Gjest SVK Skrevet 7. april 2023 #96901 Del Skrevet 7. april 2023 (endret) 40 minutter siden, Hoppetaujenta said: Åhh...jeg har mange sånne. Du tenker på alle sjekketriksene dine? Endret 7. april 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. april 2023 #96902 Del Skrevet 7. april 2023 Altså...det vil jeg ikke uttale meg om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 7. april 2023 #96903 Del Skrevet 7. april 2023 6 minutter siden, Hoppetaujenta said: Altså...det vil jeg ikke uttale meg om. Er jo derfor det kalles hemmeligheter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 7. april 2023 #96904 Del Skrevet 7. april 2023 Cid skrev (2 timer siden): Nå lever hun med en hemmelighet Da er KG riktig sted 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 7. april 2023 #96905 Del Skrevet 7. april 2023 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Takk for forståelsen, uansett. Det hadde jeg også likt....men jeg er jo bare en person og turer for å fylle fryseboksen er liksom ikke aktuelt; jeg steiker bacon to ganger pr. år.....og spiser ikke mye kjøtt. Godis derimot... Med andre orde: de selger Svineri i Sverige. Det tror jeg på. ❤️ Alle snakker svensk, så det er like greit å holde seg unna sånn utenlandsk livsførsel. Ok...jo, hvis de har veldig lyst kan de jo dra dit...det blir kanskje når de får kjøpt seg sin egen bil? Ehh...nei, får ikke og kjøper ikke, for jeg har kjøpestopp på alle sånne ting. Tvi-tvi med forberedelsene. 🏵️ Nei? Jeg har ikke en gang vaniljefyll til kaker å kose meg med. Stemmer det. Du skulle gå et halvt år uten iskrem fram til sommeren - hvordan går det hittil? 🙂 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. april 2023 #96906 Del Skrevet 7. april 2023 Embla Othea skrev (2 timer siden): Stemmer det. Du skulle gå et halvt år uten iskrem fram til sommeren - hvordan går det hittil? 🙂 Cassidy Tvillingene lurer på det samme??😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. april 2023 #96907 Del Skrevet 7. april 2023 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Da er KG riktig sted 😄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. april 2023 #96908 Del Skrevet 7. april 2023 SVK skrev (5 timer siden): Er jo derfor det kalles hemmeligheter. Du er nå søt også da... Frøkenfryden skrev (4 timer siden): Da er KG riktig sted Ja, utvilsomt. Embla Othea skrev (4 timer siden): Stemmer det. Du skulle gå et halvt år uten iskrem fram til sommeren - hvordan går det hittil? 🙂 Syns at jeg leser litt "tvil" i det spørsmålet der? Joda, jeg holder fremdeles ut, men i morgen skal jeg noen tidlige kveldstimer på besøk og ikke aner jeg hva de vil servere da, så...det får bli som det blir. *lever i håpet om noe* Ciaran og Ciara skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene lurer på det samme?? Svar vgitt! Cid skrev (1 time siden): 😄 Lurer på hvor voffen har blitt av jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. april 2023 #96909 Del Skrevet 7. april 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Du er nå søt også da... Ja, utvilsomt. Syns at jeg leser litt "tvil" i det spørsmålet der? Joda, jeg holder fremdeles ut, men i morgen skal jeg noen tidlige kveldstimer på besøk og ikke aner jeg hva de vil servere da, så...det får bli som det blir. *lever i håpet om noe* Svar vgitt! Lurer på hvor voffen har blitt av jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. april 2023 #96910 Del Skrevet 7. april 2023 I vennskapelig love you begge to. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 7. april 2023 #96911 Del Skrevet 7. april 2023 3 minutter siden, Hoppetaujenta said: Du er nå søt også da... Du har helt rett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. april 2023 #96912 Del Skrevet 7. april 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): I vennskapelig love you begge to. Cassidy Tvillingene Love You Too i all vennskapelighet også Hoppe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. april 2023 #96913 Del Skrevet 7. april 2023 Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Du er nå søt også da... Ja, utvilsomt. Syns at jeg leser litt "tvil" i det spørsmålet der? Joda, jeg holder fremdeles ut, men i morgen skal jeg noen tidlige kveldstimer på besøk og ikke aner jeg hva de vil servere da, så...det får bli som det blir. *lever i håpet om noe* Svar vgitt! Lurer på hvor voffen har blitt av jeg. 🏃♂️🏃♂️🏃♂️🏃♂️🏃♂️🏃♂️🏃♂️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. april 2023 #96914 Del Skrevet 7. april 2023 SVK skrev (1 minutt siden): Du har helt rett! Ja. Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene Love You Too i all vennskapelighet også Hoppe. I know. Enkle rett-på-svar er det beste. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. april 2023 #96915 Del Skrevet 7. april 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Ja. I know. Enkle rett-på-svar er det beste. Cassidy Tvillingene protesterer ikke på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. april 2023 #96916 Del Skrevet 7. april 2023 Hva gjør herr Anton og fru Hoppe på i påsken mon tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. april 2023 #96917 Del Skrevet 7. april 2023 Ikke jeg heller. Klokka er allerede 22 og litt til. Dagen har løpt avsted når jeg først fikk våknet i dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. april 2023 #96918 Del Skrevet 7. april 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Hva gjør herr Anton og fru Hoppe på i påsken mon tro? Jeg skal bort litt i morgen tidligkveld, men ellers er jeg fri og klar til hva som helst. Være hjemme altså. P.s. Cid er også søt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. april 2023 #96919 Del Skrevet 7. april 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Ikke jeg heller. Klokka er allerede 22 og litt til. Dagen har løpt avsted når jeg først fikk våknet i dag. Cassidy Tvillingene er klare for nok en våkennatt her inne sammen som vanlig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. april 2023 #96920 Del Skrevet 7. april 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Jeg skal bort litt i morgen tidligkveld, men ellers er jeg fri og klar til hva som helst. Være hjemme altså. P.s. Cid er også søt. Takk søta (skulle også hilse fra Borat, han gleder seg til å treffe deg igjen ☺️) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå