Entern Skrevet 6. februar 2023 #91421 Del Skrevet 6. februar 2023 Glad du likte melodien @Hoppetaujenta😊😊😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 6. februar 2023 #91422 Del Skrevet 6. februar 2023 Embla Othea skrev (7 minutter siden): Åkeida 😆 Det synes jeg helt ærlig 😊👍 Du er veldig intelligent 😀👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. februar 2023 #91423 Del Skrevet 6. februar 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Du er veldig intelligent Anton smiler og nikker, sier "jag er inte ligent", for det er han også. (not maybe) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 6. februar 2023 #91424 Del Skrevet 6. februar 2023 Hoppetaujenta skrev (19 minutter siden): Ingen nevnt. Ingen glemt. Liker henne. Lytter nå. Førsteplass på spillelista også... Det også. Neida, vi lekte lystige leker vi og ungene ville ikke gå når de ble hentet. Der var det ett ord som ikke hører hjemme noe sted i den sammenhengen. Det kan bli meget høy stemning vokalt og fysisk i slike samlinger... Klart at jeg gjør det. Når det er nødvendig hysjer jeg på kongen om så skal være. Det der er nok bilder fra noe helt annet enn nabotreff. Haha - jeg digger svarene dine! 😆 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 6. februar 2023 #91425 Del Skrevet 6. februar 2023 Entern skrev (14 minutter siden): Det synes jeg helt ærlig 😊👍 Du er veldig intelligent 😀👍 Hehe takk. Intelligent men smågal. Lirer av meg mye rart, sier @Hoppetaujenta. 🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. februar 2023 #91426 Del Skrevet 6. februar 2023 Det stemmer jo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 6. februar 2023 #91427 Del Skrevet 6. februar 2023 Hoppetaujenta skrev (18 minutter siden): Anton smiler og nikker, sier "jag er inte ligent", for det er han også. (not maybe) 🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 6. februar 2023 #91428 Del Skrevet 6. februar 2023 Embla Othea skrev (6 minutter siden): Hehe takk. Intelligent men smågal. Lirer av meg mye rart, sier @Hoppetaujenta. 🤪 Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Det stemmer jo. Jepp 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 6. februar 2023 #91429 Del Skrevet 6. februar 2023 Hoppetaujenta skrev (12 minutter siden): Det stemmer jo. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 6. februar 2023 #91430 Del Skrevet 6. februar 2023 Entern skrev (7 minutter siden): Jepp 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 6. februar 2023 #91431 Del Skrevet 6. februar 2023 Hoppe bestemmer seg for å besøke meg på Gjøkeredet fordi hun er blitt sjempe glad i meg og tar med blomster, konfekt og melkehjerter. 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. februar 2023 #91432 Del Skrevet 6. februar 2023 Jammen sannheten må frem den. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 6. februar 2023 #91433 Del Skrevet 6. februar 2023 Hoppetaujenta skrev (29 minutter siden): Anton smiler og nikker, sier "jag er inte ligent", for det er han også. (not maybe) 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 6. februar 2023 #91434 Del Skrevet 6. februar 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Jammen sannheten må frem den. Jeg har blitt snillere i det siste da. Etter litt kjefting. Fra både tanter og onkler. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. februar 2023 #91435 Del Skrevet 6. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Hoppe bestemmer seg for å besøke meg på Gjøkeredet og tar med blomster, konfekt og melkehjerter som hun gir bort til alle medelevene på livets store skole. Jepp, men en kan ikke gjøre forskjell på folk. Hvordan visste du det siste der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. februar 2023 #91436 Del Skrevet 6. februar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Jeg har blitt snillere i det siste da. Etter litt kjefting. Fra både tanter og onkler. Ja, det hender rett som det er at det går bra. Fortsett sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 6. februar 2023 #91437 Del Skrevet 6. februar 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Jepp, men en kan ikke gjøre forskjell på folk. Hvordan visste du det siste der? Hehe. Fin tanke men «kollektivet fra helvete», vil jeg kalle det. En er kav psykotisk og ser faen på veggene, den andre er manisk, så kommer Embla med sine fulle fem (stort sett) men som gir pleierne mengdetrening i beltelegginger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 6. februar 2023 #91438 Del Skrevet 6. februar 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Ja, det hender rett som det er at det går bra. Fortsett sånn. Vi får se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. februar 2023 #91439 Del Skrevet 6. februar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Hehe. Fin tanke men «kollektivet fra helvete», vil jeg kalle det. En er kav psykotisk og ser faen på veggene, den andre er manisk, så kommer Embla med sine fulle fem (stort sett) men som gir pleierne mengdetrening i beltelegginger. Vi har alle vårt å stri med i forskjellige styrker. Få slipper unna livet. Embla Othea skrev (1 minutt siden): Vi får se. Kjempefint, da har vi en avtale! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 6. februar 2023 #91440 Del Skrevet 6. februar 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Vi har alle vårt å stri med i forskjellige styrker. Få slipper unna livet. Kjempefint, da har vi en avtale! Sant. I en eller annen form, i en eller annen grad. 💛 Avtale og avtale. Mon det. Jeg binder meg ikke til en kontrakt, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå