Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 5. februar 2022 #63341 Del Skrevet 5. februar 2022 Har dere smakt stratos med brownies? Den var snadder 🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. februar 2022 #63342 Del Skrevet 5. februar 2022 Nei har ikke det. Vedder på at du har rett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 5. februar 2022 #63343 Del Skrevet 5. februar 2022 Jeg synes den var god iallefall. Og er ikke så veldig glad i brownies i utgangspunktet. Så ble positivt overrasket 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 5. februar 2022 #63344 Del Skrevet 5. februar 2022 Men nok snakk om slikt. Hoppe holder seg unna. Og det burde nok jeg også 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 5. februar 2022 #63345 Del Skrevet 5. februar 2022 Nå får hun instruks fra legen om å spise Stratos med brownies. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 5. februar 2022 #63346 Del Skrevet 5. februar 2022 Hoppetaujenta skrev (49 minutter siden): Ehh, nei der tror jeg du har forvekslet meg med en annen.... Tror det er @Sola de som skal det. Hva skal jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. februar 2022 #63347 Del Skrevet 5. februar 2022 SVK skrev (1 minutt siden): Nå får hun instruks fra legen om å spise Stratos med brownies. På blå resept? Kvakkekyllingen skrev (15 minutter siden): Men nok snakk om slikt. Hoppe holder seg unna. Og det burde nok jeg også 😁 Neida, man skal kose seg med akkurat det man har lyst på. Det er bare meg som koser meg intenst i perioder og så blir det mange mndr`s opphold til en eller annen anledning i fremtiden. Jeg kan enten ha påska som frist eller 17-mai. Har ikke helt bestemt meg ennå, men den metoden er min. Andre får velge sitt eget opplegg selv eller la det være. Jeg har full forståelse for det uansett, for godt er kjempegodt. Kvakkekyllingen skrev (16 minutter siden): Jeg synes den var god iallefall. Og er ikke så veldig glad i brownies i utgangspunktet. Så ble positivt overrasket 😊 Jeg tror på deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. februar 2022 #63348 Del Skrevet 5. februar 2022 Sola de skrev (Akkurat nå): Hva skal jeg? Noen innlegg bakover: være med i OL. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 5. februar 2022 #63349 Del Skrevet 5. februar 2022 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Noen innlegg bakover: være med i OL. Hahaha Det være seg som Bambi på skøyteisen eller for å ta salto ned hoppbakken? Har faktisk stupt kråke ned en hoppbakke en gang i tiden. Skulle ake og gikk for langt opp og det ble knall og fall. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 5. februar 2022 #63350 Del Skrevet 5. februar 2022 Athena79 skrev (51 minutter siden): Skihopp med hoppetau Hoppetaurenn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 5. februar 2022 #63351 Del Skrevet 5. februar 2022 14 minutter siden, Hoppetaujenta said: På blå resept? Legen din er tilfeldigvis Stratos-kua og han gir deg ubegrenset med Stratos brownies Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. februar 2022 #63352 Del Skrevet 5. februar 2022 Sola de skrev (14 minutter siden): Hahaha Det være seg som Bambi på skøyteisen eller for å ta salto ned hoppbakken? Har faktisk stupt kråke ned en hoppbakke en gang i tiden. Skulle ake og gikk for langt opp og det ble knall og fall. Men det var vakkert så lenge det varte...det er jeg helt sikker på. Cid skrev (13 minutter siden): Hoppetaurenn? Noe sånn ja. SVK skrev (1 minutt siden): Legen din er tilfeldigvis Stratos-kua og han gir deg ubegrenset med Stratos brownies Åååå...mange tusen takk! Jeg tror deg på ditt ord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 5. februar 2022 #63353 Del Skrevet 5. februar 2022 1 minutt siden, Hoppetaujenta said: Åååå...mange tusen takk! Jeg tror deg på ditt ord. Og jeg stoler blindt på Stratos-kua. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 5. februar 2022 #63354 Del Skrevet 5. februar 2022 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Men det var vakkert så lenge det varte...det er jeg helt sikker på. Noe sånn ja. Åååå...mange tusen takk! Jeg tror deg på ditt ord. Å få lufta slått ut av seg og sikkert mer snø i fjeset enn andre steder Veldig vakkert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 5. februar 2022 #63355 Del Skrevet 5. februar 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. februar 2022 #63356 Del Skrevet 5. februar 2022 SVK skrev (1 minutt siden): Og jeg stoler blindt på Stratos-kua. Selvsagt må man jo det. 💙 Sola de skrev (1 minutt siden): Å få lufta slått ut av seg og sikkert mer snø i fjeset enn andre steder Veldig vakkert Når du gjør det: JA! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 5. februar 2022 #63357 Del Skrevet 5. februar 2022 Nå spiller hun inn en oppfølger til Fifty Ropes of Hoppe. Fifty Ropes Darker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 5. februar 2022 #63358 Del Skrevet 5. februar 2022 Hun spiller inn en musikkvideo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 5. februar 2022 #63359 Del Skrevet 5. februar 2022 1 hour ago, Cid said: Hun spiller inn en musikkvideo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 5. februar 2022 #63360 Del Skrevet 5. februar 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå