Hoppetaujenta Skrevet 29. desember 2021 #62161 Del Skrevet 29. desember 2021 Athena79 skrev (1 time siden): Hunden og katten hennes har fått unger Vakkert, vakkert, vakkert..... Cid skrev (46 minutter siden): Jeg så første episode men ble ikke helt fenget, foretrekker spillet heller Det tok litt tid før jeg vennet meg til alt sammen, men nå går det greit. Mye fin natur å se på. Cid skrev (34 minutter siden): Nå dater hun en gang for alle IKKE Fridtjof - jeg, Cid, lover å aldri nevne den typen mere! Tusen takk. Jeg stoler på deg. Athena79 skrev (26 minutter siden): Nå kappløper hun med denne Jeg løper bak den, så du ser meg ikke, men vi småløper og leker oss bare. Cid skrev (26 minutter siden): Gepard? Jupp. Og jeg bak = Hoppard! Cid skrev (8 minutter siden): Tror ikke jeg hadde klart å løpe fra den Det har du nok helt rett i. Athena79 skrev (6 minutter siden): Den er god til å hoppe også, kan hoppe 7-8 meter på et sprang. Få har sett dette, men vi holder på å øve inn oss med hoppetau og det kommer til å bli en NYHET! Cid skrev (5 minutter siden): Hoppe sitt nye kjæledyr, mon tro om den er raskere enn Fridtjof sin moped? Selvsagt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 29. desember 2021 #62162 Del Skrevet 29. desember 2021 Nå ser hun på elefantene og sebraene Ja, hun er på safari. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 29. desember 2021 #62163 Del Skrevet 29. desember 2021 Nå er hun på besøk hos han her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. desember 2021 #62164 Del Skrevet 29. desember 2021 Elefantene har god nese og se-bra-ene...ja det sier seg selv og vi skal på pub og ha vørterøl! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 29. desember 2021 #62165 Del Skrevet 29. desember 2021 (endret) Og det blir den fyllekulen Endret 29. desember 2021 av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 29. desember 2021 #62166 Del Skrevet 29. desember 2021 På vei hjem så møter hun på denne fyren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 29. desember 2021 #62167 Del Skrevet 29. desember 2021 Nå spiser hun sushi med jalapeño og drikker tomatjuice Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 29. desember 2021 #62168 Del Skrevet 29. desember 2021 (endret) Cid skrev (47 minutter siden): På vei hjem så møter hun på denne fyren Fridtjof er så frekk at han prøver seg igjen og da roper hoppe en gang for alle at hun ikke er interessert, Fridtjof går skuffet vekk, etter et øyeblikk så hører vi skudd som blir avfyrt og vi finner Fridtjof død på bakken 😱 Etter mye etterforskning så viser det seg at det var friskusen og nazi per som skjøt han, de blir dømt til livstid i fengsel Det er nå begravelse og vi alle tenker tilbake på første gang vi møtte han Hoppe var ute å gikk tur da Fritdjof kom kjørende med mopeden, han prøvde å sjekke henne opp men hun var ikke interessert og det ble starten på en lang jakt etter hjertet til hoppe som dessverre endte med at hans eget hjerte ble knust (bokstavlig talt også) Jeg traff på Fridtjof på en spillmesse hvor vi begge viste seg å være gamere, vi pratet mye om gamle spill og fant raskt tonen @Athena79 møtte Fritdjof for første gang da hun truet med å sende en gepard etter han, Fritdjof var frekk nok til å prøve å sjekke henne opp da noe som resulterte i at Fridtjof nesten ble spist levende av en gepard, det viste seg at de begge likte Depeche Mode så de hørte på musikk sammen før han dro hjem @An0nymBruker møtte Fridtjof for første gang etter hans første avvisning, det var hun som oppmuntret han til å prøve gang på gang fordi hun har så stor tro på kjærligheten 🥰 Det er nå arveoppgjør, følgende arver Hoppe arver hans formue på 1 million, forbeholdt at hun dater broren hans Fritjof (og så arver hun en luksushytte) Jeg arver hele hans spillsamling @Athena79 arver hans personlige skrin med masse personlige telefonnumre til diverse kjente mennesker, blant annet Dave Gahan sitt @An0nymBruker arver mopeden hans Endret 29. desember 2021 av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Balian d'Ibelin Skrevet 29. desember 2021 #62169 Del Skrevet 29. desember 2021 Nå har hun tatt på seg sin viktorianske kjole, og ser ut av vinduet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 30. desember 2021 #62170 Del Skrevet 30. desember 2021 Nå har hun besøk av Wirrum og Foster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 30. desember 2021 #62171 Del Skrevet 30. desember 2021 I morgen skal hun på date med Duggurd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. desember 2021 #62172 Del Skrevet 30. desember 2021 Balian d'Ibelin skrev (13 timer siden): Nå har hun tatt på seg sin viktorianske kjole, og ser ut av vinduet. I et slikt forvirrende, støyende selskap oppi der...er dette det eneste rette å gjøre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 30. desember 2021 #62173 Del Skrevet 30. desember 2021 Nå er hun sammen med Duggurd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 30. desember 2021 #62174 Del Skrevet 30. desember 2021 Han frir, sier hoppe ja? 👰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. desember 2021 #62175 Del Skrevet 30. desember 2021 Hun sier nei. ⏹️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 30. desember 2021 #62176 Del Skrevet 30. desember 2021 Hoppe hopper rundt og feirer at det snart er nyttår 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 30. desember 2021 #62177 Del Skrevet 30. desember 2021 Nå har friskusen rømt fra fengsel og er i ferd med å forlate landet, med hoppe som gissel 😱 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. desember 2021 #62178 Del Skrevet 30. desember 2021 Entern skrev (53 minutter siden): Hoppe hopper rundt og feirer at det snart er nyttår Ja....og jeg begynner å bli litt varm i trøya nå, for forumritualene har blitt gjentatt mange ganger! Cid skrev (49 minutter siden): Nå har friskusen rømt fra fengsel og er i ferd med å forlate landet, med hoppe som gissel Gå vekk! Ha deg vekk sier jeg!!!! *Hun sender hemmelig biipe-lyd til @Zenobia som kommer med sine våpen klar til innsats* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 30. desember 2021 #62179 Del Skrevet 30. desember 2021 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Ja....og jeg begynner å bli litt varm i trøya nå, for forumritualene har blitt gjentatt mange ganger! Gå vekk! Ha deg vekk sier jeg!!!! *Hun sender hemmelig biipe-lyd til @Zenobia som kommer med sine våpen klar til innsats* Entern som tross mange poster er litt n0wb, må spørre hva forumritualene er 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. desember 2021 #62180 Del Skrevet 30. desember 2021 Åhh...bare mine egne ritualer for overvåkning av forumets og dets innbyggeres ve og vel....jeg drar innom alle avdelinger for å se til at alt er slik det skal være nå før et nytt år setter i gang...der folk ikke er, må det ryddes litt, kanskje vaskes litt og vinduer lukkes og dører låses hvis noen har glemt det og vi har jo en både spiseplass og drikkesamlingsplass her og der må det ofte holdes et overoppsyn med alt...ting må bestilles inn og logger skrives...regnskapets tid er nær...og så sitter jeg kanskje der på denne tiden og alt er ryddig og rent (men det kan jo hende at folk husker plassen og stikker innom nå før årsskifte og da blir det litt vennlig prat og gode ønsker utveksles og sånn), jeg er i alle fall nå alene i lokalet og da spiller jeg litt stille vinterlig musikk over anlegget som får en til å slappe av og så heller jeg meg en iskald dobbel vørterøl og kjenner at livet er godt å leve på dette forumet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå