Gjest Cid Skrevet 11. juli 2022 #69281 Del Skrevet 11. juli 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Spis maten din du 🍣🍣🍣🍣🍣🍣🍣 🤮 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 11. juli 2022 #69282 Del Skrevet 11. juli 2022 Cid skrev (Akkurat nå): 🤮 Ingen bønn! Alt skal spises!🍣🍣🍣🍣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 11. juli 2022 #69283 Del Skrevet 11. juli 2022 🏃♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. juli 2022 #69284 Del Skrevet 11. juli 2022 Cid skrev (21 minutter siden): Hun har fått heteslag... ...til å bre seg i befolkningen bestående av slemminger som er på rømmen og de rammes HARDT! Cid skrev (19 minutter siden): 🤮 Bare fortsett Cid, for dette kan vi tjene penger på; vi har fått vår egen grønnmalingsfabrikk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 11. juli 2022 #69285 Del Skrevet 11. juli 2022 23 minutter siden, Hoppetaujenta said: Mangler bare Æ her, så er jeg klar for enhver duell i handleverdenen. Er klar for prisduell jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. juli 2022 #69286 Del Skrevet 11. juli 2022 Vi skal kjempe om de beste innkjøpene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 11. juli 2022 #69287 Del Skrevet 11. juli 2022 Hun har gifta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. juli 2022 #69288 Del Skrevet 11. juli 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Hun har gifta... ...som skal til for å ta knekken på flåtten denne sesongen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 11. juli 2022 #69289 Del Skrevet 11. juli 2022 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): ...som skal til for å ta knekken på flåtten denne sesongen! Du i Hotel Cæsar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. juli 2022 #69290 Del Skrevet 11. juli 2022 forekommer ALDRI! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 11. juli 2022 #69291 Del Skrevet 11. juli 2022 (endret) På kino nær deg, premiere 1.november. Historien om den Hoppende jenta som ingen kunne målbinde. Endret 11. juli 2022 av Athena Catalina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 11. juli 2022 #69292 Del Skrevet 11. juli 2022 6 hours ago, SVK said: Nå handler hun inn iskrem på Rema. 50 prosent rabatt: Maks 7 per kunde og man må ha Æ-appen. 50% rabatt på iskrem er et tilbud med 100% hoppegaranti! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. juli 2022 #69293 Del Skrevet 11. juli 2022 Athena Catalina skrev (16 minutter siden): På kino nær deg, premiere 1.november. Historien om den Hoppende jenta som ingen kunne målbinde. Åhh...så gøy! Jeg skal sitte gjemt på bakerste rad med ---> SVK skrev (5 minutter siden): 50% rabatt på iskrem er et tilbud med 100% hoppegaranti! Spørs om jeg kommer meg hjem med is som fremdeles henger sammen når det er langt hjem og varmt, varmt og varmt hele tiden. Noen ganger hadde det vært greit å ha en slik kjempedyr toppleilighet i et stort bygg med sånne nødvendighetsbutikker i kjelleren og det gikk heis helt ned. 💟 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 11. juli 2022 #69294 Del Skrevet 11. juli 2022 6 minutter siden, Hoppetaujenta said: Spørs om jeg kommer meg hjem med is som fremdeles henger sammen når det er langt hjem og varmt, varmt og varmt hele tiden. Noen ganger hadde det vært greit å ha en slik kjempedyr toppleilighet i et stort bygg med sånne nødvendighetsbutikker i kjelleren og det gikk heis helt ned. 💟 Rema kjøper den kjempedyre toppleiligheten til deg som betaling for å kunne si at iskremstilbudet deres har 100% hoppegaranti! De skjønner jo at du må kunne få kjøpe iskrem uten at den smelter på veien hjem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 11. juli 2022 #69295 Del Skrevet 11. juli 2022 Fortsettelsen til forrige historie… Brad sitter inne på et hotellrom og lager en bombe, han vil ta hevn på oss alle! Imens hjemme i Lønneberget så forbereder vi oss til en stor fest, @Entern @lurven @SVK @Athena Catalina @Kvakkekyllingen @Frøkenfryden og @Nietsoj kommer til festen. Det blir blant annet servert sushi, taco og bacalao med rosévin og karamellpudding til dessert. Anton går opp for å hente desserten og da møter han på Brad inni stua som planter bomben, de begynner å slåss men Brad får overtaket og knivstikker Anton. På vei ut av stua så kjenner Brad plutselig på en smerte, viser seg at Anton hadde en pistol som han avfyrte rett i ryggen hans så han kollapser og blir lammet. Vi alle hører skuddet blir avfyrt, jeg løper opp for å sjekke og ser de begge ligge der, jeg drar Anton ut av huset men ikke tidsnok for bomben går av og meg og alle gjestene blir tatt med i smellet o: Brad lå der og så på bomben i det timeren nådde slutten og i det den går av så sier Brad "Fuck!" Brannvesenet og ambulanse ankommer stedet, flere er skadde og noen er døde alle blir fraktet til sykehuset, dette er statusen på alle som var der Jeg omkom, Anton ligger i koma, Brad omkom også åpenbart, @Hoppetaujenta mistet begge beinene, @Athena Catalina @Frøkenfryden @lurven og @Kvakkekyllingen var alle alvorlige skadd og trengte diverse kroppsdeler noe de fikk fra avdøde meg siden jeg var organdonor. Fryden fikk hjertet mitt, Athena fikk lungene mine, Kvakke fikk nyren min og lurven fikk testiklene mine. @Entern ble blind, @SVK mistet hørselen og @Nietsoj mistet stemmen, men ellers var alt bra The End Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 11. juli 2022 #69296 Del Skrevet 11. juli 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Fortsettelsen til forrige historie… Brad sitter inne på et hotellrom og lager en bombe, han vil ta hevn på oss alle! Imens hjemme i Lønneberget så forbereder vi oss til en stor fest, @Entern @lurven @SVK @Athena Catalina @Kvakkekyllingen @Frøkenfryden og @Nietsoj kommer til festen. Det blir blant annet servert sushi, taco og bacalao med rosévin og karamellpudding til dessert. Anton går opp for å hente desserten og da møter han på Brad inni stua som planter bomben, de begynner å slåss men Brad får overtaket og knivstikker Anton. På vei ut av stua så kjenner Brad plutselig på en smerte, viser seg at Anton hadde en pistol som han avfyrte rett i ryggen hans så han kollapser og blir lammet. Vi alle hører skuddet blir avfyrt, jeg løper opp for å sjekke og ser de begge ligge der, jeg drar Anton ut av huset men ikke tidsnok for bomben går av og meg og alle gjestene blir tatt med i smellet o: Brad lå der og så på bomben i det timeren nådde slutten og i det den går av så sier Brad "Fuck!" Brannvesenet og ambulanse ankommer stedet, flere er skadde og noen er døde alle blir fraktet til sykehuset, dette er statusen på alle som var der Jeg omkom, Anton ligger i koma, Brad omkom også åpenbart, @Hoppetaujenta mistet begge beinene, @Athena Catalina @Frøkenfryden @lurven og @Kvakkekyllingen var alle alvorlige skadd og trengte diverse kroppsdeler noe de fikk fra avdøde meg siden jeg var organdonor. Fryden fikk hjertet mitt, Athena fikk lungene mine, Kvakke fikk nyren min og lurven fikk testiklene mine. @Entern ble blind, @SVK mistet hørselen og @Nietsoj mistet stemmen, men ellers var alt bra The End Å nei nå må jeg slepe rundt på big balls resten av livet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 11. juli 2022 #69297 Del Skrevet 11. juli 2022 Cid skrev (3 minutter siden): Fortsettelsen til forrige historie… Brad sitter inne på et hotellrom og lager en bombe, han vil ta hevn på oss alle! Imens hjemme i Lønneberget så forbereder vi oss til en stor fest, @Entern @lurven @SVK @Athena Catalina @Kvakkekyllingen @Frøkenfryden og @Nietsoj kommer til festen. Det blir blant annet servert sushi, taco og bacalao med rosévin og karamellpudding til dessert. Anton går opp for å hente desserten og da møter han på Brad inni stua som planter bomben, de begynner å slåss men Brad får overtaket og knivstikker Anton. På vei ut av stua så kjenner Brad plutselig på en smerte, viser seg at Anton hadde en pistol som han avfyrte rett i ryggen hans så han kollapser og blir lammet. Vi alle hører skuddet blir avfyrt, jeg løper opp for å sjekke og ser de begge ligge der, jeg drar Anton ut av huset men ikke tidsnok for bomben går av og meg og alle gjestene blir tatt med i smellet o: Brad lå der og så på bomben i det timeren nådde slutten og i det den går av så sier Brad "Fuck!" Brannvesenet og ambulanse ankommer stedet, flere er skadde og noen er døde alle blir fraktet til sykehuset, dette er statusen på alle som var der Jeg omkom, Anton ligger i koma, Brad omkom også åpenbart, @Hoppetaujenta mistet begge beinene, @Athena Catalina @Frøkenfryden @lurven og @Kvakkekyllingen var alle alvorlige skadd og trengte diverse kroppsdeler noe de fikk fra avdøde meg siden jeg var organdonor. Fryden fikk hjertet mitt, Athena fikk lungene mine, Kvakke fikk nyren min og lurven fikk testiklene mine. @Entern ble blind, @SVK mistet hørselen og @Nietsoj mistet stemmen, men ellers var alt bra The End Håper du aldri har røket... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 11. juli 2022 #69298 Del Skrevet 11. juli 2022 lurven skrev (1 minutt siden): Å nei nå må jeg slepe rundt på big balls resten av livet Klare til å tømmes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 11. juli 2022 #69299 Del Skrevet 11. juli 2022 Cid skrev (4 minutter siden): Fortsettelsen til forrige historie… Brad sitter inne på et hotellrom og lager en bombe, han vil ta hevn på oss alle! Imens hjemme i Lønneberget så forbereder vi oss til en stor fest, @Entern @lurven @SVK @Athena Catalina @Kvakkekyllingen @Frøkenfryden og @Nietsoj kommer til festen. Det blir blant annet servert sushi, taco og bacalao med rosévin og karamellpudding til dessert. Anton går opp for å hente desserten og da møter han på Brad inni stua som planter bomben, de begynner å slåss men Brad får overtaket og knivstikker Anton. På vei ut av stua så kjenner Brad plutselig på en smerte, viser seg at Anton hadde en pistol som han avfyrte rett i ryggen hans så han kollapser og blir lammet. Vi alle hører skuddet blir avfyrt, jeg løper opp for å sjekke og ser de begge ligge der, jeg drar Anton ut av huset men ikke tidsnok for bomben går av og meg og alle gjestene blir tatt med i smellet o: Brad lå der og så på bomben i det timeren nådde slutten og i det den går av så sier Brad "Fuck!" Brannvesenet og ambulanse ankommer stedet, flere er skadde og noen er døde alle blir fraktet til sykehuset, dette er statusen på alle som var der Jeg omkom, Anton ligger i koma, Brad omkom også åpenbart, @Hoppetaujenta mistet begge beinene, @Athena Catalina @Frøkenfryden @lurven og @Kvakkekyllingen var alle alvorlige skadd og trengte diverse kroppsdeler noe de fikk fra avdøde meg siden jeg var organdonor. Fryden fikk hjertet mitt, Athena fikk lungene mine, Kvakke fikk nyren min og lurven fikk testiklene mine. @Entern ble blind, @SVK mistet hørselen og @Nietsoj mistet stemmen, men ellers var alt bra The End Føler jeg kommer langt i livet når jeg kapret hjertet ditt😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 11. juli 2022 #69300 Del Skrevet 11. juli 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Føler jeg kommer langt i livet når jeg kapret hjertet ditt😁 Og da kan du ironisk nok si til typen din at hjertet ditt tilhører en annen mann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå