Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Cid skrev (2 timer siden):

Nå spiser hun dette

3320549.jpg?imageId=3320549&panow=0&pano

Den liker jeg veldig godt faktisk og med kald melk...nyydelig! Godt at den kommer i dobbeltpakke.  :) 

Hun drikker hjemmelaget sprit, nå kan ikke hun se

Å neida, det gjør jeg aldri. Hvorfor drikker folk sprit? Kjempesterkt og vondt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drikker faktisk 7UpFree her jeg sitter og den er frisk og god. :jepp: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Hoppetaujenta said:

Sånn skal det være! Og Cid er en riktig god menneskekjenner med tanke på at han skjønte at du drakk sitronbrus. 🍋 🥤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Den liker jeg veldig godt faktisk og med kald melk...nyydelig! Godt at den kommer i dobbeltpakke.  :) 

Tror den er ute av produksjon 😕 ikke sett den på flere år, kjenner jeg får så lyst på å spise noen nå 🥺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Er vel såkalt moonshine som kan gjøre en blind? Midlertidig blind 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Cid said:

Slik jeg har forstått det så er det ikke hjemmelaget sprit(etanol) som gjør deg blind, men at når man kjøper smuglersprit(sprit som er smuglet til Norge og som f.eks kommer i umerkede femlitersdunker) så er den enkelte ganger blandet ut med metanol og den kan gjøre deg blind. Derfor må man ikke finne på å kjøpe eller drikke smuglersprit. Skal man kjøpe sprit så må man kjøpe det på vinmonopolet eller i butikker i utlandet og ikke fra smuglere som selger femlitersdunker med sprit ut fra varebilen. 

Men jeg er ingen ekspert og drikker ikke sprit. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (5 minutter siden):

Slik jeg har forstått det så er det ikke hjemmelaget sprit(etanol) som gjør deg blind, men at når man kjøper smuglersprit(sprit som er smuglet til Norge og som f.eks kommer i umerkede femlitersdunker) så er den enkelte ganger blandet ut med metanol og den kan gjøre deg blind. Derfor må man ikke finne på å kjøpe eller drikke smuglersprit. Skal man kjøpe sprit så må man kjøpe det på vinmonopolet eller i butikker i utlandet og ikke fra smuglere som selger femlitersdunker med sprit ut fra varebilen. 

Men jeg er ingen ekspert og drikker ikke sprit. 

Så ikke kjøpe av Smestad med andre ord :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha....surprise; jeg har ikke noe imot Benny Borg jeg. Han har hatt menge hits og har en markant stemme
som jeg husker godt. :)  Morgan Kane-sangen var STOR! 

SVK skrev (2 timer siden):

Sånn skal det være! Og Cid er en riktig god menneskekjenner med tanke på at han skjønte at du drakk sitronbrus. 🍋 🥤

Han kjenner meg han ja. :tommelopp: 

Tror den er ute av produksjon 😕 ikke sett den på flere år, kjenner jeg får så lyst på å spise noen nå 🥺

Jeg husker ikke hvor, men jeg har kjøpt den i år. :klo: 

Cid skrev (1 time siden):

Fæle greier. Holde seg unna sånt og hvis man må; kjøp på polet. Det er trygt. :opplyser: 

SVK skrev (1 time siden):

Skal man kjøpe sprit så må man kjøpe det på vinmonopolet eller i butikker i utlandet og ikke fra smuglere som selger femlitersdunker med sprit ut fra varebilen. 

I min litt småville ungdom hadde jeg venner som fikk tak i "hvit dunk med sprit i"...og vi drakk det. :sjokkbla:
D.v.s. jeg nippet og det var bare fælt, så aldri mere i dette livet. Kald vørterøl derimot er greia mi. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, Hoppetaujenta said:

I min litt småville ungdom hadde jeg venner som fikk tak i "hvit dunk med sprit i"...og vi drakk det. :sjokkbla:
D.v.s. jeg nippet og det var bare fælt, så aldri mere i dette livet. Kald vørterøl derimot er greia mi. 

Aldri drukket smuglersprit, men hadde en periode hvor jeg drakk alkohol på fest og ikke klarte å begrense meg. Da bestemte jeg meg for å slutte å drikke alkohol.Ønsket ikke å være han som ikke skjønner selv at han har drukket for mye. Og jeg synes det er lettere å si nei takk til den første ølen enn å takke nei til øl etter jeg har drukket en del øl. 

SVK ble en voksen og ansvarlig mann. :jepp:

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid: Helt sikkert enda verre med karsk. Jeg var på besøk nordpå en gang og der skulle jeg få smake noe godt noe (sa de) og det var kruttsterk, brennheit kokekaffe med en skikkelig knivskåret (diger) ostebit oppi og den skulle smelte før jeg "drakk det". De så på mitt ansikt og lo....jeg bare... :spy:

Gratulerer til SVK. :klappe: Det står det respekt av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (5 timer siden):

Da jeg var liten kalte jeg den for Sjup.😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden):

Cid: Helt sikkert enda verre med karsk. Jeg var på besøk nordpå en gang og der skulle jeg få smake noe godt noe (sa de) og det var kruttsterk, brennheit kokekaffe med en skikkelig knivskåret (diger) ostebit oppi og den skulle smelte før jeg "drakk det". De så på mitt ansikt og lo....jeg bare... :spy:

Hørtes ut som en koselig opplevelse ja :ler: (nå vet jeg hva min neste rampestrek skal være :lur:)

🏃‍♂️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (7 minutter siden):

Aldri drukket smuglersprit, men hadde en periode hvor jeg drakk alkohol på fest og ikke klarte å begrense meg. Da bestemte jeg meg for å slutte å drikke alkohol.Ønsket ikke å være han som ikke skjønner selv at han har drukket for mye. Og jeg synes det er lettere å si nei takk til den første ølen enn å takke nei til øl etter jeg har drukket en del øl. 

SVK ble en voksen og ansvarlig mann. :jepp:

Et godt og sunt valg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Hoppetaujenta said:

1 minutt siden, Anonymburker said:

Et godt og sunt valg!

Takk! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...