Embla Othea Skrevet 17. april 2023 #97361 Del Skrevet 17. april 2023 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Aldri smakt, men jeg vedder på at @Cid har et lager av den. Jeg tror han heller har hamstret «Bamsebrus». 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. april 2023 #97362 Del Skrevet 17. april 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Hoppe har meldt seg på et treårig kurs for å lære mer om «healing» og «reading». 😇 Ja, for det har faktisk noe fornuftig for seg. Embla betaler sa hun. Tuuuuuuusen takk for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. april 2023 #97363 Del Skrevet 17. april 2023 Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): Takk. Må ha litt å leske seg med når en leser intenst. Hvor mange tror du at jeg evner å betjene på èn gang, egentlig! Hmpff...... Det kommer nok etter hvert - igjen. Sånn saltlakris liker jeg ikke, ellers takk. Altså...HER er hun som er gift med Borat! Nydelig dame Hadde aldri gjettet at hun var i slutten av 40 årene, hun ser ut som på min alder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. april 2023 #97364 Del Skrevet 17. april 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Jeg tror han heller har hamstret «Bamsebrus». Ja, den er bombesikker i handlevogna hans....eller handlevognene hans, for han handler og må ha hjelp til å styre sitt lange "vogntog" igjennom butikken og hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. april 2023 #97365 Del Skrevet 17. april 2023 🌶️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. april 2023 #97366 Del Skrevet 17. april 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Nydelig dame Hadde aldri gjettet at hun var i slutten av 40 årene, hun ser ut som på min alder NÅ ble onkel Cid forelsket! Hilsen Ordet, som ser at han ble drømmende i blikket når han så på henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. april 2023 #97367 Del Skrevet 17. april 2023 Hoppetaujenta skrev (10 minutter siden): Takk. Må ha litt å leske seg med når en leser intenst. Hvor mange tror du at jeg evner å betjene på èn gang, egentlig! Hmpff...... Det kommer nok etter hvert - igjen. Sånn saltlakris liker jeg ikke, ellers takk. Altså...HER er hun som er gift med Borat! Saltlakris? det det smaker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. april 2023 #97368 Del Skrevet 17. april 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): NÅ ble onkel Cid forelsket! Hilsen Ordet, som ser at han ble drømmende i blikket når han så på henne. Synd Borat har kapret henne han skjøt gullfuglen der ditt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. april 2023 #97369 Del Skrevet 17. april 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Saltlakris? det det smaker? Er det ikke det da? Salmiakklakris eller noe sånn vondt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. april 2023 #97370 Del Skrevet 17. april 2023 Cid skrev (2 minutter siden): Synd Borat har kapret henne han skjøt gullfuglen der ditt Jammen i følge både deg og andre her inne, er ikke det så nøye om man er gift med flere. Bare send melding til henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. april 2023 #97371 Del Skrevet 17. april 2023 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Er det ikke det da? Salmiakklakris eller noe sånn vondt? Blir det sur hoppe i retur? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. april 2023 #97372 Del Skrevet 17. april 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Jammen i følge både deg og andre her inne, er ikke det så nøye om man er gift med flere. Bare send melding til henne. I hoppe universet så er alle single 😎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. april 2023 #97373 Del Skrevet 17. april 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Blir det sur hoppe i retur? Veldig sur da ja. Cid skrev (Akkurat nå): I hoppe universet så er alle single 😎 Hoppe er alltid singel i alle fall. Det er det eneste som er helt sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. april 2023 #97374 Del Skrevet 17. april 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Veldig sur da ja. Hoppe er alltid singel i alle fall. Det er det eneste som er helt sikkert. 🏃♂️ Hvorfor er du med på første date da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. april 2023 #97375 Del Skrevet 17. april 2023 Cid skrev (5 minutter siden): 🏃♂️ Hvorfor er du med på første date da? ER IKKE DET! 🥊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. april 2023 #97376 Del Skrevet 17. april 2023 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): ER IKKE DET! 🥊 🏃♂️🏃♂️🏃♂️🏃♂️🏃♂️🏃♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. april 2023 #97377 Del Skrevet 17. april 2023 Cid viser at også han har kloner her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. april 2023 #97378 Del Skrevet 17. april 2023 Hoppetaujenta skrev (14 minutter siden): Cid viser at også han har kloner her inne. En mann fire kloner 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 17. april 2023 #97379 Del Skrevet 17. april 2023 Hoppetaujenta skrev (59 minutter siden): Ja, for det har faktisk noe fornuftig for seg. Embla betaler sa hun. Tuuuuuuusen takk for det. IKKE PÅ VILKÅR. Egenandelen for å gå på engleskolen til Märtha får du ta sjæl! Betaler ikke for sånne alternative greier jeg. Hoppetaujenta skrev (58 minutter siden): Ja, den er bombesikker i handlevogna hans....eller handlevognene hans, for han handler og må ha hjelp til å styre sitt lange "vogntog" igjennom butikken og hjem. Han har hamstret dem og selger de til en dyr penge på Finn. For de er vel ute av produksjon, tror jeg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 17. april 2023 #97380 Del Skrevet 17. april 2023 (endret) 1 hour ago, Embla Othea said: Jeg tror han heller har hamstret «Bamsebrus». Stemmer. Endret 17. april 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå