Embla Othea Skrevet 27. april 2023 #97981 Del Skrevet 27. april 2023 Hoppetaujenta skrev (15 minutter siden): Vi har det bare vennlig, tøyste gøy. Slik ser jeg på saken. :nikke_: Jeg liker han. Pappan til hun som ble vampyr. Så-så-så, lille lemenet vårt. Ta det ikke så alvorlig. Det lille lemenet byr vern mot Tante Hoppe når hun blir sinna. Når hun begynner å kaste sandaler og sånt som bestemødre gjør. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. april 2023 #97982 Del Skrevet 27. april 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Det lille lemenet byr vern mot Tante Hoppe når hun blir sinna. Når hun begynner å kaste sandaler og sånt som bestemødre gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. april 2023 #97983 Del Skrevet 27. april 2023 Embla Othea skrev (11 minutter siden): Det lille lemenet byr vern mot Tante Hoppe når hun blir sinna. Når hun begynner å kaste sandaler og sånt som bestemødre gjør. Denne eneste Hoppen i hele verden...kaster ingenting. Hun har fred og ro i sitt sinn. Ikke er hun bestemor heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 27. april 2023 #97984 Del Skrevet 27. april 2023 Nå tror Hoppe at hun er en katt 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 27. april 2023 #97985 Del Skrevet 27. april 2023 Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): Denne eneste Hoppen i hele verden...kaster ingenting. Hun har fred og ro i sitt sinn. Ikke er hun bestemor heller. Nehei - det er bare vi sørlendinger som er kjente for å være sindige og at vi aldri blir sure. Tanter fra Jørpeland derimot… 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. april 2023 #97986 Del Skrevet 27. april 2023 Athena Freyja skrev (4 minutter siden): Nå tror Hoppe at hun er en katt Koooschelig! Embla Othea skrev (Akkurat nå): Nehei - det er bare vi sørlendinger som er kjente for å være sindige og at vi aldri blir sure. Dere sørrlendinger ja. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 27. april 2023 #97987 Del Skrevet 27. april 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Koooschelig! Dere sørrlendinger ja. Vi stjeler i alle fall ikke hoppetauet til Sofie på 8 år på lekeplassen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. april 2023 #97988 Del Skrevet 27. april 2023 Embla Othea skrev (9 minutter siden): Nehei - det er bare vi sørlendinger som er kjente for å være sindige og at vi aldri blir sure. Tanter fra Jørpeland derimot… Embla Othea skrev (6 minutter siden): Vi stjeler i alle fall ikke hoppetauet til Sofie på 8 år på lekeplassen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. april 2023 #97989 Del Skrevet 27. april 2023 Embla Othea skrev (7 minutter siden): Vi stjeler i alle fall ikke hoppetauet til Sofie på 8 år på lekeplassen. Hva stjeler dere da da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 27. april 2023 #97990 Del Skrevet 27. april 2023 Hoppetaujenta skrev (12 minutter siden): Hva stjeler dere da da? Vi stjeler 5 pakker fra Fjordland-hyllen fra Kiwi slik at vi får sikret deg hverdagsmiddagen. Sånn går det når man ikke har gått husmorskolen. Og vi stjeler salærutskriftene dine og varsler Disiplinærnemnden, for tutta fra Kristiansand har blitt tipset fra @SVK om at advokatfullmektig Hoppe v/ advokatfirmaet Hoppe & Co skriver regninger med gaffel. Typisk for forretningsadvokater asså. Snart «Exit» siden du ikke får advokatbevilling? Du er jo tross alt finansfruen til Durek. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. april 2023 #97991 Del Skrevet 27. april 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Vi stjeler 5 pakker fra Fjordland-hyllen fra Kiwi slik at vi får sikret deg hverdagsmiddagen. Sånn går det når man ikke har gått husmorskolen. Og vi stjeler salærutskriftene dine og varsler Disiplinærnemnden, for tutta fra Kristiansand har blitt tipset fra @SVK om at advokatfullmektig Hoppe v/ advokatfirmaet Hoppe & Co skriver regninger med gaffel. Typisk for forretningsadvokater asså. Snart «Exit» siden du ikke får advokatbevilling? Du er jo tross alt finansfruen til Durek. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 27. april 2023 #97992 Del Skrevet 27. april 2023 (endret) 6 minutter siden, Embla Othea said: Vi stjeler 5 pakker fra Fjordland-hyllen fra Kiwi slik at vi får sikret deg hverdagsmiddagen. Sånn går det når man ikke har gått husmorskolen. Og vi stjeler salærutskriftene dine og varsler Disiplinærnemnden, for tutta fra Kristiansand har blitt tipset fra @SVK om at advokatfullmektig Hoppe v/ advokatfirmaet Hoppe & Co skriver regninger med gaffel. Typisk for forretningsadvokater asså. Snart «Exit» siden du ikke får advokatbevilling? Du er jo tross alt finansfruen til Durek. Eneste jeg har stjålet er nesa til Durek for å vise at jeg er like god på magi som han. 👃 Jeg leverte selvsagt nesa tilbake og satte den på plass igjen. Endret 27. april 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. april 2023 #97993 Del Skrevet 27. april 2023 SVK skrev (5 minutter siden): Eneste jeg har stjålet er nesa til Durek for å vise at jeg er like god på magi som han. 👃 Jeg leverte selvsagt nesa tilbake og satte den på plass igjen. Cassidy Tvillingene håper at du satte nesen hans på plass riktig vei vi da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 27. april 2023 #97994 Del Skrevet 27. april 2023 Durek er en latterlig og tragisk fyr, sier Hoppe og jeg sier meg enig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 27. april 2023 #97995 Del Skrevet 27. april 2023 SVK skrev (16 minutter siden): Eneste jeg har stjålet er nesa til Durek for å vise at jeg er like god på magi som han. 👃 Jeg leverte selvsagt nesa tilbake og satte den på plass igjen. Han har like solide nesegrever som Hoppe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 27. april 2023 #97996 Del Skrevet 27. april 2023 15 minutter siden, Ciaran og Ciara said: Cassidy Tvillingene håper at du satte nesen hans på plass riktig vei vi da?? Durek hadde fortjent å få nesa snudd opp ned. 9 minutter siden, Athena Freyja said: Durek er en latterlig og tragisk fyr, sier Hoppe og jeg sier meg enig. Helt enig med dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. april 2023 #97997 Del Skrevet 27. april 2023 SVK skrev (Akkurat nå): Durek hadde fortjent å få nesa snudd opp ned. Helt enig med dere! Cassidy Tvillingene er helt enige i at Durek hadde fortjent å fått nesen sin vridd rundt og snudd opp ned, og så er vi også enige i at han er en latterlig og tragisk fyr. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 27. april 2023 #97998 Del Skrevet 27. april 2023 SVK skrev (45 minutter siden): Durek hadde fortjent å få nesa snudd opp ned. Helt enig med dere! Hjemme har vi uttrykket… han skulle vært hengt opp etter det som henger ned.. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 27. april 2023 #97999 Del Skrevet 27. april 2023 Athena Freyja skrev (58 minutter siden): Durek er en latterlig og tragisk fyr, sier Hoppe og jeg sier meg enig. Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. april 2023 #98000 Del Skrevet 27. april 2023 Embla Othea skrev (56 minutter siden): Han har like solide nesegrever som Hoppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå