Embla Othea Skrevet 6. februar 2023 #91441 Del Skrevet 6. februar 2023 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Vi har alle vårt å stri med i forskjellige styrker. Få slipper unna livet. Kjempefint, da har vi en avtale! Spist middag? Jeg gjetter på Fjordland. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. februar 2023 #91442 Del Skrevet 6. februar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Sant. I en eller annen form, i en eller annen grad. 💛 Avtale og avtale. Mon det. Jeg binder meg ikke til en kontrakt, jeg. Det er litt for sent, for det er allerede gjort og takk for det. Embla Othea skrev (Akkurat nå): Spist middag? Jeg gjetter på Fjordland. Neida, i dag ble det veldig god fiskesuppe....ehh...fra herr Fjord Land Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 6. februar 2023 #91443 Del Skrevet 6. februar 2023 Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): Det er litt for sent, for det er allerede gjort og takk for det. Neida, i dag ble det veldig god fiskesuppe....ehh...fra herr Fjord Land Åneida… En muntlig avtale er ikke bindende. Hilsen hobbyjuristen-Embla. Tenkte meg det. Er du for lat til å lage hjemmelaget? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 6. februar 2023 #91444 Del Skrevet 6. februar 2023 Hoppetaujenta skrev (10 minutter siden): Det er litt for sent, for det er allerede gjort og takk for det. Neida, i dag ble det veldig god fiskesuppe....ehh...fra herr Fjord Land Beklager hvis jeg blir for personlig men hvilken landsdel kommer du fra/bor i, hvis jeg kan spørre om det? 🙂 Vet ikke så mye om deg - du er svært mystisk. 🙃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. februar 2023 #91445 Del Skrevet 6. februar 2023 Embla Othea skrev (3 minutter siden): Åneida… En muntlig avtale er ikke bindende. Hilsen hobbyjuristen-Embla. Tenkte meg det. Er du for lat til å lage hjemmelaget? Du skrev under med usynlig blekk og jeg kan se det. / ...men den er jo laget hjemme på mitt eget kjøkken. Embla Othea skrev (Akkurat nå): Beklager hvis jeg blir for personlig men hvilken landsdel kommer du fra/bor i, hvis jeg kan spørre om det? 🙂 Vet ikke så mye om deg - du er svært mystisk. Selvfølgelig er du for personlig. Hvis ingen i løpet av alle disse årene har klart å finne slikt ut, så får nok ikke du det heller. Jeg har det veldig fint og nøytralt på nett. Det skal jeg fortsette med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 6. februar 2023 #91446 Del Skrevet 6. februar 2023 Embla Othea skrev (30 minutter siden): Embla Othea skrev (29 minutter siden): Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 6. februar 2023 #91447 Del Skrevet 6. februar 2023 Embla Othea skrev (26 minutter siden): Jeg har blitt snillere i det siste da. Etter litt kjefting. Fra både tanter og onkler. Det stemmer 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 6. februar 2023 #91448 Del Skrevet 6. februar 2023 Embla Othea skrev (4 minutter siden): Beklager hvis jeg blir for personlig men hvilken landsdel kommer du fra/bor i, hvis jeg kan spørre om det? 🙂 Vet ikke så mye om deg - du er svært mystisk. 🙃 @Hoppetaujenta kommer selvsagt fra Mummidalen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 6. februar 2023 #91449 Del Skrevet 6. februar 2023 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Du skrev under med usynlig blekk og jeg kan se det. / ...men den er jo laget hjemme på mitt eget kjøkken. Selvfølgelig er du for personlig. Hvis ingen i løpet av alle disse årene har klart å finne slikt ut, så får nok ikke du det heller. Jeg har det veldig fint og nøytralt på nett. Det skal jeg fortsette med. Beklager. Er ikke meningen å grave. 🥹 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. februar 2023 #91450 Del Skrevet 6. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Beklager. Er ikke meningen å grave. 🥹 Jo, det er det jo, ellers hadde du ikke spurt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 6. februar 2023 #91451 Del Skrevet 6. februar 2023 Entern skrev (3 minutter siden): Se der ja. Den klemmen trengte jeg. Føler jeg er blitt kastet ut i kulden, hilsen lett krenkbar Embla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 6. februar 2023 #91452 Del Skrevet 6. februar 2023 Entern skrev (3 minutter siden): Det stemmer 👍 Mhm. Mindre grisete. 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 6. februar 2023 #91453 Del Skrevet 6. februar 2023 Entern skrev (3 minutter siden): @Hoppetaujenta kommer selvsagt fra Mummidalen @Hoppetaujenta er Hufsa. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. februar 2023 #91454 Del Skrevet 6. februar 2023 Hufsa er min venn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 6. februar 2023 #91455 Del Skrevet 6. februar 2023 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Jo, det er det jo, ellers hadde du ikke spurt. Var bare nysgjerrig. Vanskelig å vite hvor andres personlige grense går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 6. februar 2023 #91456 Del Skrevet 6. februar 2023 Embla Othea skrev (2 minutter siden): Se der ja. Den klemmen trengte jeg. Føler jeg er blitt kastet ut i kulden, hilsen lett krenkbar Embla. Vi må jo kaste deg ut i snøen innimellom så du våkner skikkelig 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. februar 2023 #91457 Del Skrevet 6. februar 2023 Slapp av. Ingen skade skjedd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 6. februar 2023 #91458 Del Skrevet 6. februar 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Hufsa er min venn. Du er kloningen til Hufsa. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. februar 2023 #91459 Del Skrevet 6. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Du er kloningen til Hufsa. Det er ok, for Hufsa har en vakker sjel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 6. februar 2023 #91460 Del Skrevet 6. februar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Vi må jo kaste deg ut i snøen innimellom så du våkner skikkelig 😊 Nehei. Jeg trives best i fanget hos Hoppe. Hun pakker meg inn i pledd som en burrito og strikker nydelige sokker til meg. 🥰 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå