «voodoo»-greier med kaken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TraumaQueen Skrevet 28. april 2023 #98008 Del Skrevet 28. april 2023 Hun har nå bestemt seg for å flytte til Tasmania og jobbe med å bringe tilbake den Tasmanske djevel fordi hun syns den er så søt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. april 2023 #98009 Del Skrevet 28. april 2023 TraumaQueen skrev (3 minutter siden): Hun har nå bestemt seg for å flytte til Tasmania og jobbe med å bringe tilbake den Tasmanske djevel fordi hun syns den er så søt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. april 2023 #98010 Del Skrevet 28. april 2023 Embla Othea skrev (13 timer siden): Vi stjeler 5 pakker fra Fjordland-hyllen fra Kiwi slik at vi får sikret deg hverdagsmiddagen. Stjeling er ikke bra, men det går til en god sak denne gangen, så da er du tilgitt. SVK skrev (13 timer siden): Eneste jeg har stjålet er nesa til Durek for å vise at jeg er like god på magi som han. Jeg leverte selvsagt nesa tilbake og satte den på plass igjen. Veloppdragent gjort. Athena Freyja skrev (13 timer siden): Durek er en latterlig og tragisk fyr, sier Hoppe og jeg sier meg enig. Embla Othea skrev (13 timer siden): Han har like solide nesegrever som Hoppe. Mitt nesegrev er ærlig i alle fall. Frøkenfryden skrev (12 timer siden): Hjemme har vi uttrykket… han skulle vært hengt opp etter det som henger ned.. Det er røff behandling. Cid skrev (11 timer siden): Anton har blitt en seriemorder Han jakter på jordrotter i forumplenen og det er en ok handling det. Cid skrev (11 timer siden): Ingen kjære mamma da Forferdelig vondt er det. Cid skrev (5 timer siden): Nå har hun funnet ut at det var Anton som skjøt moren til Bambi Det var ikke meningen sier han og gråter. Embla Othea skrev (4 timer siden): Hoppe skal ned på treningskjøkkenet med meg i dag og bake Oreokake med browniesbunn til medpasienter og ansatte. Men jeg tar med Anton, så noen kan holde henne i ørene hvis hun finner på noe sprell. Hvis hun finner ut av at hun skal gjøre noe «voodoo»-greier med kaken. Jeg skal holde deg i ørene tenker jeg om du ikke oppfører deg eksemplarisk. TraumaQueen skrev (4 minutter siden): Hun har nå bestemt seg for å flytte til Tasmania og jobbe med å bringe tilbake den Tasmanske djevel fordi hun syns den er så søt. NEIDA, FOR hOPPE ER VELDIG BOFAST NÅR HUN FØRST HAR ET HJEM...SÅ DER BLIR HUN VÆRENDE. I alle dager. CÆPSLÅKK! Sårri altså. Cid skrev (Akkurat nå): *tasmanskdjevelbilde* Hehe...nei, det er du som er søt her på forumet. Det sier alle jentene på bakrommet i alle fall. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. april 2023 #98011 Del Skrevet 28. april 2023 Hoppetaujenta skrev (11 minutter siden): Stjeling er ikke bra, men det går til en god sak denne gangen, så da er du tilgitt. Veloppdragent gjort. Mitt nesegrev er ærlig i alle fall. Det er røff behandling. Han jakter på jordrotter i forumplenen og det er en ok handling det. Forferdelig vondt er det. Det var ikke meningen sier han og gråter. Jeg skal holde deg i ørene tenker jeg om du ikke oppfører deg eksemplarisk. NEIDA, FOR hOPPE ER VELDIG BOFAST NÅR HUN FØRST HAR ET HJEM...SÅ DER BLIR HUN VÆRENDE. I alle dager. CÆPSLÅKK! Sårri altså. Hehe...nei, det er du som er søt her på forumet. Det sier alle jentene på bakrommet i alle fall. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. april 2023 #98012 Del Skrevet 28. april 2023 Anton sin fru, Hoppe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. april 2023 #98013 Del Skrevet 28. april 2023 Hun heter Olivia, som du vet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 28. april 2023 #98014 Del Skrevet 28. april 2023 Hoppe driver med vårrengjøring 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. april 2023 #98015 Del Skrevet 28. april 2023 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Hun heter Olivia, som du vet. Er ikke hun sammen med skippern da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. april 2023 #98016 Del Skrevet 28. april 2023 Athena Freyja skrev (6 minutter siden): Hoppe driver med vårrengjøring Yess. Nå blir det gullende rent i krinkler og kroker...og bak Cids ører også. Cid skrev (3 minutter siden): Er ikke hun sammen med skippern da? Hun er en glad Polydame. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. april 2023 #98017 Del Skrevet 28. april 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Yess. Nå blir det gullende rent i krinkler og kroker...og bak Cids ører også. Hun er en glad Polydame. Som Kody? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. april 2023 #98018 Del Skrevet 28. april 2023 Cid skrev (31 minutter siden): 👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. april 2023 #98019 Del Skrevet 28. april 2023 Cid skrev (3 minutter siden): Som Kody? Yuuuuuup! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. april 2023 #98020 Del Skrevet 28. april 2023 Kody og Hoppe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg