Cid Skrevet 17. april 2023 #97421 Del Skrevet 17. april 2023 Se hvem som er tilbake! Nå blir Hoppe glad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. april 2023 #97422 Del Skrevet 17. april 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Se hvem som er tilbake! Nå blir Hoppe glad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 17. april 2023 #97423 Del Skrevet 17. april 2023 2 minutter siden, Cid said: Bare ungdommen de 😜 Stemmer! Jeg tror også det er sunt å ha noe å gjøre på når man blir gammel. Tror de to herrene har jobben som hobby. Så de trives nok på jobb. De er er såpass rike at de aldri hadde jobbet om de ikke hadde elsket det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. april 2023 #97424 Del Skrevet 17. april 2023 SVK skrev (1 minutt siden): Stemmer! Jeg tror også det er sunt å ha noe å gjøre på når man blir gammel. Tror de to herrene har jobben som hobby. Så de trives nok på jobb. De er er såpass rike at de aldri hadde jobbet om de ikke hadde elsket det. Her er forøvrig et bilde av Hoppe og eksen hennes 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. april 2023 #97425 Del Skrevet 17. april 2023 SVK skrev (3 minutter siden): Stemmer! Jeg tror også det er sunt å ha noe å gjøre på når man blir gammel. Tror de to herrene har jobben som hobby. Så de trives nok på jobb. De er er såpass rike at de aldri hadde jobbet om de ikke hadde elsket det. Det er Cassidy Tvillingene helt enige i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 17. april 2023 #97426 Del Skrevet 17. april 2023 Hoppe er her 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. april 2023 #97427 Del Skrevet 17. april 2023 Athena Freyja skrev (Akkurat nå): Hoppe er her Med en mann? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 17. april 2023 #97428 Del Skrevet 17. april 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Med en mann? Nei, med en hund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. april 2023 #97429 Del Skrevet 17. april 2023 Athena Freyja skrev (Akkurat nå): Nei, med en hund. Voffe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 17. april 2023 #97430 Del Skrevet 17. april 2023 Embla Othea skrev (2 timer siden): Mhm. Hoppe har nemlig skaffet seg ponni og da er det greit å kunne en praktisk knute eller to slik at de kan binde fast ponnien. Hun bryner seg på både sprang, dressur og feltritt. Det viser seg at den ganske meritterte ponnirytteren @SVK overtalte henne til å skaffe seg hest og hun tar nå private PT-timer hos SVK. 🐴 Det er veldig anvendelig, så kan hun sette etter @Cidog deg og fange dere med lasso når dere har vært rampete Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 17. april 2023 #97431 Del Skrevet 17. april 2023 Boetica skrev (3 minutter siden): Det er veldig anvendelig, så kan hun sette etter @Cidog deg og fange dere med lasso når dere har vært rampete Nehei. Skjerpings, unge dame! Embla’en ekke rampete. Men jeg tror Cid trenger sin daglige løperunde eller to. 🏃♂️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 17. april 2023 #97432 Del Skrevet 17. april 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Nehei. Skjerpings, unge dame! Embla’en ekke rampete. Men jeg tror Cid trenger sin daglige løperunde eller to. 🏃♂️ Jeg tar det tilbake 😇🤞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. april 2023 #97433 Del Skrevet 17. april 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Nehei. Skjerpings, unge dame! Embla’en ekke rampete. Men jeg tror Cid trenger sin daglige løperunde eller to. 🏃♂️ Cassidy Tvillingene er helt enige med deg Embla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 17. april 2023 #97434 Del Skrevet 17. april 2023 Boetica skrev (1 minutt siden): Jeg tar det tilbake 😇🤞 Det er mottatt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 17. april 2023 #97435 Del Skrevet 17. april 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Det er mottatt. Rett i oppstopper’n Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. april 2023 #97436 Del Skrevet 17. april 2023 Boetica skrev (11 minutter siden): Det er veldig anvendelig, så kan hun sette etter @Cidog deg og fange dere med lasso når dere har vært rampete Hoppe sin lasso landet rundt halsen min 😵 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 17. april 2023 #97437 Del Skrevet 17. april 2023 Boetica skrev (Akkurat nå): Rett i oppstopper’n Det er korrekt 🤣 Og Boetica får oppstoppernese. 😱 Men @Hoppetaujenta kommer til unnsetning og tar opp forbrukslån for å betale for Boeaticas neseplastikk. Rause Tante Hoppe. 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 17. april 2023 #97438 Del Skrevet 17. april 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Hoppe sin lasso landet rundt halsen min 😵 Det er for brutalt - hun sikter på lanken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. april 2023 #97439 Del Skrevet 17. april 2023 Boetica skrev (Akkurat nå): Det er for brutalt - hun sikter på lanken Lanken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 17. april 2023 #97440 Del Skrevet 17. april 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Det er korrekt 🤣 Og Boetica får oppstoppernese. 😱 Men @Hoppetaujenta kommer til unnsetning og tar opp forbrukslån for å betale for Boeaticas neseplastikk. Rause Tante Hoppe. 🥰 Nesegrevet mitt skal ikke røres 🎩 👀 👃 🫦 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå