Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

@Hoppetaujenta har en frier på døra. Men hun sender han imidlertid på dør, for han er for hardbarka for henne. Hun vil ha en myk kosegutt som hun kan lalle med i sofaen. :hoppe:

image.jpeg.3ebfd997de41a2daca042c77a1e5340c.jpeg

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Maskinfører skrev (6 minutter siden):

Jaggu det var deilig med Banan twist til kaffen  😊 

Det er sååå godt. Jeg åt en hel Twist-pakke på en kveld på 18-årsdagen min, var njudelig 🥰 Og magevondt etterpå. 😛

Endret av Embla Othea
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (Akkurat nå):

Det er sååå godt. Jeg åt en hel Twist-pakke på en kveld på 18-årsdagen min, var njudelig 🥰 Og magevondt etterpå. 😛

Ja det er det 😊♥️ de skulle hatt assorterte poser en med Lakris og en med Banan twist 😊 kan spise 2 poser jeg uten magevondt 😊♥️ du har vært 18 ja 🙂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (1 time siden):

@Hoppetaujenta har en frier på døra. Men hun sender han imidlertid på dør, for han er for hardbarka for henne. Hun vil ha en myk kosegutt som hun kan lalle med i sofaen. :hoppe:

image.jpeg.3ebfd997de41a2daca042c77a1e5340c.jpeg

Han ser vill og farlig ut, men er ganske myk og fin i stemme og tekst. Fem ønsker på èn gang det. :) 

Maskinfører skrev (4 minutter siden):

de skulle hatt assorterte poser en med Lakris og en med Banan twist 😊
kan spise 2 poser jeg uten magevondt 

I butikken deres i oslo (karl johan) kan man kjøpe akkurat dem man vil ha så mye man vil.
         freiabutikken.jpg:rodmer: For en lykke. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Han ser vill og farlig ut, men er ganske myk og fin i stemme og tekst. Fem ønsker på èn gang det. :) 

I butikken deres i oslo (karl johan) kan man kjøpe akkurat dem man vil ha så mye man vil.

Enig. Jeg liker Rammstein. :hoppe:
Seriøst!? Har de det i Oslo? Det visste jeg ikke. Så digg! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinfører skrev (12 minutter siden):

Ja det er det 😊♥️ de skulle hatt assorterte poser en med Lakris og en med Banan twist 😊 kan spise 2 poser jeg uten magevondt 😊♥️ du har vært 18 ja 🙂 

Hoppe sier at de har en egen butikk i Oslo der man kan velge og plukke. Så digg! 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (13 minutter siden):

Det gjorde Cassidy Tvillingene også på 18 årsdagen vår, vi spiste hver vår pakke. Og da ble det magesjau på begge to etterpå.🤣🤣

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå):

Det gjorde Cassidy Tvillingene også på 18 årsdagen vår, vi spiste hver vår pakke. Og da ble det magesjau på begge to etterpå.🤣🤣

Huff ja. Det ble en 2’ern på toa ja. 😉

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden):

Såpass ja må flytte fra Vestfold til Oslo da 🙂🙂🙂 åssen kiosk er dette ? 🙂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (Akkurat nå):

Huff ja. Det ble en 2’ern på toa ja. 😉

Ja Cassidy Tvillingene hang sammen med dassen hele den natten ja.🤣🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden):

Ja Cassidy Tvillingene hang sammen med dassen hele den natten ja.🤣🤣

Sjæl! 😛

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (2 minutter siden):

Enig. Jeg liker Rammstein. 

De har vært i favorittgjengen min siden tidenes morgen, altså før dere ungsauene ble født. :lur: 

Maskinfører skrev (Akkurat nå):

Såpass ja må flytte fra Vestfold til Oslo da 🙂🙂🙂 åssen kiosk er dette ? 🙂 

Holder vel med en dagstur til oslo skulle jeg tro? Dessverre har de ikke salg på nett. Det hadde jeg likt. :) 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

De har vært i favorittgjengen min siden tidenes morgen, altså før dere ungsauene ble født. :lur: 

Holder vel med en dagstur til oslo skulle jeg tro? Dessverre har de ikke salg på nett. Det hadde jeg likt. :) 

Ja mulig det har ikke vært der på 22 år så må vel bli en tur en gang såpass ja 🙂 nei tenkte kanskje den fantes her i Vestfold 🙂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden):

De har det, ja?

Hm… Før jeg ble født? Det er da en indikasjon på alderen din, tante Olga. :lur:
Og ikke kall meg ungsau. :tristblå: Jeg er faktisk ganske voksen for å være 21 år! :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (1 minutt siden):

De har det, ja?

Hm… Før jeg ble født? Det er da en indikasjon på alderen din, tante Olga. :lur:
Og ikke kall meg ungsau. :tristblå: Jeg er faktisk ganske voksen for å være 21 år! :opplyser:

Så lenge det finnes folk som er eldre enn oss alle sammen, så er det alltid noen som kan kalle oss alle
for ungsauer. Selv meg blir det. ;) 

Indikasjonen er vel kun at jeg er eldre enn dere og det er ingen hemmelighet. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinfører skrev (4 minutter siden):

Ja mulig det har ikke vært der på 22 år så må vel bli en tur en gang såpass ja 🙂 nei tenkte kanskje den fantes her i Vestfold 🙂 

Nei, man må nok til mylderet for å slå seg løs i den butikken. En gang skal jeg få besøkt den. :) 

Godnatt herfra.  :farvel: 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...