Gjest Cid Skrevet 7. januar 2023 #84841 Del Skrevet 7. januar 2023 Athena Catalina. skrev (Akkurat nå): Han her? Er ikke han død? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 7. januar 2023 #84842 Del Skrevet 7. januar 2023 1 minutt siden, Athena Catalina. said: Han her? JA! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 7. januar 2023 #84843 Del Skrevet 7. januar 2023 Cid skrev (3 minutter siden): Er ikke han død? Ikke som jeg har fått med meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 7. januar 2023 #84844 Del Skrevet 7. januar 2023 Athena Catalina. skrev (10 minutter siden): Han her? Deilige tenner 🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 7. januar 2023 #84845 Del Skrevet 7. januar 2023 Hun får is fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 7. januar 2023 #84846 Del Skrevet 7. januar 2023 Cid skrev (4 minutter siden): Hun får is fra meg Hoppe har isstopp😶 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 7. januar 2023 #84847 Del Skrevet 7. januar 2023 Embla Othea skrev (4 minutter siden): Hoppe har isstopp😶 Hun har isopor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 7. januar 2023 #84848 Del Skrevet 7. januar 2023 Cid skrev (5 minutter siden): Hun har isopor Nei hun har ismani Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 7. januar 2023 #84849 Del Skrevet 7. januar 2023 39 minutter siden, Cid said: Er ikke han død? 36 minutter siden, Athena Catalina. said: Ikke som jeg har fått med meg. Stemmer. "Oluf" eller Arthur Arnzen lever heldigvis enda! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. januar 2023 #84850 Del Skrevet 7. januar 2023 SVK skrev (2 timer siden): Nå lyver Hoppe om alderen sin mens hun sjekker opp yngre menn. Vi eldre ungjentene trenger ikke å sjekke og si alderen vår, for vi er populære uansett. Jeg bare ønsker dem velkommen og så setter vi i gang med arbeidet. Broderi, altså. Cid skrev (1 time siden): Nå har Anton meldt hoppe savnet Ikke meg. SVK skrev (1 time siden): Hoppe har en tendens til å bli borte hver gang huset skal vaskes. Jeg finner frem mine fortenner og gjemmer meg blant de digre kaninene. SVK skrev (1 time siden): Nå er hun tilbake på Galtvort: Hjemmekoselig og fine klær. Cid skrev (1 time siden): Hun har vært på besøk hos svigerforeldrene sine og var på vei hjem men nå har ingen hørt fra henne, Anton er redd o: Svigerforeldre? Neitakk! SVK skrev (1 time siden): Jeg har ringt Redningspatruljen: Treffsikre og raske karer. SVK skrev (1 time siden): Snipp og Snapp fant Hoppe. Hun var hos Gygrid. Ja! ...og her et foto fra da vi hilste hverandre velkommen! *sånn omtrent * Athena Catalina. skrev (1 time siden): Nå har hun kjøpt inn litt lørdags godteri Popkorn, iskrem, sjokolade og brus. Bare noen frukt og grønnsaker i mitt hjem. Hurra. Embla Othea skrev (1 time siden): Nå har Hoppe fått seg en sugardaddy NEI!!! Athena Catalina. skrev (1 time siden): Han her? En humoristisk mann, men ikke en som jeg har noe med å gjøre. Cid skrev (1 time siden): Er ikke han død? Nei. Embla Othea skrev (1 time siden): Deilige tenner 🤩 HUFF. Cid skrev (54 minutter siden): Hun får is fra meg Å...sånn en liten vakker skapning kan da ikke være så farlig vel? Embla Othea skrev (49 minutter siden): Hoppe har isstopp😶 Ja. Cid skrev (44 minutter siden): Hun har isopor Faktisk ikke i det hele tatt tror jeg. Embla Othea skrev (39 minutter siden): Nei hun har ismani Akk ja, det stemmer nok, men jeg kaller det for isglede. <--- isen min og meg SVK skrev (33 minutter siden): Stemmer. "Oluf" eller Arthur Arntzen lever heldigvis enda! 85 år ung og han er i levende live ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 7. januar 2023 #84851 Del Skrevet 7. januar 2023 Nå er hun gift med en rødhåret engelskmann: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 7. januar 2023 #84852 Del Skrevet 7. januar 2023 (endret) 6 minutter siden, Hoppetaujenta said: Hjemmekoselig og fine klær. Jeg har faktisk alle fire skjerfene til Galtvort. Endret 7. januar 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. januar 2023 #84853 Del Skrevet 7. januar 2023 SVK skrev (6 minutter siden): Nå er hun gift med en rødhåret engelskmann: Ikke noe galt med rødhåret noe som helst, men sånne folk holder jeg meg unna. SVK skrev (1 minutt siden): Jeg har faktisk alle fire skjerfene til Galtvort. *sukk* Heldiggrisen deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 7. januar 2023 #84854 Del Skrevet 7. januar 2023 (endret) 17 minutter siden, Hoppetaujenta said: *sukk* Heldiggrisen deg. Takk! Føler meg temmelig kul når jeg har dem på ja! Endret 7. januar 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. januar 2023 #84855 Del Skrevet 7. januar 2023 Da kan jeg lett plukke deg ut av mengden om du kommer mot meg på gata en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 7. januar 2023 #84856 Del Skrevet 7. januar 2023 Hoppe gir @Agent smith ris på rumpa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. januar 2023 #84857 Del Skrevet 7. januar 2023 Embla Othea skrev (7 minutter siden): Hoppe gir @Agent smith ris på rumpa Åneida, det ville hun aldri ha gjort, for hun driver ikke på med sånt tøys. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 7. januar 2023 #84858 Del Skrevet 7. januar 2023 Nå ble hun stoppet av noen unger som lurte på om Hoppe er hun som spilte Hermine i Harry Potter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 7. januar 2023 #84859 Del Skrevet 7. januar 2023 Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Åneida, det ville hun aldri ha gjort, for hun driver ikke på med sånt tøys. Jeg vet at @Agent smith blir kåt av det 🤓 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. januar 2023 #84860 Del Skrevet 7. januar 2023 Well....sannheten kan jo leveres som en føler for i nuet, så det hender at jeg gir fra meg noen selfier når jeg står bak min usynlighetskappe. Såpass langt kan jeg strekke meg for fansen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå