Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

SVK skrev (13 minutter siden):

62a2f5db250000420832d72e.jpeg?cache=Bf0x

Mente brad fra min tidligere historie hvor hoppe og jeg jobbet i en hoppetau fabrikk sponset av en rik professor og brad var en som vi ansatte etterhvert men det viste seg at han ikke var den han utga seg for å være og han endte opp med å slå meg bevisstløs og stakk av med pengene. Mens han var ute og kjørte så kom det en lastebil foran han slik at han svingte og kjørte utfor klippen og bilen eksploderte, pengene var brent opp men det viste seg at vi hadde en forsikring så vi fikk tilbake pengene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 time siden):

Nå har Brad mystisk nok dukket opp i levende live og kidnappet meg o: vil Hoppe og Anton klare å redde meg? 🤕

Hoppe får en telefon fra Brad som truer med å drepe meg, han ber henne komme til en spesiell plass helt alene. Hoppe ankommer og starter jakten på Brad, Brad løper rett ut i veien hvor Anton kommet kjørende i 100km i timen og meier han rett ned. Brad svimer av før de får spurt han hvor jeg er, alle enheter blir tilkalt for å lete etter meg og de finner meg til slutt liggende i sengen min og sove. Brad bare løy om at han hadde kidnappet meg, hoppe drar til sykehuset hvor Brad ligger og spør hvorfor han gjorde alt dette? Han sier at han ville gjøre livet hennes jævlig, få henne til å tro at noen hun var glad i var i fare, og at neste gang så vil det være reelt 😈 Hoppe spytter han i ansiktet og drar hjem, vel hjemme så har vi en grillfest hvor alle forum venner er invitert :)

Imens på sykehuset så ser vi at Brad klarer å få løsnet seg fra håndjernene og bruker de til å kvele vakten, han tar på seg klærne til vakten og forlater sykehuset. Fortsettelse følger…  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (5 minutter siden):

Hun får snart besøk av disse to karene

images?q=tbn:ANd9GcTiH6SV4aWl3ynlZmXuoIM

De skal spille inn en Jump Blues plate sammen 🎼

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Cid said:

Hun får snart besøk av disse to karene

images?q=tbn:ANd9GcTiH6SV4aWl3ynlZmXuoIM

Jeg og en venn klassekamerat kledde oss ut som Blues Brothers på skoleavslutningen på barneskolen. 😎 

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (Akkurat nå):

Jeg og en venn kledde oss ut som Blues Brothers på skoleavslutningen på barneskolen. 😎 

Jeg så filmen på ungdomsskolen, artig film :) Tragisk at John Belushi døde så ung :( han døde i 1982, broren hans Jim Belushi spilte i According to Jim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Cid said:

Jeg så filmen på ungdomsskolen, artig film :) Tragisk at John Belushi døde så ung :( han døde i 1982, broren hans Jim Belushi spilte i According to Jim

Ja, tragisk når slikt skjer.  Men kult at Blues Brothers startet som en sketsj og endte med å bli en film og et ekte band som ga ut album og dro på turne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, SVK said:

Jeg og en venn klassekamerat kledde oss ut som Blues Brothers på skoleavslutningen på barneskolen😎 

5 minutter siden, Cid said:

Edit: Kanskje det var på skoleavslutningen på ungdomskolen. Jeg har blitt så gammel at jeg har begynt å surre. :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (5 minutter siden):

Ja, tragisk når slikt skjer.  Men kult at Blues Brothers startet som en sketsj og endte med å bli en film og et ekte band som ga ut album og dro på turne. 

Har du sett Jim Belushi i noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

SVK skrev (Akkurat nå):

Husker Andy godt!

Husker den episoden hvor de startet en personlig krig med hverandre over en grill og så begynner de å kjøre som gale til slutt 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (Akkurat nå):

Er du Andy eller Jim?

Andy mens lurven er den eldre Jim. Skuespilleren som spilte Jim kunne vært faren til han som spilte Andy faktisk :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Cid said:

Husker den episoden hvor de startet en personlig krig med hverandre over en grill og så begynner de å kjøre som gale til slutt 😅

Husker den episoden jeg også!

3 minutter siden, Cid said:

Andy mens lurven er den eldre Jim. Skuespilleren som spilte Jim kunne vært faren til han som spilte Andy faktisk :P 

Det har jeg ikke tenkt over før!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (Akkurat nå):

Husker den episoden jeg også!

Det har jeg ikke tenkt over før!

Rart å tenke på at Jim er snart 70 nå, tiden flyr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...