Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kvakkekyllingen skrev (2 timer siden):

Hoppetaujenta spiser is såklart. I dag har hun både diplom is og sørlandsis som hun blander sammen. Snadder

Hadde det vært så vel du.... :rodmer: 

SVK skrev (1 time siden):

Fikk egentlig veldig lyst på slike selv! :spise:  Digger kanelboller, broche og osterem så dette virker jo helt fantastisk! 

Jeg har kjøpt slike på rema1000, men det smakte ikke så godt og så så absolutt ikke ut som de på bildet. 
Det må være romslig og ha mye fyll i seg. Nytter ikke å spare på godsakene. :spise: 

SVK skrev (24 minutter siden):

Nå har hun tatt Ordet i å brenne sprit i kjelleren. :hakeslepp:

Ordet: Det er kun i tilfelle Korona kommer tilbake og butikkene går tom for håndsprit!

Korona meg her! :nei: 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Hoppetaujenta said:

Jeg har kjøpt slike på rema1000, men det smakte ikke så godt og så så absolutt ikke ut som de på bildet. 
Det må være romslig og ha mye fyll i seg. Nytter ikke å spare på godsakene. :spise: 

Visste ikke at de hadde slikt på Rema, men enig med deg i at det må være rikelig med fyll. Sukker, kanel, smør og ostekrem. :spise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (4 minutter siden):

Sukker, kanel, smør og ostekrem.  

Ostekrem kunne jeg ikke kjenne igjen. Trodde det var melis jeg. :klo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Hoppetaujenta said:

Ostekrem kunne jeg ikke kjenne igjen. Trodde det var melis jeg. :klo: 

Nei, var ostekrem. Ostekrem er luksusversjonen av melis etter min mening. :spise:

Når det er sagt så ser melis og ostrekrem helt likt ut, så man må smake seg frem. :spise:

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (2 minutter siden):

Nå er hun i karantene med ordet og Anton 

Vi må bli friske fra sorg etter at dronningen døde? Ja, rett og rimelig det. :( :( :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, den vil vi ikke ha, men triste etter dødsfallet er vi og vi vil kjenne på sorgen litt og sørge skikkelig i morgen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Nei, den vil vi ikke ha, men triste etter dødsfallet er vi og vi vil kjenne på sorgen litt og sørge skikkelig i morgen. 

Paddington kommer på besøk 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, Hoppetaujenta said:

Hmm...da må jeg lete litt tror jeg og kanskje gå innom skikkelige bakerier som kan faget.  :jepp: 

Lurt! Det er ofte ostekrem på gulrotkakene på bakeriet.  Her er for øvrig to oppskrifter på ostekrem. Jeg har aldri lagd det selv, men virker ikke så komplisert. Er kun kremost, melis og smør og vaniljesukker.

https://toro.no/oppskrifter/floyelsmyk-ostekrem-glasur/

https://meny.no/oppskrifter/kaker/glasur/ostekrem/

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (32 minutter siden):

Lurt! Det er ofte ostekrem på gulrotkakene på bakeriet.  Her er for øvrig to oppskrifter på ostekrem. Jeg har aldri lagd det selv, men virker ikke så komplisert. Er kun kremost, melis og smør og vaniljesukker.

https://toro.no/oppskrifter/floyelsmyk-ostekrem-glasur/

https://meny.no/oppskrifter/kaker/glasur/ostekrem/

Jeg tror at den sikreste måten å få til noe som helst på og å finne ut hvilken smak som passer en selv,
er å finne frem ingrediensene og begynne å bake selv. :spise:  Baker du sa du, SVK? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, Hoppetaujenta said:

Jeg tror at den sikreste måten å få til noe som helst på og å finne ut hvilken smak som passer en selv,
er å finne frem ingrediensene og begynne å bake selv. :spise:  Baker du sa du, SVK? 

Jeg har ikke bakt foreløpig, men har planer om å begynne. :jepp: Akkurat nå er det veldig vanskelig for meg, men håper å få begynt når det nærmer seg jul. :jepp:

Ellers helt enig med deg i at man må bake og smake seg frem. :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (2 minutter siden):

Jeg har ikke bakt foreløpig, men har planer om å begynne. :jepp: Akkurat nå er det veldig vanskelig for meg, men håper å få begynt når det nærmer seg jul. :jepp:

Ellers helt enig med deg i at man må bake og smake seg frem. :spise:

Jeg tror vi har store ting å se frem til denne høsten. ;) Gleder meg til å høre om fremdriften. 

Athena Catalina skrev (2 minutter siden):

Middag til Hoppe og dessert 

Søndagsmiddag med stor S - Far min sitt kjøkkenFar min sitt kjøkkenDessert | Våre beste oppskrifter | Meny.no

For et vakkert, vakkert skue! :rodmer: I want It! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...