Gjest SVK Skrevet 18. september 2022 #73901 Del Skrevet 18. september 2022 Nå har hun tatt Ordet i å brenne sprit i kjelleren. Ordet: Det er kun i tilfelle Korona kommer tilbake og butikkene går tom for håndsprit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. september 2022 #73902 Del Skrevet 18. september 2022 Kvakkekyllingen skrev (2 timer siden): Hoppetaujenta spiser is såklart. I dag har hun både diplom is og sørlandsis som hun blander sammen. Snadder Hadde det vært så vel du.... SVK skrev (1 time siden): Fikk egentlig veldig lyst på slike selv! Digger kanelboller, broche og osterem så dette virker jo helt fantastisk! Jeg har kjøpt slike på rema1000, men det smakte ikke så godt og så så absolutt ikke ut som de på bildet. Det må være romslig og ha mye fyll i seg. Nytter ikke å spare på godsakene. SVK skrev (24 minutter siden): Nå har hun tatt Ordet i å brenne sprit i kjelleren. Ordet: Det er kun i tilfelle Korona kommer tilbake og butikkene går tom for håndsprit! Korona meg her! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 18. september 2022 #73903 Del Skrevet 18. september 2022 Anton har fått korona og smittet ordet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 18. september 2022 #73904 Del Skrevet 18. september 2022 4 minutter siden, Hoppetaujenta said: Jeg har kjøpt slike på rema1000, men det smakte ikke så godt og så så absolutt ikke ut som de på bildet. Det må være romslig og ha mye fyll i seg. Nytter ikke å spare på godsakene. Visste ikke at de hadde slikt på Rema, men enig med deg i at det må være rikelig med fyll. Sukker, kanel, smør og ostekrem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. september 2022 #73905 Del Skrevet 18. september 2022 SVK skrev (4 minutter siden): Sukker, kanel, smør og ostekrem. Ostekrem kunne jeg ikke kjenne igjen. Trodde det var melis jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 18. september 2022 #73906 Del Skrevet 18. september 2022 (endret) 4 minutter siden, Hoppetaujenta said: Ostekrem kunne jeg ikke kjenne igjen. Trodde det var melis jeg. Nei, var ostekrem. Ostekrem er luksusversjonen av melis etter min mening. Når det er sagt så ser melis og ostrekrem helt likt ut, så man må smake seg frem. Endret 18. september 2022 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. september 2022 #73907 Del Skrevet 18. september 2022 Hmm...da må jeg lete litt tror jeg og kanskje gå innom skikkelige bakerier som kan faget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 18. september 2022 #73908 Del Skrevet 18. september 2022 Nå er hun i karantene med ordet og Anton Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. september 2022 #73909 Del Skrevet 18. september 2022 Cid skrev (2 minutter siden): Nå er hun i karantene med ordet og Anton Vi må bli friske fra sorg etter at dronningen døde? Ja, rett og rimelig det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 18. september 2022 #73910 Del Skrevet 18. september 2022 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Vi må bli friske fra sorg etter at dronningen døde? Ja, rett og rimelig det. Korona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. september 2022 #73911 Del Skrevet 18. september 2022 Nei, den vil vi ikke ha, men triste etter dødsfallet er vi og vi vil kjenne på sorgen litt og sørge skikkelig i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 18. september 2022 #73912 Del Skrevet 18. september 2022 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Nei, den vil vi ikke ha, men triste etter dødsfallet er vi og vi vil kjenne på sorgen litt og sørge skikkelig i morgen. Paddington kommer på besøk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 18. september 2022 #73913 Del Skrevet 18. september 2022 Nå ser hun på The Crown sammen med meg, Anton, ordet og paddington Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 18. september 2022 #73914 Del Skrevet 18. september 2022 (endret) 1 hour ago, Hoppetaujenta said: Hmm...da må jeg lete litt tror jeg og kanskje gå innom skikkelige bakerier som kan faget. Lurt! Det er ofte ostekrem på gulrotkakene på bakeriet. Her er for øvrig to oppskrifter på ostekrem. Jeg har aldri lagd det selv, men virker ikke så komplisert. Er kun kremost, melis og smør og vaniljesukker. https://toro.no/oppskrifter/floyelsmyk-ostekrem-glasur/ https://meny.no/oppskrifter/kaker/glasur/ostekrem/ Endret 18. september 2022 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 18. september 2022 #73915 Del Skrevet 18. september 2022 34 minutter siden, Cid said: Nå ser hun på The Crown sammen med meg, Anton, ordet og paddington Så koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. september 2022 #73916 Del Skrevet 18. september 2022 SVK skrev (32 minutter siden): Lurt! Det er ofte ostekrem på gulrotkakene på bakeriet. Her er for øvrig to oppskrifter på ostekrem. Jeg har aldri lagd det selv, men virker ikke så komplisert. Er kun kremost, melis og smør og vaniljesukker. https://toro.no/oppskrifter/floyelsmyk-ostekrem-glasur/ https://meny.no/oppskrifter/kaker/glasur/ostekrem/ Jeg tror at den sikreste måten å få til noe som helst på og å finne ut hvilken smak som passer en selv, er å finne frem ingrediensene og begynne å bake selv. Baker du sa du, SVK? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 18. september 2022 #73917 Del Skrevet 18. september 2022 2 minutter siden, Hoppetaujenta said: Jeg tror at den sikreste måten å få til noe som helst på og å finne ut hvilken smak som passer en selv, er å finne frem ingrediensene og begynne å bake selv. Baker du sa du, SVK? Jeg har ikke bakt foreløpig, men har planer om å begynne. Akkurat nå er det veldig vanskelig for meg, men håper å få begynt når det nærmer seg jul. Ellers helt enig med deg i at man må bake og smake seg frem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 18. september 2022 #73918 Del Skrevet 18. september 2022 Middag til Hoppe og dessert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. september 2022 #73919 Del Skrevet 18. september 2022 SVK skrev (2 minutter siden): Jeg har ikke bakt foreløpig, men har planer om å begynne. Akkurat nå er det veldig vanskelig for meg, men håper å få begynt når det nærmer seg jul. Ellers helt enig med deg i at man må bake og smake seg frem. Jeg tror vi har store ting å se frem til denne høsten. Gleder meg til å høre om fremdriften. Athena Catalina skrev (2 minutter siden): Middag til Hoppe og dessert For et vakkert, vakkert skue! I want It! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 18. september 2022 #73920 Del Skrevet 18. september 2022 Nå har Anton kysset henne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå