Gjest Cid Skrevet 3. februar 2022 #63301 Del Skrevet 3. februar 2022 SVK skrev (1 minutt siden): En hoppemage tåler alt. Billig Kneip med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 3. februar 2022 #63302 Del Skrevet 3. februar 2022 2 minutter siden, Cid said: Billig Kneip med? Den billigste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 3. februar 2022 #63303 Del Skrevet 3. februar 2022 Selv ikke hester klarer å spise like tørt brød som Hoppetaujenta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 3. februar 2022 #63304 Del Skrevet 3. februar 2022 Hun spiser knekkebrød uten noe annet enn salt på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 3. februar 2022 #63305 Del Skrevet 3. februar 2022 Det beste saltet Hoppetaujenta noengang har smakt. Dette saltet burde de ha på saltstenger roper hun! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. februar 2022 #63306 Del Skrevet 4. februar 2022 Cid skrev (14 timer siden): Hvorfor liker ikke du first price egentlig? Det er riktignok billig, men smaker ikke best. Nødvendigvis. Cid skrev (12 timer siden): Hun er med på en tv serie intro KG`s historie. Jeg hopper blid forbi i hagene... Athena79 skrev (12 timer siden): Hun har kjøpt seg litt is som hun koser seg med Det vakreste skue i dag! Athena79 skrev (11 timer siden): I morgen skal hun en tur til Riksantikvaren. Er jeg så gammel da? SVK skrev (11 timer siden): Nå er hun på date med: Robil Hood-filmen var bra med Kevin Costner... Cid skrev (11 timer siden): De bestemte seg for å forbli venner, nå stjeler han hoppetau fra de late og gir til de spreke Det er helt riktig og var en herlig løsning, Cid! SVK skrev (11 timer siden): Cid skrev (11 timer siden): Nå skal de spise masse god mat. Veldig mild, vellaget chili gryte og grønnsaksjuice Yupp. SVK skrev (11 timer siden): Den er akkurat så mild at Hoppen nyyyter det lenge... Ja. Du sa det! Cid skrev (11 timer siden): Blir lenge på toalettet Cid har mye erfaring der? SVK skrev (11 timer siden): En hoppemage tåler alt. Nuvel...den er ganske solid sånn. Cid skrev (11 timer siden): Billig Kneip med? Nei, der sier jeg stopp. Det må være skikkelig brødskiver som smaker godt og er mye mat i...kan ikke ha "luftbrød". SVK skrev (11 timer siden): Den billigste! Nei. De kan godt koste litt penger, men da er det verdt det syns jeg. SVK skrev (11 timer siden): Selv ikke hester klarer å spise like tørt brød som Hoppetaujenta. Har du sett når jeg spiser og tror jeg er alene, eller? Cid skrev (11 timer siden): Hun spiser knekkebrød uten noe annet enn salt på Mhm....salt er godt det...men kan ikke ha for mye. Hilsen sunn Hoppe. SVK skrev (11 timer siden): Det beste saltet Hoppetaujenta noengang har smakt. Dette saltet burde de ha på saltstenger roper hun! Ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 4. februar 2022 #63307 Del Skrevet 4. februar 2022 Luftbrød Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 4. februar 2022 #63308 Del Skrevet 4. februar 2022 Hun har tatt en tur innom Hotel Cæsar for å besøke Georg, det kan vise seg at Hoppe er en Anker-Hansen O: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 4. februar 2022 #63309 Del Skrevet 4. februar 2022 Hun spiser middag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 4. februar 2022 #63310 Del Skrevet 4. februar 2022 1 hour ago, Påfugllen said: Hoppetaujenta er i fengsel Hoppetaujenta har hoppet på rødt lys. Hun er i fengsel nå og har fått hoppeforbud ut dagen. Vil hun klare det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 4. februar 2022 #63311 Del Skrevet 4. februar 2022 SVK skrev (1 time siden): Innlegget er vekke 🧐 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 4. februar 2022 #63312 Del Skrevet 4. februar 2022 Hun er med på Prison Break Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 4. februar 2022 #63313 Del Skrevet 4. februar 2022 Hun kjører her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. Ops Skrevet 4. februar 2022 #63314 Del Skrevet 4. februar 2022 (endret) Athena79 skrev (1 minutt siden): Hun kjører her Vakkert! Hvor er det? Hun stopper mitt på veien for å ta bilde. Edit: på en trafikkvennlig ufarlig måte Endret 4. februar 2022 av Dr. Ops Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 4. februar 2022 #63315 Del Skrevet 4. februar 2022 Dr. Ops skrev (1 minutt siden): Vakkert! Hvor er det? Hun stopper mitt på veien for å ta bilde. Det er her i Norge, men ikke sikker på hvor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 4. februar 2022 #63316 Del Skrevet 4. februar 2022 2 hours ago, Cid said: Innlegget er vekke 🧐 Forfatteren ble nok sendt i fengsel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 4. februar 2022 #63317 Del Skrevet 4. februar 2022 SVK skrev (5 minutter siden): Forfatteren ble nok sendt i fengsel. Mon tro om det er samme som skrev at hoppe hadde hengt seg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 4. februar 2022 #63318 Del Skrevet 4. februar 2022 (endret) 3 minutter siden, Cid said: Mon tro om det er samme som skrev at hoppe hadde hengt seg selv Da burde vedkommende absolutt i fengsel. Å skrive slikt er ikke greit! Endret 4. februar 2022 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 4. februar 2022 #63319 Del Skrevet 4. februar 2022 SVK skrev (3 minutter siden): Da burde vedkommende absolutt i fengsel. Å skrive slikt er ikke greit! Går utover stemningen da ja 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 4. februar 2022 #63320 Del Skrevet 4. februar 2022 Nå koser hun seg vel vitende om at kjeltringene er i fengsel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå