Cid Skrevet 7. april 2023 #96881 Del Skrevet 7. april 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Takk for forståelsen, uansett. Det hadde jeg også likt....men jeg er jo bare en person og turer for å fylle fryseboksen er liksom ikke aktuelt; jeg steiker bacon to ganger pr. år.....og spiser ikke mye kjøtt. Godis derimot... Med andre orde: de selger Svineri i Sverige. Det tror jeg på. ❤️ Alle snakker svensk, så det er like greit å holde seg unna sånn utenlandsk livsførsel. Ok...jo, hvis de har veldig lyst kan de jo dra dit...det blir kanskje når de får kjøpt seg sin egen bil? Ehh...nei, får ikke og kjøper ikke, for jeg har kjøpestopp på alle sånne ting. Tvi-tvi med forberedelsene. 🏵️ Nei? Jeg har ikke en gang vaniljefyll til kaker å kose meg med. Karsk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. april 2023 #96882 Del Skrevet 7. april 2023 🍣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. april 2023 #96883 Del Skrevet 7. april 2023 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Takk for forståelsen, uansett. Det hadde jeg også likt....men jeg er jo bare en person og turer for å fylle fryseboksen er liksom ikke aktuelt; jeg steiker bacon to ganger pr. år.....og spiser ikke mye kjøtt. Godis derimot... Med andre orde: de selger Svineri i Sverige. Det tror jeg på. ❤️ Alle snakker svensk, så det er like greit å holde seg unna sånn utenlandsk livsførsel. Ok...jo, hvis de har veldig lyst kan de jo dra dit...det blir kanskje når de får kjøpt seg sin egen bil? Ehh...nei, får ikke og kjøper ikke, for jeg har kjøpestopp på alle sånne ting. Tvi-tvi med forberedelsene. 🏵️ Nei? Jeg har ikke en gang vaniljefyll til kaker å kose meg med. Cassidy Tvillingene liker oss best her i Bergen vi. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. april 2023 #96884 Del Skrevet 7. april 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Karsk Cid er barsk? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. april 2023 #96885 Del Skrevet 7. april 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Cid er barsk? Mener drikken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. april 2023 #96886 Del Skrevet 7. april 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Cid er barsk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. april 2023 #96887 Del Skrevet 7. april 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Mener drikken Jeg vet det. Jeg spøker bare ...men Cid er litt barsk uansett, for jeg vet hvordan han ser ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 7. april 2023 #96888 Del Skrevet 7. april 2023 (endret) 10 minutter siden, Hoppetaujenta said: Ok...jo, hvis de har veldig lyst kan de jo dra dit...det blir kanskje når de får kjøpt seg sin egen bil? Jepp, er mest praktisk med bil. I tillegg er det mest praktisk om man enten bor på østlandet, eller har planlagt ferie på østlandet eller Sverige. Å ta en biltur fra Bergen til Svinesund kun for godteriet er absolutt ikke økonomisk. Og tvillingene røyker ikke og drikker ikke så de sparer ikke penger der heller. Men skal de en tur til fornøyelsesparken Liseberg i Gøteborg så kan det være greit å stoppe innom Svinesund på veien. Endret 7. april 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 7. april 2023 #96889 Del Skrevet 7. april 2023 Just now, SVK said: Jepp, er mest praktisk med bil. I tillegg er det mest praktisk om man enten bor på østlandet, eller har planlagt ferie på østlandet eller Sverige. Å ta en biltur fra Bergen til Svinesund kun for godteriet er absolutt ikke økonomisk. Og tvillingene røyker ikke og drikker ikke så de sparer ikke penger der heller. Men skal de en tur til Liseberg i Gøteborg så kan det være greit å stoppe innom Svinesund på veien. Kan for øvrig også anbefale Liseberg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. april 2023 #96890 Del Skrevet 7. april 2023 Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Jeg vet det. Jeg spøker bare ...men Cid er litt barsk uansett, for jeg vet hvordan han ser ut. Ville bare forsikre meg om at du vet at du har karsk tilgjengelig Anton lager til pasta med chili og laksebiter foresten. Bon appetitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. april 2023 #96891 Del Skrevet 7. april 2023 Kan vi friste dem med puslespill i sverige min tro? Har de kanskje verdens fineste fabrikk der? The Twins in hoppy-happy-action: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. april 2023 #96892 Del Skrevet 7. april 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Ville bare forsikre meg om at du vet at du har karsk tilgjengelig Anton lager til pasta med chili og laksebiter foresten. Bon appetitt Helt på bånn ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. april 2023 #96893 Del Skrevet 7. april 2023 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Helt på bånn ja. Blir det den sorte gryte nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. april 2023 #96894 Del Skrevet 7. april 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Blir det den sorte gryte nå? JA! Vi finner frem den bitte lille sorte gryta så det blir veldig trangt å få plass oppi der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. april 2023 #96895 Del Skrevet 7. april 2023 🏃♂️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. april 2023 #96896 Del Skrevet 7. april 2023 Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Kan vi friste dem med puslespill i sverige min tro? Har de kanskje verdens fineste fabrikk der? The Twins in hoppy-happy-action: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. april 2023 #96897 Del Skrevet 7. april 2023 Nå lever hun med en hemmelighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 7. april 2023 #96898 Del Skrevet 7. april 2023 (endret) 32 minutter siden, Hoppetaujenta said: Kan vi friste dem med puslespill i sverige min tro? Har de kanskje verdens fineste fabrikk der? The Twins in hoppy-happy-action: Jeg tror nok også tvillingene burde få seg en tur til Liverpool og besøke Beatles hjemsby. Det er kun en båt/flytur fra Bergen. Også kunne de kanskje tatt seg noen m&m's: Endret 7. april 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. april 2023 #96899 Del Skrevet 7. april 2023 SVK skrev (5 minutter siden): Jeg tror nok også tvillingene burde få seg en tur til Liverpool og besøke Beatles hjemsted. Det er jo kun en båt/flytur fra Bergen. Også kunne de kanskje tatt seg noen m&m's Ja Cassidy Tvillingene skal absolutt besøke Liverpool en gang. Og vi vil besøke gamle Cavern nattklubb som er museum i dag for Cavern er er Hellig-jord for oss.♥️♥️♥️♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. april 2023 #96900 Del Skrevet 7. april 2023 Cid skrev (1 time siden): Nå lever hun med en hemmelighet Åhh...jeg har mange sånne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå