Embla Othea Skrevet 17. april 2023 #97341 Del Skrevet 17. april 2023 @Hoppetaujenta omskriver Rødhette litt: Hun lager en 2023-versjon der Rødhette (Hoppe) avslører ulven før den kler seg ut i bestemors klær og holder ulven på avstand. Dessuten klarer ulven aldri overmanne henne bare fordi hun er stor i kjeften, for hun er utstyrt med hoppetau og ulven er redd for å bli tjoret fast til et tre. 🐺 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. april 2023 #97342 Del Skrevet 17. april 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): @Hoppetaujenta omskriver Rødhette litt: Hun lager en 2023-versjon der Rødhette (Hoppe) avslører ulven før den kler seg ut i bestemors klær og holder ulven på avstand. Dessuten klarer ulven aldri overmanne henne bare fordi hun er stor i kjeften, for hun er utstyrt med hoppetau og ulven er redd for å bli tjoret fast til et tre. 🐺 Ha Ha Cassidy Tvillingene synes at den er skikkelig bra og genial. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 17. april 2023 #97343 Del Skrevet 17. april 2023 Nå er hun i Midtøsten og ordner opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. april 2023 #97344 Del Skrevet 17. april 2023 Cid skrev (21 timer siden): Du kler ikke av deg for han? Nei. Er det noe man skal gjøre om man treffer nye mennesker syns du? Praktiserer du det selv? SVK skrev (19 timer siden): Nå er hun på søndagstur med iPoden. Ja, men kun hvis jeg går på asfalt og det er biler som bråker i nærheten. I skogen er det kun naturlyder jeg vil høre på og der er det ingen musikk. SVK skrev (17 timer siden): Hoppe fant også blomst som hun plukker kronblader av og sier: elsker, elsker ikke, elsker, elsker ikke, ...., elsker! Du mener....kjøpe is, ikke kjøpe, kjøpe is, ikke kjøpe....KJØPE? Cid skrev (13 timer siden): Hoppe skal rappe i kveld Skal hun bli en tyv? - Ordet lurer SVK skrev (10 timer siden): Når katten er borte danser musene på bordet. Dansingen = stevnemøter med andre enn ektemannen. ...men jeg er jo ikke gift! SVK skrev (2 minutter siden): Nå er hun i Midtøsten og ordner opp. Ja, der må det jobbes MYE! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 17. april 2023 #97345 Del Skrevet 17. april 2023 1 minutt siden, Hoppetaujenta said: Du mener....kjøpe is, ikke kjøpe, kjøpe is, ikke kjøpe....KJØPE? Å kjøpe eller ikke kjøpe is, det er spørsmålet! Svaret er selvsagt ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. april 2023 #97346 Del Skrevet 17. april 2023 Sukk og akk....jeg har lovet meg selv å vente til... Nå har jeg glemt det. Var det st.hans? 17-mai? Eller hva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 17. april 2023 #97347 Del Skrevet 17. april 2023 1 minutt siden, Hoppetaujenta said: Sukk og akk....jeg har lovet meg selv å vente til... Nå har jeg glemt det. Var det st.hans? 17-mai? Eller hva? Du skulle vente til sankthans. Men jeg synes du bør unne deg iskrem på 17.mai. Synes grunnloven vår fortjener å se deg nyte iskrem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. april 2023 #97348 Del Skrevet 17. april 2023 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. april 2023 #97349 Del Skrevet 17. april 2023 Tror jeg starter med brunch først. Har ikke smør i huset, så i dag blir det litt tørre skiver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 17. april 2023 #97350 Del Skrevet 17. april 2023 Hoppe har begynt å studere filosofi og får et poetisk raptus. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. april 2023 #97351 Del Skrevet 17. april 2023 Embla Othea skrev (1 time siden): Hoppe har begynt å studere filosofi og får et poetisk raptus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. april 2023 #97352 Del Skrevet 17. april 2023 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Nei. Er det noe man skal gjøre om man treffer nye mennesker syns du? Praktiserer du det selv? Ja, men kun hvis jeg går på asfalt og det er biler som bråker i nærheten. I skogen er det kun naturlyder jeg vil høre på og der er det ingen musikk. Du mener....kjøpe is, ikke kjøpe, kjøpe is, ikke kjøpe....KJØPE? Skal hun bli en tyv? - Ordet lurer ...men jeg er jo ikke gift! Ja, der må det jobbes MYE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 17. april 2023 #97353 Del Skrevet 17. april 2023 2 hours ago, Hoppetaujenta said: ...men jeg er jo ikke gift! Dette er vel noe du kun sier for å lokke til deg nye friere selv om du er gift? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 17. april 2023 #97354 Del Skrevet 17. april 2023 5 minutter siden, SVK said: Dette er vel noe du kun sier for å lokke til deg nye friere selv om du er gift? Her har jeg ikke engang endret ett ord av teksten til Hoppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. april 2023 #97355 Del Skrevet 17. april 2023 Sursild til hoppe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. april 2023 #97356 Del Skrevet 17. april 2023 SVK skrev (39 minutter siden): Dette er vel noe du kun sier for å lokke til deg nye friere selv om du er gift? Gift med Borat? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. april 2023 #97357 Del Skrevet 17. april 2023 Embla Othea skrev (2 timer siden): Hoppe har begynt å studere filosofi og får en flaske rapebrus. Takk. Må ha litt å leske seg med når en leser intenst. SVK skrev (42 minutter siden): Dette er vel noe du kun sier for å lokke til deg nye friere selv om du er gift? Hvor mange tror du at jeg evner å betjene på èn gang, egentlig! SVK skrev (36 minutter siden): Her har jeg ikke engang endret ett ord av teksten til Hoppe. Hmpff...... Det kommer nok etter hvert - igjen. Cid skrev (3 minutter siden): Sur sild til hoppe Sånn saltlakris liker jeg ikke, ellers takk. Cid skrev (2 minutter siden): Gift med Borat? Altså...HER er hun som er gift med Borat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 17. april 2023 #97358 Del Skrevet 17. april 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Takk. Må ha litt å leske seg med når en leser intenst. Hvor mange tror du at jeg evner å betjene på èn gang, egentlig! Hmpff...... Det kommer nok etter hvert - igjen. Sånn saltlakris liker jeg ikke, ellers takk. Altså...HER er hun som er gift med Borat! Rampebrus fra Julebrusfabrikken: Har du smakt den? Fra Berentsen bryggeri i Egersund visstnok. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. april 2023 #97359 Del Skrevet 17. april 2023 Aldri smakt, men jeg vedder på at @Cid har et lager av den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 17. april 2023 #97360 Del Skrevet 17. april 2023 Hoppe har meldt seg på et treårig kurs for å lære mer om «healing» og «reading». 😇 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå