Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

SVK skrev (1 time siden):

Samme husker jeg!:skratte:

Var ikke det på 90 tallet han holdt på? Jeg kan ikke huske å ha sett mye av han siden tidlig 2000 tallet 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):

Var ikke det på 90 tallet han holdt på? Jeg kan ikke huske å ha sett mye av han siden tidlig 2000 tallet 

Cassidy Tvillingene pleier å høre på Tande-P på radio om sommeren, for der har han vært programleder for et sommerprogram i noen par år nå.:nikke::nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow...han har jeg ikke hørt  på radio på mange år. Som barn hørte jeg på "reiseradioen"
og husker at det var sommerlig og hyggelig. :) 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Wow...han har jeg ikke hørt  på radio på mange år. Som barn hørte jeg på "reiseradioen"

Cassidy Tvillingene kan fortelle at det er på kanalen NRK P1+ At Tande-P er programleder om sommeren. og sommerprogrammet heter Ferievikarene.:nikke::nikke:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden):

Og Fritjof?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ciaran og Ciara skrev (8 minutter siden):

Cassidy Tvillingene kan fortelle at det er på kanalen NRK P1+ At Tande-P er programleder om sommeren. og sommerprogrammet heter Ferievikarene.:nikke::nikke:

Da skal jeg forsøke å huske det til sommeren, for det er veldig trivelig å høre på et sånt prateprogram av det hyggelige slaget. :nikke: 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Han er på ferie på maldivene. ;) 

:fnise::fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

Da skal jeg forsøke å huske det til sommeren, for det er veldig trivelig å høre på et sånt prateprogram av det hyggelige slaget. :nikke: 

Cassidy Tvillingene kan fortelle at programmet Ferievikarene går på NRK P1+ fra mandag-fredag om sommeren fra klokken 09.00-11.00.:nikke::nikke:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (59 minutter siden):

Kommer du etter?

Nei. :D 

Cid skrev (48 minutter siden):

Han her besøker hoppe 

Skulle ha besøkt, men han ble kraftig forkjølet og måtte melde avbud. Huff så trist. :mynona:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har Hoppe sverget dypt og hellig at hun aldri skal gifte seg i dette livet, men man kan jo ikke vite om hun skifter mening i det neste liv. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Nei. :D 

Skulle ha besøkt, men han ble kraftig forkjølet og måtte melde avbud. Huff så trist. :mynona:

😉😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes Anton er flott far  og raus som er villig til å passe barna mens hans hustru Hoppe har datekveld med Elden. 

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (1 time siden):

God morgen @Hoppetaujenta. Blir det datekveld med Elden i dag? :lur:

Well...jeg tror at jeg løser dette  ved å sende en av mine kopier (til evig tid), så slipper jeg å svare nei lengre.
Altså ja. :D 

SVK skrev (8 minutter siden):

Jeg synes Anton er flott far  og raus som er villig til å passe barna mens hans hustrukopi Hoppe
har datekveld med Elden. 

Veldig raus og snill. :D 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (14 minutter siden):

Jeg synes Anton er flott far  og raus som er villig til å passe barna mens hans hustru Hoppe har datekveld med Elden. 

Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden):

Well...jeg tror at jeg løser dette  ved å sende en av mine kopier (til evig tid), så slipper jeg å svare nei lengre.
Altså ja. :D 

Veldig raus og snill. :D 

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...