Gjest SVK Skrevet 3. april 2023 #96621 Del Skrevet 3. april 2023 (endret) Poirots påskettradisjon er å besøke Hoppe. Endret 3. april 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. april 2023 #96622 Del Skrevet 3. april 2023 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Ja! Det er en viktig jobb og de som rydder over alt for at vi skal ha det bra, får ikke særlig ros for det. Det er Cassidy Tvillingene helt enige i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. april 2023 #96623 Del Skrevet 3. april 2023 SVK skrev (58 minutter siden): En påskeiskrem til Hoppe: Cassidy Tvillingene synes at den iskrempåskeharen der er søt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 3. april 2023 #96624 Del Skrevet 3. april 2023 Nå har Hoppe havnet i en annen dimensjon 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. april 2023 #96625 Del Skrevet 3. april 2023 Åååå...heldigvis levde jeg ikke i den tiden. Jeg hadde ikke blitt gift eller klart meg særlig bra. Akkurat nå har hun skrevet handleliste som skal ordnes i morgen. Bare sunne saker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. april 2023 #96626 Del Skrevet 3. april 2023 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Åååå...heldigvis levde jeg ikke i den tiden. Jeg hadde ikke blitt gift eller klart meg særlig bra. Akkurat nå har hun skrevet handleliste som skal ordnes i morgen. Bare sunne saker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. april 2023 #96627 Del Skrevet 3. april 2023 Påskesunnhet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 3. april 2023 #96628 Del Skrevet 3. april 2023 Jeg skal også handle inn til påske i morgen, men jeg skal ha en blanding av sunt og ikke fult så sunt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. april 2023 #96629 Del Skrevet 3. april 2023 Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Påskesunnhet. Cassidy Tvillingene skal handle inn til påske på onsdag, men vi skal kjøpe masse påskesnop og påskesnacks. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. april 2023 #96630 Del Skrevet 3. april 2023 Det er bra. Dere får spise og nyte litt for meg også. Jeg skal kjøpe inn frukt og grønt. Det får holde. Dessuten syns jeg at det smaker annerledes av vanlig stor solo super i plastflaske, enn de i halvliters boks. Boksen har en ekstrasmak som jeg bare må tåle, for jeg kjøpte et brett og det må jo drikkes opp. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. april 2023 #96631 Del Skrevet 3. april 2023 Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Det er bra. Dere får spise og nyte litt for meg også. Jeg skal kjøpe inn frukt og grønt. Det får holde. Dessuten syns jeg at det smaker annerledes av vanlig stor solo super i plastflaske, enn de i halvliters boks. Boksen har en ekstrasmak som jeg bare må tåle, for jeg kjøpte et brett og det må jo drikkes opp. Cassidy Tvillingene synes at det viktigste er at du koser deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. april 2023 #96632 Del Skrevet 3. april 2023 Jeg skal legge meg. Natta. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. april 2023 #96633 Del Skrevet 3. april 2023 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Jeg skal legge meg. Natta. Med en frier? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. april 2023 #96634 Del Skrevet 3. april 2023 Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): Jeg skal legge meg. Natta. Cassidy Tvillingene ønsker deg en Riktig Godnatt, vår gode venn @Hoppetaujenta😴😴💤💤🥱🥱🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. april 2023 #96635 Del Skrevet 3. april 2023 Nå er Hoppe og Anton med på både Hotel Cæsar og Home and Away Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. april 2023 #96636 Del Skrevet 3. april 2023 Nå spiser hun suppe med surstrømming, sennep og masse chili. Lol bon appetitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. april 2023 #96637 Del Skrevet 3. april 2023 Hun har fått en PT Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. april 2023 #96638 Del Skrevet 4. april 2023 En gammel venn kommer på besøk i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. april 2023 #96639 Del Skrevet 4. april 2023 Cid skrev (11 timer siden): Med en frier? Han der spiller i bandet med Egil. Vet hvem han er og neida, jeg er ikke hjemme. Det var veldig synd. Cid skrev (7 timer siden): Hun har fått en PT Ne-he-hei! Cid skrev (5 timer siden): En gammel mann som hun ikke kjenner kommer på besøk i morgen Hun sier neitakk og er ikke hjemme. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. april 2023 #96640 Del Skrevet 4. april 2023 Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Han der spiller i bandet med Egil. Vet hvem han er og neida, jeg er ikke hjemme. Det var veldig synd. Ne-he-hei! Hun sier neitakk og er ikke hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå