Freyja Valkyrie Skrevet 14. april 2023 #97221 Del Skrevet 14. april 2023 Cid skrev (10 minutter siden): Så hun sjekker inn på Hotel Cæsar sammen med deg, ordet, Anton, @SVK og meg Kunne vært verre plasser å sjekke inn 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. april 2023 #97222 Del Skrevet 14. april 2023 Athena Freyja skrev (5 minutter siden): Kunne vært verre plasser å sjekke inn 😅 Hva med Per Sandberg sitt hotell? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 14. april 2023 #97223 Del Skrevet 14. april 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Hva med Per Sandberg sitt hotell? Tenkte igrunn på paradise hotell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. april 2023 #97224 Del Skrevet 14. april 2023 Athena Freyja skrev (1 minutt siden): Tenkte igrunn på paradise hotell. Der ville jeg aldri sjekket inn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 14. april 2023 #97225 Del Skrevet 14. april 2023 24 minutter siden, Athena Freyja said: Tenkte igrunn på paradise hotell. Eller Fjellbekk behandlingshjem for alkoholikere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 14. april 2023 #97226 Del Skrevet 14. april 2023 (endret) SVK skrev (3 timer siden): Elden kan vel ikke si opp Hopp etter at firmaet skiftet navn til Hoppesøstrene? Godt poeng. Og det ville blitt månelyst dersom Elden sa opp Hoppe. Endret 14. april 2023 av Embla Othea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 14. april 2023 #97227 Del Skrevet 14. april 2023 Cid skrev (1 time siden): Der ville jeg aldri sjekket inn Ikke jeg heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 14. april 2023 #97228 Del Skrevet 14. april 2023 Hoppe koser seg med Polly peanøtter og cola. Hun har peanøttene oppi colaen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 14. april 2023 #97229 Del Skrevet 14. april 2023 (endret) 5 minutter siden, Embla Othea said: Mhm - selv Elden hopper når Hoppe sier «HOPP», men Elden har funnet «saklig grunn» til oppsigelse. Hoppe starter sitt eget advokatfirma og tar med seg alle advokatene fra firmaet Elden med unntak av John Christian Elden. Går nok ikke lang tid før John Christian Elden må krype til korset og tigge om å bli ansatt som advokatfullmektig hos Hoppe. Endret 14. april 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 14. april 2023 #97230 Del Skrevet 14. april 2023 SVK skrev (Akkurat nå): Hoppe starter sitt eget advokatfirma og tar med seg alle advokatene fra firmaet Elden med unntak av John Christian Elden. Går nok ikke lang tid før John Christian Elden må krype til korset og tigge om å bli ansatt som advokatfullmektig hos Hoppe. Men firmaet Hoppe & Co blir begjært konkurs av Skatteetaten. 😱 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. april 2023 #97231 Del Skrevet 14. april 2023 SVK skrev (11 minutter siden): Hoppe starter sitt eget advokatfirma og tar med seg alle advokatene fra firmaet Elden med unntak av John Christian Elden. Går nok ikke lang tid før John Christian Elden må krype til korset og tigge om å bli ansatt som advokatfullmektig hos Hoppe. John klikker og kommer inn på det nye advokatfirmaet med en hagle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 14. april 2023 #97232 Del Skrevet 14. april 2023 Hoppe er på jobb i kveld 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. april 2023 #97233 Del Skrevet 14. april 2023 Athena Freyja skrev (2 timer siden): Hoppe kjeder seg. Jeg kjeder meg faktisk aldri. Helt sant. Cid skrev (1 time siden): Hva med Per Sandberg sitt hotell? Aldri i verden. Der står tuppa hans og synger knallsurt på karaoke hele tiden. 😱 Athena Freyja skrev (1 time siden): Tenkte igrunn på paradise hotell. Bort og vekk med seg! SVK skrev (1 time siden): Eller Fjellbekk behandlingshjem for alkoholikere. Fydda! Embla Othea skrev (32 minutter siden): Godt poeng. Og det ville blitt månelyst dersom Elden sa opp Hoppe. Ja og det vet han. Athena Freyja skrev (28 minutter siden): Hoppe koser seg med Polly peanøtter og cola. Hun har peanøttene oppi colaen Haha...det har jeg gjort i min ungdom. Likte det da i alle fall. Embla Othea skrev (24 minutter siden): Men firmaet Hoppe & Co blir begjært konkurs av Skatteetaten. Nei, det er feik njus! Athena Freyja skrev (14 minutter siden): Hoppe er på jobb i kveld Det er et vakkert klipp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. april 2023 #97234 Del Skrevet 14. april 2023 Nå har John ankommet med haglen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. april 2023 #97235 Del Skrevet 14. april 2023 Jeg blir skutt o: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 14. april 2023 #97236 Del Skrevet 14. april 2023 Hoppetaujenta skrev (24 minutter siden): Jeg kjeder meg faktisk aldri. Helt sant. Aldri i verden. Der står tuppa hans og synger knallsurt på karaoke hele tiden. 😱 Bort og vekk med seg! Fydda! Ja og det vet han. Haha...det har jeg gjort i min ungdom. Likte det da i alle fall. Nei, det er feik njus! Det er et vakkert klipp! Å neida. Du ble slått konkurs med 1,3 millioner i gjeld, men @SVK tar opp forbrukslån for å hjelpe deg med gjelden. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 14. april 2023 #97237 Del Skrevet 14. april 2023 2 minutter siden, Embla Othea said: Å neida. Du ble slått konkurs med 1,3 millioner i gjeld, men @SVK tar opp forbrukslån for å hjelpe deg med gjelden. Gulp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. april 2023 #97238 Del Skrevet 14. april 2023 Athena Freyja skrev (1 time siden): Hoppe koser seg med Polly peanøtter og cola. Hun har peanøttene oppi colaen Er det godt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. april 2023 #97239 Del Skrevet 14. april 2023 Cid skrev (18 minutter siden): Jeg blir skutt o: Streifskudd, Anton kaster seg over men blir truffet i nakken. John tar hoppe som gissel opp til taket, han begynner å kjefte på hoppe mens han truer henne. Jeg kommer løpende opp og dytter han utfor bygget. Jeg og hoppe kommer oss trygt hjem 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 14. april 2023 #97240 Del Skrevet 14. april 2023 Cid skrev (5 minutter siden): Er det godt? Vet ikke, aldri prøvd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå